Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Katosi 16.6.2020, ruumis löytyi 26.8. Tuomiot taposta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Unensieppaaja
Remington Steele

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Unensieppaaja »

Toki Dekkarisankari on se jolle suurimmat pahoitteluni kuuluvat.
Joku ihan muu
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Joku ihan muu »

Vanilja kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 1:27 pm
Lueppa vähän tarkemmin. MINÄ en ole Dekkaria haukkunut. Enkä tietääkseni ketään muutakaan.
Et olekaan!!
Tarkoitin ettei niinkään meiltä muilta tarvitse pyytää anteeksi, vaan Dekkarisankarilta!

Tai joo, mutta että Unensieppaaja osoittaisi suurimmat pahoittelut Ds:n ja koiran suuntaan.

Sitä tarkoitin

Muoks
Jaa, asia oli jo ehtinyt selvitä sillä aikaa kun luin muita kommentteja ja/tai viestiäni kirjoitin. Niin kun aina :mrgreen:

Juu oli ehkä hieman epäselvästi kirjoitettu se aiempi kommentti, joten sori siitä.
Vanilja
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Vanilja »

Joku ihan muu kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 1:43 pm Et olekaan!!
Tarkoitin ettei niinkään meiltä muilta tarvitse pyytää anteeksi, vaan Dekkarisankarilta!

Tai joo, mutta että Unensieppaaja osoittaisi suurimmat pahoittelut Ds:n ja koiran suuntaan.

Sitä tarkoitin
Joo, tajusin sen äsken kun Unensieppaaja valisti. :oops:

Katsos kun en ottanut tuota ensimmäistäkään viestiä niin, että se olisi osoitettu minulle vaan Dekkarille niin en osannut ajatella sitä noin päin. Itse olin harmistunut aiemmin muutamien muiden viesteistä ja eilen minua harmitti Dekkarin puolesta ja viittasin hänen kirjoittamisen lopettamiseen. Sitten kun Unensieppaaja pyysi ettei hänen takiaan lopetettaisi kirjoittamista niin luulin koko ajan, että hän puhuu Dekkarisankarista.

Äh, aina vaan sekavemmaksi menee mitä enemmän selitän. :oops: Anteeksi vielä väärinkäsitys!
Joku ihan muu
Martin Beck

Paralysed kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:47 pm Millähän sivulla se yks heijastus oli, missä oli Ikäänkuin J.H on naama, sellainen kaitakasvoinen. Sen jälkeen kun sitä spekulootiin, niin hävisi eräs kommentoimasta täältä. Kumma juttu. Saisiko sen joku ongittua vielä?

Ja varauksella tottakai kaikkiin heijastuksiin pitää suhtautua, mutta miten on mahdollista, että heijastuksessa näkyy kasvon piirteet??
Mä oon sitä mieltä, että mahdollisesti juuri tämä V:n tyttöystävä on ollut ratissa, koska se on 95% varma että pojat ei oo ilman korttia lähteny ajelemaa ruumis kyydissä. Ja alkoa+ ehkä piriä veressä, siinä on kuumotusta kerrakseen. Joten mä sanoisin, että Ylisata (näin mä sen eka kerran luin) on ollut kuskina, ja kaikki mitä naikkonen sanoo on vedätystä.
Onkos tällä naikkosella ollut tapana katsella vierestä itse selvin päin poikien pökkyröintiä?
Jos ei, niin siinä ei paljon (mahdolliset) ajokortit auta, tuohon porukkaan kuuluvan jos poliisi pysäyttää, niin ensin puhalluttaa ja sen jälkeen laittaa tikkarin suuhun.

