Lapsimissit
Kyllä nää äidit, jotka tyttäriään pönkittää missin uralle jo varhain, haluavat lapsilleen sitä menestystä jota itse eivät ole saaneet, tusinatyyppejä kun ovat olleet.
Tai sitten ovat katsoneet jo kolmen neljän sukupolven ajan liikaa Shirley Temple -leffoja ja uskovat voivansa tehdä omasta tyttärestään samanlaisen supertähden.
Toi pedofilia -pointti on kanssa huomioon otettava, tuli se sitten perheen sisältä tai ulkoa. Tällaiselle lapsen julkipanolle ei ole mun mielestä yhtään hyväksyttävää perustelua.
Milloinkohan keksivät lapsien drag queen -skabat, vai onko niitäkin jo??
Tai sitten ovat katsoneet jo kolmen neljän sukupolven ajan liikaa Shirley Temple -leffoja ja uskovat voivansa tehdä omasta tyttärestään samanlaisen supertähden.
Toi pedofilia -pointti on kanssa huomioon otettava, tuli se sitten perheen sisältä tai ulkoa. Tällaiselle lapsen julkipanolle ei ole mun mielestä yhtään hyväksyttävää perustelua.
Milloinkohan keksivät lapsien drag queen -skabat, vai onko niitäkin jo??
Olen aikoinani ollut hyvinkin kiinnostunut tästä ilmiöstä, on tullut katsottua dokumentit ja luettua artikkelit. Edelleenkään en ole saanut minkäännäköistä vastausta sille, mikä oikeuttaa tuollaisen lasten ennenaikaisen "esittelemisen"? Vaikka vanhempi kuinka olisi sitä mieltä, että lapsi itse haluaa lavalle, on kuitenkin yksin vanhemman oikeus ja velvollisuus huolehtia siitä, minkälaisessa valossa lapsi esiintyy, mitä vaatteita tällä on päällään, jne. Vaikka olen yrittänyt etsiä, en ole löytänyt yhtäkään tyhjentävää vastausta sille, minkä takia äidit antavat lastensa esiintyä - puhumattakaan sitten siitä, että opettavat näitä flirttailemaan tuomareiden kanssa.
Kaikista uskomattominta tässä mun mielestä on se, kuinka suosittua (ja hyväksyttyä) lapsimissiharrastus on Yhdysvalloissa. Yhdysvalloissa! Maassa, jossa dokumenttien vaipanvaihtokohtaukset sensuroidaan, ettei vauvan pylly vahingossakaan siveettömästi vilahda ruudussa. Mutta sitten kuitenkin se on ihan okei, että pieniä lapsia puetaan ja meikataan aikuisten naisten näköiseksi ja laitetaan keikistelemään lavalle? Onko tässä muidenkin mielestä jonkinnäköinen kaksinaismoralistinen ilmiö havaittavissa, vai olenko aivan hakoteillä?
Kaikista uskomattominta tässä mun mielestä on se, kuinka suosittua (ja hyväksyttyä) lapsimissiharrastus on Yhdysvalloissa. Yhdysvalloissa! Maassa, jossa dokumenttien vaipanvaihtokohtaukset sensuroidaan, ettei vauvan pylly vahingossakaan siveettömästi vilahda ruudussa. Mutta sitten kuitenkin se on ihan okei, että pieniä lapsia puetaan ja meikataan aikuisten naisten näköiseksi ja laitetaan keikistelemään lavalle? Onko tässä muidenkin mielestä jonkinnäköinen kaksinaismoralistinen ilmiö havaittavissa, vai olenko aivan hakoteillä?
no samaa olen ihmetellyt minäkin! joissakin valtioissa usassa on suuseksi laitonta kahden aikuisen ihmisen välillä, mutta sitten on ihan ok neuvoa (lue:usuttaa) lapsiaan keikistelemään kerhoiässä vähissä ja provosoivissa asuissa aikuisten äijien töllisteltävinä. ja kaikki tämä reilun kilpailuhengen nimissä!joey kirjoitti:Olen aikoinani ollut hyvinkin kiinnostunut tästä ilmiöstä, on tullut katsottua dokumentit ja luettua artikkelit. Edelleenkään en ole saanut minkäännäköistä vastausta sille, mikä oikeuttaa tuollaisen lasten ennenaikaisen "esittelemisen"? Vaikka vanhempi kuinka olisi sitä mieltä, että lapsi itse haluaa lavalle, on kuitenkin yksin vanhemman oikeus ja velvollisuus huolehtia siitä, minkälaisessa valossa lapsi esiintyy, mitä vaatteita tällä on päällään, jne. Vaikka olen yrittänyt etsiä, en ole löytänyt yhtäkään tyhjentävää vastausta sille, minkä takia äidit antavat lastensa esiintyä - puhumattakaan sitten siitä, että opettavat näitä flirttailemaan tuomareiden kanssa.
