TuskaistaTietoa kirjoitti: Su Elo 16, 2020 1:03 am
Sinikka kirjoitti: Su Elo 16, 2020 12:12 am
Aidot ryyppymiehet juovat heti herättyään. Ollessani ravintolassa kesätöissä, samat tyypit seisoivat aamulla avaamisaikaan ovella. Olen yhä vakuuttuneempi, että tässä on kyse muusta kuin politiikasta; jostain rahaan liittyvästä jutusta. Miksi Pekalla oli käteistä, kuka varaa matkaa varten käteistä?
Ovatko aidot ryyppymiehet useinkin jossain paljon aikaa vievässä aktiviteetissa, kuten poliittinen toiminta mukana?
Aika usein...on. Ei välttis juuri politiikassa mutta ihan missä tahansa. Liikakäyttö on ihan perinteinen suomalainen eikä pelkästään perussuomalainen ilmiö, eikä edes miesten juttu. Sekakäyttö ja huumeet on noussut hyväksi kilpailijaksi 2000 luvulla.
Uhrin ikäisistä politiikan staroista löytyy useita joille ihan naaman perusteella maistuu hieman enemmän kuin raikkaan ajatuksen juoksun kannalta olisi suotavaa, niin oikealta kuin vasemmalta.
Tämä on sikäli surullista ja Suomen kannalta vahingollista että alkoholistit eivät rakenna tulevaisuutta, koska ainoa asia joka on tärkeää, on seuraava lasillinen, ja kaikki ketkä ajattelevat toisin millään tavalla ovat liisahyssälöitä, eli vihollisia.
Ja kun järki ei enää riitä minkään asian kehittämiseen, oikaistaan siitä mistä aita on matalin, eli aletaan tehdä vihapolitiikkaa. Tästä syystä tämän hetkinen oppositio ei saa minkäänlaista avausta aikaan vaikka hallitus tarjoilee paikkoja kultalautasella koko ajan.
Ainoa missä hieman löytyi kipinää oli Eun koronapaketti. Sekin oli niin kännipäisen riman alitus että sitä ei ostanut kuin pieni joukko persoja.
Lisäksi alkoholistin ajatuksenjuoksu on hyvin minä keskeinen. Minulla on oikeus juoda aina kun haluan.
Eli niin kummalliselta kuin asia kuulostaakin. Oikein pitkän ja huteran ja katkokävelevän aasin sillan kautta motiivi voi olla myös poliittinen. Ei välttis Euroopan tai valtakunnan, ei ehkä edes kaupungin tasoinen, vaan ihan pikkiriikkisen yksilötason poliittinen...