Sitä heijastus-kasvokuvaa, jota tarkoitat, on muuten muistaakseni käännetty 90°.
Pullis
Alokas

Viesti Kirjoittaja Pullis »

Montalbano kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:45 pm Onko lähiseudulla turkistarhaa tai kanalaa, jossa olisi polttouuni raatojen hävittämiseen?Tuollaisessa ei montaa tuntia 100kg kinkkua tarvii kypsentää. Ja voi tehdä ilman pelkoa suuremmasta hajuongemasta.
Tähän sanoisin, että Kaustisella on kokonainen turkistarhojen keskittymä Ylijoen takana, n. 2 -3 km Jamin asunnolta. MUTTA raatoja ei ole enää vuosiin saanut hävittää polttamalla, laki kieltää ja seuranta on erittäin tarkkaa. Jos ei viranomaiset ehdi paikalle, naapurikateus kyllä huolehtii, että käry käy nopsaan :wink:
Kanaloita ei Kaustisella ole ja sinnekin pätee samat määräykset, elukat hävitetään ihan muulla tavalla kuin omissa krematorioissa. Ne haetaan autoilla pois ja kaasutetaan hengiltä omissa laitoksissaan, katsokaa joskus vaikka Youtubesta videoita (voi mennä kyllä samalla halu syödä broileria...)

Taannoin joku kyseli myös mahdollisuuksista, että Jami olisi jauhettu kettujen tai minkkien rehuksi tarhoilla. Hehheh, vain täysin asiaa tuntematon voi edes ajatella näin. Ensinnäkin itse rehua valmistavia on todella harvassa ja heidän myllynsä eivät todellakaan jauha ihmisen kokoisia, ei edes paloina. Valtaosa rehuraaka-aineesta tulee valmiina pakastettuina köntteinä, jauhoina tai "lieminä" tankkiautolla. Ja tarhaaja kyllä näkee ja pitää tarkkaa lukua siitä, mitä rehumyllyynsä laittaa.

Findest Proteinilla taas on kameravalvonta ja metalliportit, ei sinne noin vain ketään käydä kippaamassa. ...Vaikka Jamin kuolemaan osalliset ja syylliset kyllä keittäisinkin mieluusti lipeässä ja vielä kuumassa sellaisessa.

Edit: Jamin kuolema/katoaminen sattui lisäksi aikaan, jolloin tarhoilla on pentuaminen kiivaimmillaan. Vain umpihullu laittaisi silloin yhtään mitään palamaan synnyttävien kettujen ja minkkien keskelle savua muodostamaan!!
Diibadaaba22
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Diibadaaba22 »

Joku ihan muu kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 2:05 pm
Paralysed kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 12:47 pm Millähän sivulla se yks heijastus oli, missä oli Ikäänkuin J.H on naama, sellainen kaitakasvoinen. Sen jälkeen kun sitä spekulootiin, niin hävisi eräs kommentoimasta täältä. Kumma juttu. Saisiko sen joku ongittua vielä?

Ja varauksella tottakai kaikkiin heijastuksiin pitää suhtautua, mutta miten on mahdollista, että heijastuksessa näkyy kasvon piirteet??
Mä oon sitä mieltä, että mahdollisesti juuri tämä V:n tyttöystävä on ollut ratissa, koska se on 95% varma että pojat ei oo ilman korttia lähteny ajelemaa ruumis kyydissä. Ja alkoa+ ehkä piriä veressä, siinä on kuumotusta kerrakseen. Joten mä sanoisin, että Ylisata (näin mä sen eka kerran luin) on ollut kuskina, ja kaikki mitä naikkonen sanoo on vedätystä.
Onkos tällä naikkosella ollut tapana katsella vierestä itse selvin päin poikien pökkyröintiä?
Jos ei, niin siinä ei paljon (mahdolliset) ajokortit auta, tuohon porukkaan kuuluvan jos poliisi pysäyttää, niin ensin puhalluttaa ja sen jälkeen laittaa tikkarin suuhun.
Ei ole ollut tapana. Ja käsittääkseni liekö hänkään tapahtuma-aikaan korttia omistanut. Polkupyörä tais olla ainoa sallittu kulkuväline.
Joku ihan muu
Martin Beck