muistatteko dr. philistä jaksoa jossa haastateltiin puhelimessa jesse-nimisen 6-8-vuotiaan tytön äitiä? joku katsoja oli löytänyt netistä kuvia otsikolla "jesse -the kid" ja raportoinut näistä dr. philille. phil sanoi että kaikkea materiaalia ei voitu teeveessä näyttää, mutta muutamia näytettiin kuitenkin.. mm. kuva, jossa tämä pikkutyttö istuu alasti ammeessa ja ruiskii purkista rinnuksilleen kosteusemulsiota
phil kysyi eikö äitiä häiritse nämä kuvat ja tietääkö hän millaiset ihmiset näitä kuvia katselevat (ja missä tarkoituksessa). äiti vastasi ettei häiritse, hän on ottanut kuvat tyttärestään itse. ihmiset maksavat että saavat ladata jessen kuvia ja näillä rahoilla kustannetaan tulevaisuudessa jessen opinnot. eikä äiti aikonut kuvia netistä poistaa, hyvin oli asian ainakin itselleen siis perustellut..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
^ Voi hitto, tollasen oon missannut ihan kokonaan
Johtuen varmaan siitä, etten Dr.Philiä seuraa
Mutta kuitenkin harmittaa!
Niin, tuo Jenkkien erilainen koulujärjestelmä saattaa olla pieni osasyyllinen tähän ilmiöön. En ainakaan usko, että kovinkaan moni lapsimissiperhe on ylemmistä yhteiskuntaluokista. Ehkä useammallakin äidillä on taka-ajatuksena se, että lapsi kustantaa itse itselleen kunnon koulutuksen, johon vanhemmilla ei ole varaa. Ainakin kun lapsimissidokumenteista katselee yleisöä, on porukka sellaista... no, aika junttia
redneckejä, kuten paikalliset sanovat. Jonkun lähiökodin autotallissa valmentavat tyttäristään minimissejä.
Niin, tuo Jenkkien erilainen koulujärjestelmä saattaa olla pieni osasyyllinen tähän ilmiöön. En ainakaan usko, että kovinkaan moni lapsimissiperhe on ylemmistä yhteiskuntaluokista. Ehkä useammallakin äidillä on taka-ajatuksena se, että lapsi kustantaa itse itselleen kunnon koulutuksen, johon vanhemmilla ei ole varaa. Ainakin kun lapsimissidokumenteista katselee yleisöä, on porukka sellaista... no, aika junttia
Tällaisen löysin, kun joku sitä mietti että millaisia ihmisiä näistä misseistä kuoriutuu isompana: http://community.livejournal.com/howthe ... 78011.html
Nätti tyttö kyllä edelleen.
Nätti tyttö kyllä edelleen.
Jos lukee sivuston viestiketjua tarpeeksi eteenpäin, käy ilmi ettei etusivun kuva esitä Swania, vaan vuodesta 1983 kateissa ollutta Tammy Lynn Leppertia. Tammy oli myös jonkin sortin missi.
http://www.charleyproject.org/cases/l/l ... tammy.html

Swan on tässä kuvassa ensimmäisessä rivissä ensimmäinen vasemmalta.
http://www.charleyproject.org/cases/l/l ... tammy.html

Swan on tässä kuvassa ensimmäisessä rivissä ensimmäinen vasemmalta.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
and I can see you in the dark
hyvinkin laajaan aineistoon...olen ollut erittäin kiinnostunut aiheesta ammatillisessa mielessä sekä siinä mielessä että tuohon maailmaan olen itsekin joskus päässyt oikein kurkistamaan aika läheltäkin...nykyään aineistoa löytyy enemmänkin tosin netin tarjontaa en tiedä...olen kyllä aika hyvin perehtynyt tähän aiheeseen lähinnä juuri tuohon alaan liittyvän pedofilian takia sekä siksi että näiden lasten vanhempien sielunelämä kiinnostaa..sitä kun ei tunnu olevan, varsinkin äidit tuntuvat olevan hyvinkin tunteettomia ja kaikki on selitettävissä tavalla tai toisella hyvin...samanlaisia selvityksiä on kuulunut myös tuon seuraamani kadonneen tytön äidiltä jutun alkuvaiheissa siksi juttu alkoi kiinnostamaan...mutta ei siitä sen enmpää tässä ketjussa.Marsalkka kirjoitti:Kuinka laajaan aineistoon käsityksesi pohjautuu?cicero kirjoitti:.ihan tavallisia pulliaisia niistä siis tulee, tosin normaalilapsia röyhkeämpiä ja itserakkaampia...
Näiden lapsimissien äideille lapsen ulkonäkö on kaikkea muuta tärkeämpää ja jos lapsi ei sovi muottiin sitä tehdään sellainen, kun kysytään pedofiileistä niin vastaus on välttelevä
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Varmaan Suomesta ei kovin laajaa aineistoa saa, mutta se onkin jo kinnostavaa, jos on kerännyt itse tai päässyt käsiksi kansainväliseen aineistoon. Tutkimusjoukkona on jo varsin kiintoisa ainakin minusta ja saati sitten jos asiaa tarkastellaan pedofilian näkövinkkelistä. Huiman kiintoisaa! Toivottavasti aineisto on niin laaja, että saadaan asianmukaisesti perusteltuja johtopäätöksiä. Mitenhän tuon yleistettävyyden laita?
