Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Onko sinulle tapahtunut koskaan mitään yliluonnollista?

Kyllä
254
63%
Ei
147
37%

Ääniä yhteensä: 401

Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Minulle ja miehelleni on kans tuollaiset arkipäivän telepatiat tuttuja. Ne liittyvät tavallisiin asioihin, esim. juuri ostoksilla tms. Onhan se jännää ruveta yhtäkkiä puhumaan samasta asiasta vaikka siihen ei ole ainakaan päältä katsoen mitään syytä. Ajatukset vain kulkee samoja ratoja, yhtä aikaa.

Joskus nähdään samanlaista unta samana yönä :shock:
Nothing is quite what it seems
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tästä on jo aikaa n. 10 v. Lähdin autolla töihin. Tulin ensimmäiseen risteykseen, jossa on Stop-merkki. Jarrutin, pysähdyin, katsoin peruutuspeiliin. Takapenkillä istui kuollut veljeni. Hän hymyili, kuten minäkin. Olin aina muistuttanut hänelle, ettei risteyksiin pidä mennä hänen tavallaan; kahva edellä ja viime hetken jarrutuksella :lol:
Rakastin häntä.
Maybrick
Perry Mason

Siis pystyitkö jatkamaan ajamista kuin ei mitään? Mulla olis ainakin polvet ehkä vapisseet.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Jatkoin ihan normaalisti ja menin hommiin. Myöhemmin kerroin asiasta miehelleni. Naureskeltiin yhdessä, että sellanen se K... oli. Aina pitämässä toisista huolta! Kaipa hän halusi varmistaa, että edes MINÄ osaan ajaa risteyksiin oikein.
Maybrick
Perry Mason

Miksei minulle tapahdu koskaan mitään ns. yliluonnollista tai sellaista erikoista, mitä ei ole ennen tapahtunut? Mrrr...
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Maybrick kirjoitti:Miksei minulle tapahdu koskaan mitään ns. yliluonnollista tai sellaista erikoista, mitä ei ole ennen tapahtunut? Mrrr...
Samaa itekkin mietin :( Lähinnä yliluonnollista lienee mun kohdalla mummon tarinat kummituksista ja unihalvaus.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Bombay & Maybrick, ette vaan ole kokemuksille avoimia 8)
joey
Angus MacGyver

Ja taas pelottaa:

Olimme miehen kanssa vanhemmillani kylässä yön yli. Vanhempieni koira kärsii juuri valeraskaudesta ja sekoilee kaikkea kummallista öisin. Nukuin hirveän huonosti, kun mies kuorsasi vieressä tavallista kovempaan ääneen ja avonainen ikkuna toi huoneeseen perjantaihulinoissaan riehuvien teinien äänet. Jossain vaiheessa sain kuitenkin unen päästä kiinni, kaiken maailman ääniä tuntitolkulla kuunneltuani. Ja ilmeisesti sinä aikana isäni oli herännyt... Hän kertoi kuunnelleensa usean kymmenen minuutin ajan kummallista ääntä, jonka arveli kuuluneen alakerrasta. Ei ollut jaksanut herätä asiaa tarkistamaan, mutta oli jäänyt hereille kuuntelemaan ääntä. Ääni oli kuulunut katkonaisesti ja lopulta loppunut kokonaan ja isäni oli nukahtanut uudelleen.

Naureskeltiin asiaa aamiaispöydässä ja koitin udella, minkälainen ääni oli kyseessä. Isältä kesti hirveän kauan saada puettua kuulemansa sanoiksi, mutta lopulta oli sitä mieltä, että ääni kuulosti siltä kuin joku olisi raahannut kettinkiä parketilla. Hän sanoi äänen häirinneen häntä erityisesti siksi, että se muistutti häntä samantapaisesta äänestä, joka puolestaan liittyi hänen nuoruusvuosiensa harrastukseen.