Vanilja kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 1:59 pm
Joo, tajusin sen äsken kun Unensieppaaja valisti. :oops:

Katsos kun en ottanut tuota ensimmäistäkään viestiä niin, että se olisi osoitettu minulle vaan Dekkarille niin en osannut ajatella sitä noin päin. Itse olin harmistunut aiemmin muutamien muiden viesteistä ja eilen minua harmitti Dekkarin puolesta ja viittasin hänen kirjoittamisen lopettamiseen. Sitten kun Unensieppaaja pyysi ettei hänen takiaan lopetettaisi kirjoittamista niin luulin koko ajan, että hän puhuu Dekkarisankarista.

Äh, aina vaan sekavemmaksi menee mitä enemmän selitän. :oops: Anteeksi vielä väärinkäsitys!
Eipä tässä vahinkoa ole tapahtunut. Eli älä suotta pahoittele, väärinkäsityksiä sattuu kaikille. Tai ainakin minulle, useinkin :mrgreen:

Tosiaan täällä on ollut viime aikoina paljonkin eri nimimerkkien kieltoja ja käskyjä mitä saa kirjoittaa ja kuka saa kirjoittaa. Melko erikoista :?
Tämä keissi kiinnostaa monia, ja ketju on pitkä, joten täällä on myös ihan tahatonta toistoa ja hämmentämistä ja sitten siihen lisäksi toiset vielä tahallaan hämmentää ja sekoittaa.
Mutta mielestäni sekin on parempi, asia pysyy ainakin pinnalla! Kun katsoo joidenkin kadonneiden ketjuja, niin voi olla että henkilö on ollut kadonneena 10-15 vuotta, ja sivuja ketjuun on kertynyt 1-5. Eli Katoamisilmoitus, pari ihmettelyä ja muutaman vuoden välein joku kysäisee onko uutta tietoa, lehtijuttuja, onko löytynyt ja toinen vastaa ettei mitään tietoa. Ja siinäpä se. Tosi surullista :cry:
Eksamineeri
Alokas

Viesti Kirjoittaja Eksamineeri »

Sivulla 35 on ainakin yksi kuva tuosta kasvokuvasta viestin lähettäjä Pjtor85. On annettu tämä kuva myös poliisille!!
Joku ihan muu
Martin Beck

Diibadaaba22 kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 2:23 pm

Sitä heijastus-kasvokuvaa, jota tarkoitat, on muuten muistaakseni käännetty 90°.
Ei ole ollut tapana. Ja käsittääkseni liekö hänkään tapahtuma-aikaan korttia omistanut. Polkupyörä tais olla ainoa sallittu kulkuväline.
Jotenkin jännä että ajatellaan että kun pojilla ei korttia ja ei ehkä ajokunnossa, niin nainen kuskiksi sitten.
Ja jos on nauttinut jotain päihdyttäviä aineita, ei se kortti auta. Ja vaikka puhaltaisi nollat, niin tikkari näyttää sitten ne yleisimmät päihdykkeet, jos niitä on nautittu.

Eikös aiemmin ollut täällä puhetta ettei Jami suostunut valehtelemaan kyseisen naisen ratti- jutussa??

Asiasta toiseen, toivottavasti poliisit löytäisi nyt jotain, kun paikka tuntuu tarkentuneen viime aikoina.
Diibadaaba22
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Diibadaaba22 »

Joku ihan muu kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 2:43 pm
Diibadaaba22 kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 2:23 pm

Jotenkin jännä että ajatellaan että kun pojilla ei korttia ja ei ehkä ajokunnossa, niin nainen kuskiksi sitten.
Ja jos on nauttinut jotain päihdyttäviä aineita, ei se kortti auta. Ja vaikka puhaltaisi nollat, niin tikkari näyttää sitten ne yleisimmät päihdykkeet, jos niitä on nautittu.

Eikös aiemmin ollut täällä puhetta ettei Jami suostunut valehtelemaan kyseisen naisen ratti- jutussa??