Onko kyse siis lähinä mielipiteestäsi?cicero kirjoitti:hyvinkin laajaan aineistoon...olen ollut erittäin kiinnostunut aiheesta ammatillisessa mielessä sekä siinä mielessä että tuohon maailmaan olen itsekin joskus päässyt oikein kurkistamaan aika läheltäkin...nykyään aineistoa löytyy enemmänkin tosin netin tarjontaa en tiedä...olen kyllä aika hyvin perehtynyt tähän aiheeseen lähinnä juuri tuohon alaan liittyvän pedofilian takia sekä siksi että näiden lasten vanhempien sielunelämä kiinnostaa..sitä kun ei tunnu olevan, varsinkin äidit tuntuvat olevan hyvinkin tunteettomia ja kaikki on selitettävissä tavalla tai toisella hyvin...samanlaisia selvityksiä on kuulunut myös tuon seuraamani kadonneen tytön äidiltä jutun alkuvaiheissa siksi juttu alkoi kiinnostamaan...mutta ei siitä sen enmpää tässä ketjussa.Marsalkka kirjoitti:Kuinka laajaan aineistoon käsityksesi pohjautuu?cicero kirjoitti:.ihan tavallisia pulliaisia niistä siis tulee, tosin normaalilapsia röyhkeämpiä ja itserakkaampia...
Näiden lapsimissien äideille lapsen ulkonäkö on kaikkea muuta tärkeämpää ja jos lapsi ei sovi muottiin sitä tehdään sellainen, kun kysytään pedofiileistä niin vastaus on välttelevä
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kyllä sitä muuallakin osataan.
http://www.youtube.com/watch?v=VBJCkoc-ZSY
Huostaanotto voisi olla paikallaan. Kersa pitäisi saada pois ainakin tuon äidin luota vähintään...
http://www.youtube.com/watch?v=VBJCkoc-ZSY
Huostaanotto voisi olla paikallaan. Kersa pitäisi saada pois ainakin tuon äidin luota vähintään...
^ Toisaalta, seuraava dokumentissä esiteltävä tyttö on addiktoitunut solariuminkäyttäjä, joka muutoin noudattaa terveellisiä elämäntapoja ja pitää huolta kunnostaan. Äiti toteaa, että mieluummin niin kuin niin, että tytär ryyppäisi, joisi ja käyttäisi aineita. Samaa mieltä. Tosin ehkä lapsuutta voisi venyttää hieman pidemmäksi, ettei alakoululaisten tarvitsisi vielä hirveästi huolehtia ulkonäöstään.
Tuolla nyt ei ollut mitään tekemistä sen pikkulikan kanssa. Jos äiti sanoo pikkutytölle että "oletpa läski tuossakin videossa" niin syömisongelmia on luvassa.joey kirjoitti:^ Toisaalta, seuraava dokumentissä esiteltävä tyttö on addiktoitunut solariuminkäyttäjä, joka muutoin noudattaa terveellisiä elämäntapoja ja pitää huolta kunnostaan. Äiti toteaa, että mieluummin niin kuin niin, että tytär ryyppäisi, joisi ja käyttäisi aineita. Samaa mieltä. Tosin ehkä lapsuutta voisi venyttää hieman pidemmäksi, ettei alakoululaisten tarvitsisi vielä hirveästi huolehtia ulkonäöstään.
-
Kalessin
- Adrian Monk
siis todella sairasta...noi vanhemmat..miten ne voi olla tollaisia???mun on kovin vaikea ymmärtää tätä nykymaailman mentaliteettiä, jossa lapselta ei kielletä mitään. sitä saa mellastaa ihan miten tykkää ja kaikki menee läpi. kun otat asian puheeksi vanhempien kanssa vastaus on;"mut kun se halus, enkä mä halunnut pahoittaa sen mieltä"...mistä lähtien vanhempien on pitänyt täyttää lastensa pienimmätkin toiveet? kenen idea oli, että vanhempien pitäisi yrittää olla lapsilleen enemmän ystäviä kuin vanhempia???? ei hyvää päivää....
Viimeksi muokannut Kalessin, To Huhti 24, 2008 6:32 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Totta. Se tuossa hirveimmältä tuntuikin - ei se, että lapselle opetetaan täysin vääristyneitä arvoja, vaan se, että äiti ei selvästikään tajua minkälaisia ongelmia tyttärelleen voi aiheuttaa idioottimaisilla kommenteillaan.Zodiac kirjoitti: Tuolla nyt ei ollut mitään tekemistä sen pikkulikan kanssa. Jos äiti sanoo pikkutytölle että "oletpa läski tuossakin videossa" niin syömisongelmia on luvassa.