Ja ei, koira ei ollut syyllinen: tavarat olivat aamulla kiltisti omilla paikoillaan ja koirakin nukkui rauhallisesti omassa sängyssään.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

joey kirjoitti:Ja ei, koira ei ollut syyllinen: tavarat olivat aamulla kiltisti omilla paikoillaan ja koirakin nukkui rauhallisesti omassa sängyssään.
Veikkaan, että koira ei olisi ollut rauhallisesti omalla paikallaan nukkumassa jos senkin mielestä olisi ollut jotain mystistä tekeillä...
Mutta nää on näitä mystisiä juttuja, niin mistä sitä tietää...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
joey
Angus MacGyver

Mike Manner kirjoitti:Veikkaan, että koira ei olisi ollut rauhallisesti omalla paikallaan nukkumassa jos senkin mielestä olisi ollut jotain mystistä tekeillä...
Paitsi jos kyseessä oli sellainen haamu, jonka vain ihmiset kuulevat :!: :lol:
taide
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja taide »

Omalla kohdallani mieleenpainuvin 'yliluonnollinen' juttu tapahtui kun olin kävelemässä eräälle ystävälleni. Oli iltapäivä ja lähellä kotiani huomasin tutun auton tulevan vastaan, tämän ystäväni isä istui ratin takana ja vilkutin hänelle. Mies oli ilmeetön ja katse joka oli suunnattu suoraan eteenpäin vaikutti tyhjälle. Kuitenkin yleensä moikkaa kun tuolleen ajaa ohi jossain, mutta tällä kertaa ei.

Kaverille päästyäni kerroin hänelle, että olin juuri nähnyt isänsä, mutta sainkin vastaukseksi ettei ole mahdollista: Isä oli juhlimassa jotain merkkipäiviä n.50km päässä.

Seuraavana aamuna tuli soitto, että kaverini isä oli tehnyt itsemurhan yöllä.

Toinen, jonka muistan on kun 07:04 heräsin eräänä kesäaamuna enkä saanut enää unta. Tiedä sitten mihin oikeasti olin herännyt, mutta isomummuni oli sairaalassa nukkunut pois tuolla hetkellä. Jotenkin liitän heräämiseni ja isomummun poismenon toisiinsa vahvasti, sillä olimme kovin läheiset.
"Ainoa vahvuus onkin heikkous nyt."
Maybrick
Perry Mason

Kun en voi omista kokemuksista juuri kertoa, kerron tapauksen joka sattui lapsilleni. Olin töissä ja tapani mukaan hieman huolissani silloin 11-12 -vuotiaasta pojastani ja puolitoista vuotta nuoremmasta tytöstäni, jotka joutuivat tulemaan tyhjään taloon koulusta.

He olivat kyseisenä päivänä oleskelleet vanhempien makuuhuoneessa silittämässä kissaa, kun olivat yhtäkkiä kuulleet molemmat minun askelten äänet yläkertaan johtavista portaista. Äänet on helppo tunnistaa erehtymättä, koska portaat pitävät omanlaistaan pientä ääntä, ja meillä ei kukaan minun lisäkseni käytä sisäkenkiä. Sisäkengät ovat aina portaiden alapäässä, koska se on lähellä ulkoeteistä. Askeleet olivat edenneet puoliväliin portaita suunnilleen ja pysähtyneet siihen. Myös kissa oli kääntänyt katseensa ja kuunnellut odottavan näköisenä tulevaa henkilöä. Olivat luulleet oikeasti äidin tulevan, mutta kun muuta ei kuulunut, menivät katsomaan. Eihän siellä ketään ollut. Lapseni eivät ole pelokkaita tai hysteerisiä, pikemminkin hyvin tasapainoisia ja järkeviä ikäisekseen. En tiedä miten tällaisen voisi luokitella tai selittää.
bluerein

Viesti Kirjoittaja bluerein »

:o
Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 11:33 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

bluerein kirjoitti:Uskoon tultuani kauan sitten, sain nähdä Jeesuksen, joka ilmestyi minulle huoneessani hyvin lähellä, kokemus oli valtava, oli kuin olisin ollut jalat pois maasta...

Näitkö hänet siis ihan silmiesi edessä? Mielenkiinnosta kysyn, että miltä se jeesus näytti?

PS. jos mää näkisin jeesuksen, niin en jäisi leijaillemaan vaan ottaisin siitä valokuvan!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

apollo kirjoitti:
bluerein kirjoitti:Uskoon tultuani kauan sitten, sain nähdä Jeesuksen, joka ilmestyi minulle huoneessani hyvin lähellä, kokemus oli valtava, oli kuin olisin ollut jalat pois maasta...

Näitkö hänet siis ihan silmiesi edessä? Mielenkiinnosta kysyn, että miltä se jeesus näytti?

PS. jos mää näkisin jeesuksen, niin en jäisi leijaillemaan vaan ottaisin siitä valokuvan!
Vai onko kyse tälläisestä:

Kuva
Vastaa Viestiin