Asiasta toiseen, toivottavasti poliisit löytäisi nyt jotain, kun paikka tuntuu tarkentuneen viime aikoina.

Jos ihmisen pystyy tappamaan, niin ei varmaan oo suuri kynnys auton rattiin hypätä, vaikka sitten pökkyröissään..
Tuosta Jamin osuudesta tuohon ratista käryämiseen kuulee huhuja. Jopa niin että Jami olisi käräyttänyt.
JussiWares
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja JussiWares »

Eksamineeri kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 2:37 pm Sivulla 35 on ainakin yksi kuva tuosta kasvokuvasta viestin lähettäjä Pjtor85. On annettu tämä kuva myös poliisille!!
Oli nyt mitä mieltä tahansa noista heijastuksista, niin etsin sitä harjakuvaa tuon suoran avulla, mikä näkyy tuossa heijastuksessa.
En toki löytänyt paikkaa, mutta ds löysi ja saman tyyppinen suora siinä kuvassa on :D
Joku ihan muu
Martin Beck

Diibadaaba22 kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 2:52 pm Ei se tuo tekstin lainaus onnistu..pahoittelut siitä.
Täytyy harjoitella tai jättää tekemättä kokonaan
(Vastaan tuohon mitä edellisessä viestissä kommentoit, näin ehkä selvempi kun tuohon jatkoksi)

Minä jotenkin luulen että tuommoisessa tapauksessa (ruumis kyydissä) luotetaan siihen omaan tekemiseen ja omaan osaamiseen ja itse ajetaan autoa, ihan sama oli pökkyrässä tai ei.
Ja emäntää ei oteta ruumiinpiilotus reissulle mukaan, ei vaikka olisi selvinpäin ja olisi kortti. (Vaikka näinhän ei siis vissiin ole.)
H Poirot
Alokas

Viesti Kirjoittaja H Poirot »

Ei ole ufo eikä peräkärry mikä sieltä kainalosta näkyy vaan se on 90-luvun Suzuki rf 600 m-pyörä,
kyseinen vehje oli liikkeellä 16-17.6 välisenä yönä.Pyörästä havainto klo 4 Perhossa.Sopisi hyvin
kuvanotto paikalle ajallisesti, suurinpiirtein sama ajoaika Kaustiselle ja Perhoon.
Tämä ei paljon auta Jamin löytämiseen mutta todistaisi kuvan otto paikalla olleen enempikin porukkaa.

suzuki rf600.jpg
suzuki rf600.jpg (99.16 KiB) Katsottu 1720 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Insomnia
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Insomnia »

Keula puuttuu, vai onko kainalon takana vain kyseisen pyörän tankki? :)

Onko kyseessä sama pyörä josta nuorempi veljes yhdellä päiväkännivideolla mainitsi moneen kertaan ja kehui ajaneensa yli kahtasataa huonolla tiellä?
Joku ihan muu
Martin Beck

Insomnia kirjoitti: Ti Elo 25, 2020 4:14 pm Keula puuttuu, vai onko kainalon takana vain kyseisen pyörän tankki? :)

Onko kyseessä sama pyörä josta nuorempi veljes yhdellä päiväkännivideolla mainitsi moneen kertaan ja kehui ajaneensa yli kahtasataa huonolla tiellä?
No tämähän selviää vain yhdellä tavalla.
H.Poirot on ystävällinen ja laittaa tänne kuvan tai piirroksen, joka sisältää auton ja pyörän mitat, sekä paikat, miten sijoittuvat toisiinsa ja tiehen nähden. Unohtamatta mainintaa myös tien leveydestä ja ojien sijainnista.

Ja kenen pyörä tämä sitten olisi. Nimeä ei tarvitse, eikä pidä tänne laittaa, mutta voisi kertoa onko tiedossa kuka pyörän omistaa, tunteeko pojat jne
Vastaa Viestiin