Onko tytöille sukunimiä? Poikien sukunimet mainittu monta kertaa.Skkp kirjoitti: To Elo 20, 2020 1:08 pm Aika on se, milloin kuvat on otettu ja jaettu mystoryyn, muuten siinä lukisi perässä esim kuukausi sitten kameran rullasta. Kuskina toimi Alex ja uhreja on Annika, Laura ja Jasper.
Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020
Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Ettei virheellinen tieto ala faktana elämään, niin se 10 minuuttia ennen hätäpuhelua oli ollut se valokuva, ei video, mutta itse kyllä luulen että ne on melko samoihin aikoihin lähetetty, valokuvat ehkä heti videon jälkeen, tämä on siis omaa arveluani ei faktaa.e18 kirjoitti: To Elo 20, 2020 6:54 pm 10 minuuttia jos on aikaväli videosta hätäpuheluun niin ei siellä tiellä hirveästi ole liikennettä eli metsässä on oltu vain hetki ja ilmoittajakin kun pysähtyy ja tsekkaa paikan niin kovahermoiseltakin menee havainnoinnista hätäpuhelun soittoon helposti se 2-3min.
Airbageista ja sivuverhoista ja auton rakenteista jos saa dnat niin selviää koska tuo autohan on katki keuöa ja perä erillään niin ihan varmasti kaikki ei ole autossa sisällä olleet pelastajien tullessa paikalle.
Jos tuota 10min aika ikkunaa peilataan niin videosta hätäpuheluun ei ole montaa minuuttia kun on tieltä menty metsään.
Kai se on vaikea tietää kuka sitä autoa loppupeleissä ajoi. Autohan oli kolarin jälkeen pelkkä peltikasa ja ruumiit sikinsokin. Tuskin sielä kukaan enää oli 'omalla paikallaan' istunut. Teinit on varmasti osina keräilty peltipurkin sisuksista.
Truth is the first chapter in the book of wisdom.
-Mozzie
-Mozzie
Jos auto menee tarpeeksi romuksi niin silloin vyöt irtoaa kiinnityksistään, jossainkohtaa runkoahan ne turvavyötkin ovat kiinni.Alex Smith kirjoitti: To Elo 20, 2020 5:34 pm Muistan lukeneeni, että selvinneellä oli turvavyö. Ei kait se turvavyö aukea kolarissa (?) joten luulisi pelastushenkilökunnan tietävän, missä pelastunut istui.
Muut olivat varmaan sikinsokin.
Just tyypillinen toimittelijan juttu "uutta tietoa, selvinnyt kiistää ajaneensa". Mitähän vitun TIETOA.
-Mozzie
-Mozzie
Katselin uudelleen tuon Ylilaudalla olevan videokoosteen. Tytön ajaessa on viesti "mennää kovaa". Mutta kyseisen videon ajassa 0:29 näkyy tuo tytön "kovaa" ajaminen auton nopeusmittarista.. Jokainen voi itse päätellä mikä nopeus tuolloin oli. Mielestäni vauhti oli hiljainen. Tässä kohdin video on muuten kuvattu sivusta.
Myöhemmin videolla nopeusmittari näyttää sitten paljon suurempia lukuja ja mielestäni nopeusmittaria on kuvattu suoraan edestä. Kuski vaihtunut?
Ainakin kuvakulma on vaihtunut.
Kuvan ottaminen ja viestin kirjoittaminen onnistuisi noissa nopeuksissa ainakin minulta. Tosin minulla on jo ikääkin sekä paljon ajokilometrejä takana.
Myöhemmin videolla nopeusmittari näyttää sitten paljon suurempia lukuja ja mielestäni nopeusmittaria on kuvattu suoraan edestä. Kuski vaihtunut?
Kuvan ottaminen ja viestin kirjoittaminen onnistuisi noissa nopeuksissa ainakin minulta. Tosin minulla on jo ikääkin sekä paljon ajokilometrejä takana.
