Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

En osaa päättää ja kiire olis :? Mitämitä..?

Pari hyvää kämppää tiedossa, molemmissa plussat ja miinukset ja jos en huomisen aikana tiedä niin sit ne menee yleiseen hakuun ja jään ilman, muttakun ratkaiseva tieto tulee vasta n kolmen viikon päästä. Täytyy vetää hatusta varmaan: vaihtoehto 1, 2, tai nykyinen. Jokaisessa vitusti huonoa ja vitusti hyvää eri tavoilla. Aaargh!

Otetaan lasillinen sille :oops:
Nerot hallitsevat kaaoksen
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Tukkapanta putos pönttöön, vedin sen. Kahvi on loppu, saa vasta huomenna.
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Reputan kaiken koulussa. Se on niin saatanasta.
Opettajat vihaavat minua ja kärkin lähinnä tupakkapaikalla.
Pitkiin aikoihin tein töitä ja kädet samantien täynnä palovammoja. Hintansa kaikella.
Ei tee vain niin ollenkaan mieli nousta aamuisin kouluun. Keskittyisin mielelläni vaikka kynsien pureskeluun, muttakun ei voi.
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

rapier kirjoitti:Tukkapanta putos pönttöön, vedin sen.
??? :lol: :lol:

No mutta itseä raivostuttaa, että mieli tekisi vaan olla ja möllöttää. Ja kirjat pitäisi avata. Olen erityisen onnellinen pettämättömästä logiikastani; kun on luettavana vino pino kouluttautumiseen liittyvää kirjallisuutta, lampsin kirjakauppaan ja poistun viisi romaania rikkaampana. Ja tämä tapahtui torstaina. Sen jälkeen luettu kolme noista viidestä, eikä edes avattu sitä kirjaa mitä oikeasti pitäisi lukea.

Ja maanantaina alkaa työt. Perkele. Sitten en ehdi lukemaan edes romaaneita :D
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

lääkäri käski levätä kunnolla ja mies on ymmärtänyt en niin että mun pitää maata paikoillani koko päivä eli olen jo siis käyttänyt päivän istumisajan tässä puolessa tunnissa koneen ääreellä :evil: niin että heippa!
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Palkka! Jos kerran on sattumaa, ettei se ikinä ole oikein, miksi sitten ei koskaan tapahdu niin päin, että se tulisi pari päivää etuajassa ja siinä olisi esimerkiksi kymmenen tuntia liikaa??? En käsitä. :evil:
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Hm.. Jus kävin tuossa ilahduttaa ketjussa hehkuttamassa kun en ostanut tänään mitään herkkuja ja ei oikeestaan edes tehnyt mieli.
Nyt surettaa kun en ostanut mitään... KUola valuu suupielestä kun tulee suklaamainoksia telkusta... Läääh...
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Mistähän syystä "Mikä ärsyttää tänään?" ketjuun tuntuu tulevan selvästi enemmän vastauksia kuin "Mikä ilahduttaa tänään?"
Mikähän minua kyrsii tänään? No minä itse. Muut osaavat ja tajuavat, minä en. Minä valitan ilman kunnon syytä, muut eivät.
Lisäksi minulla ei kertakaikkisesti ole rahaa kaikkiin kirjoihin, jotka haluaisin.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Suomalaiset on jostain kumman syystä vähän viinaan ja masennukseen menevää kansaa. Tulee helpommin mietittyä mikä meni vikaan kun mikä meni oikein...
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
joey
Angus MacGyver

^^
Ei se ole ehkä niinkään. Kyllä mekin ilahdutaan yhtä paljon kuin esimerkiksi rajanaapurimme, mutta kyse on siitä, mitä suomalainen mentaliteetti sanoo onnen näyttämisestä. Suomalaisille ei ole luontevaa käydä julkisesti toitottamassa ilon aiheitaan tyyliin: "sain tänään hirveästi rahaa, ostin tänään uuden auton, mies-/naisystäväni on maailman paras, tunnen tänään itseni kauniiksi, voitin juuri lotossa...", vai miltä moinen kuulostaa? :) Juuri niin, leuhkalta, vaikkei se sitä välttämättä olekaan. Sen sijaan suositumpaa on se, että vähättelee itseään ja menee tavallaan mukaan muiden murheisiin, "ei sitä hyvin mene täälläkään!" -tapaisesti. Tämä mua ehkä hieman harmittaa suomalaisissa tavoissa. "Kel onni on, se onnen kätkeköön" ei aiheuta mitään hyvää.
luukkomi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

Valoviikate kirjoitti:Mistähän syystä "Mikä ärsyttää tänään?" ketjuun tuntuu tulevan selvästi enemmän vastauksia kuin "Mikä ilahduttaa tänään?"
Just kun klikkasin tän ketjun auki niin mietin samaa asiaa :lol:

Vuokran maksu vituttaa.
Born to raise hell!!
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

joey kirjoitti:
rapier kirjoitti:Tukkapanta putos pönttöön, vedin sen.
??? :lol: :lol:

No mutta itseä raivostuttaa, että mieli tekisi vaan olla ja möllöttää. Ja kirjat pitäisi avata. Olen erityisen onnellinen pettämättömästä logiikastani; kun on luettavana vino pino kouluttautumiseen liittyvää kirjallisuutta, lampsin kirjakauppaan ja poistun viisi romaania rikkaampana. Ja tämä tapahtui torstaina. Sen jälkeen luettu kolme noista viidestä, eikä edes avattu sitä kirjaa mitä oikeasti pitäisi lukea.

Ja maanantaina alkaa työt. Perkele. Sitten en ehdi lukemaan edes romaaneita :D

No se putos sinne ja samantien vetäsin, ei kerenny mitään. Ärsyttäähän se, millä siinä ponnaria laittelet? No sentään oli joitain varavehkeitä, joilla pitää ponnari kuosissa. :D
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Innostuin vaihtamaan kukkiin multia ja juuri kun viimeinen vaihto käsillä multa loppui. :x
joey
Angus MacGyver

rapier kirjoitti: No se putos sinne ja samantien vetäsin, ei kerenny mitään. Ärsyttäähän se, millä siinä ponnaria laittelet? No sentään oli joitain varavehkeitä, joilla pitää ponnari kuosissa. :D
Siis itsellänikin on kyllä tolkuttoman pitkät ja hankalastihallittavat hiukset, joten räplään ja korjailen kuontaloani joka paikassa, mutta tuollaisessa en sentään ole onnistunut :D
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Miksi lie, mutta ihmisten nimet nikkeinä. Ei naisten, mutta miesten. "Pekka", "Teppo", "Masa", "Olli"... (jos osui jonkun nikkiin, niin sitten osui.)

Tulee niin heti mieleen että kyseessä on trolli tai sitten ääripäätä, 60-vuotias vanha äijä, joka kerskailee elämänkokemuksellaan piippu hampaissa.

Saamari.

Edit:

Ja se, että oot kaupassa ja kun tuut kotiin, huomaat että ai niin, sitä ja sitä ja sitä piti vielä ostaa... :evil:

Onneksi tuli modeemipiuha edes hankittua, tärkein. :lol:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Lukittu