No jaa, yliksellä ollaan tietävinään että paikalle osunut oli nähnyt hengissä selvinneen kävelevän omilla jaloillaan ja olevan lähestulkoon tolkuissaan, mutta ei sitten ole vaivautunut kertomaan oliko kyseessä tyttö vai poika...
muutenkin yliksellä hekottelevat kuinka minfossa ollaan ihan pihalla, ja itse näyttävät olevan vähintään yhtä pihalla, koko ketjun alkuhan oli lässytystä ja sekoilua siitä kuka kukin oli ja kuka oli jasper ja kuka alex...
nyt siellä sitten kerrotaan että tyttöhän lähti ajamaan yyteristä ja kuski on varmaan sitten vaihtunut myöhemmin matkalla, mutta kuitenkin sinne ylikseen postatulla videolla kyllä näyttäisi siltä että yyterissä lähtiessä tyttö ei ole kuskina (liikkeelle lähdettäessä kuskin keltaiset pitkät hihat näkyy, tytöllä on lyhythihainen) vaan kuski vaihtuu matkalla.
https://v.ylilauta.org/a823u.mp4
Tuossa pitäisi olla ainakin yksi video, jos tuo linkki toimii täällä.
muutenkin yliksellä hekottelevat kuinka minfossa ollaan ihan pihalla, ja itse näyttävät olevan vähintään yhtä pihalla, koko ketjun alkuhan oli lässytystä ja sekoilua siitä kuka kukin oli ja kuka oli jasper ja kuka alex...
nyt siellä sitten kerrotaan että tyttöhän lähti ajamaan yyteristä ja kuski on varmaan sitten vaihtunut myöhemmin matkalla, mutta kuitenkin sinne ylikseen postatulla videolla kyllä näyttäisi siltä että yyterissä lähtiessä tyttö ei ole kuskina (liikkeelle lähdettäessä kuskin keltaiset pitkät hihat näkyy, tytöllä on lyhythihainen) vaan kuski vaihtuu matkalla.
https://v.ylilauta.org/a823u.mp4
Tuossa pitäisi olla ainakin yksi video, jos tuo linkki toimii täällä.
Juuri kortin saaneen ajotaidot on mitä on, muistan itse kun olin saanut kortin niin ajaminen oikeasti pelotti jo 120km/h vauhdissa ja oli epävarmaa, toisin kun nyt viiden vuoden kokemuksella. Jos nuori räplää vielä puhelinta tuossa kuvan vauhdissa niin jälki on rumaa niin kuin se olikin.skavaböle kirjoitti: To Elo 20, 2020 7:20 pm Katselin uudelleen tuon Ylilaudalla olevan videokoosteen. Tytön ajaessa on viesti "mennää kovaa". Mutta kyseisen videon ajassa 0:29 näkyy tuo tytön "kovaa" ajaminen auton nopeusmittarista.. Jokainen voi itse päätellä mikä nopeus tuolloin oli. Mielestäni vauhti oli hiljainen. Tässä kohdin video on muuten kuvattu sivusta.
-Mozzie
-Mozzie
Lienet oikeassa, molemmilla vaalea letti, mutta aurinkolasisen lippalakki peitti hiukset.CharlesBronson kirjoitti: Ke Elo 19, 2020 7:48 pmJuuri päinvastoin.Gurney kirjoitti: Ke Elo 19, 2020 7:40 pmKäsittääkseni A eli kuski oli se vaaleatukkainen ja J oli se aurinkolasityyppi. A:sta oli ss Hot or Not sivulla " kuka lähtee Yyteriin".Gladys kirjoitti: Ke Elo 19, 2020 7:33 pm Kumpi niistä kuvan pojista on A ja kumpi J?
Kysymys on tyhmä ja tahditonkin, pahoittelen, mutta kysyn silti. Tällaiset onnettomuudet osuvat minulla valtavaan henkilökohtaiseen kipupisteeseen, joka ei ikinä parane ja josta en ikinä täysin toivu.
Siunausta ja voimia kaikille läheisilleen ja hyvää taivasmatkaa menehtyneille![]()
![]()
Alex oli aurinkolasityyppinä toimiva kuski.
Jasper oli vaaleahiuksisena oleva apumies.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Siinä kohdassa videota missä mies kysyy takapenkkiläisiltä, että: "Mihin me lähdetään tiistaina" niin näyttäisi siltä, että autossa olisi 5 henkilöä. Mies joka kysyy kysymyksen ja kuvaa, istuu pelkääjän paikalla ja takapenkillä kuvatessa näkyi takapenkillä olevan 3 tyyppiä, yksi mies ja nämä kaksi naista. Kuskin olkapää näkyi mutta oliko hän kuka? Takapenkillä oleva mies ei kuvaa, koska lähimmässä kädessä on tölkki. Itse olin ainakin näin näkevinäni, kun tarkkaa katsoo.
Viimeksi muokannut jjooonn, To Elo 20, 2020 7:46 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Musta-Pekka2016
- Martin Riggs
Luojalle kiitos eivät onnistuneet ketään ulkopuolista tappaa. Ei paljon myötätuntoa tuollaisille heru niin sairasta toimintaa. Kävi tuurit tällä kertaa.
Näyttämisen halu ja kuolemattomuuden tunto aiheuttaa näitä surkeita tapauksia ja on aina aiheuttanut. Lisää näitä uutisia on tulossa.Musta-Pekka2016 kirjoitti: To Elo 20, 2020 7:38 pm Luojalle kiitos eivät onnistuneet ketään ulkopuolista tappaa. Ei paljon myötätuntoa tuollaisille heru niin sairasta toimintaa. Kävi tuurit tällä kertaa.
-Mozzie
-Mozzie
Mielessäni vain kävi, että voisiko yksi uhri olla viellä jossain maastossa autosta lentäneenä. Siis jos videon perusteella autossa olikin viellä yksi henkilö lisää.jjooonn kirjoitti: To Elo 20, 2020 7:36 pm Siinä kohdassa videota missä mies kysyy takapenkkiläisiltä, että: "Mihin me lähdetään tiistaina" niin näyttäisi siltä, että autossa olisi 5 henkilöä. Mies joka kysyy kysymyksen ja kuvaa, istuu pelkääjän paikalla ja takapenkillä kuvatessa näkyi takapenkillä olevan 3 tyyppiä, yksi mies ja nämä kaksi naista. Kuskin olkapää näkyi mutta oliko hän kuka? Takapenkillä oleva mies ei kuvaa, koska lähimmässä kädessä on tölkki. Itse olin ainakin näin näkevinäni, kun tarkkaa katsoo.
Totta. Kolme takana. Mutta minä en näe kuskin paikalla ketään. Onhan video voitu ottaa parkissa.jjooonn kirjoitti: To Elo 20, 2020 7:36 pm Siinä kohdassa videota missä mies kysyy takapenkkiläisiltä, että: "Mihin me lähdetään tiistaina" niin näyttäisi siltä, että autossa olisi 5 henkilöä. Mies joka kysyy kysymyksen ja kuvaa, istuu pelkääjän paikalla ja takapenkillä kuvatessa näkyi takapenkillä olevan 3 tyyppiä, yksi mies ja nämä kaksi naista. Kuskin olkapää näkyi mutta oliko hän kuka? Takapenkillä oleva mies ei kuvaa, koska lähimmässä kädessä on tölkki. Itse olin ainakin näin näkevinäni, kun tarkkaa katsoo.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Lähtikö auto muka suoralla tiellä käsistä? Olisiko tielle pompannut joku peura tms jota on kovassa vauhdissa väistetty 
-Mozzie
-Mozzie
Jarrutusjälkiä ei ollut.Sherlok kirjoitti: To Elo 20, 2020 8:07 pm Lähtikö auto muka suoralla tiellä käsistä? Olisiko tielle pompannut joku peura tms jota on kovassa vauhdissa väistetty![]()
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol