Helsinki: Huumediilerit heitelleet tappouhkauksia lukiolaisille Pengerpuistossa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
putsari
Ainesta Watsoniksi

Re: Helsinki: Huumediilerit heitelleet tappouhkauksia lukiolaisille Pengerpuistossa

Viesti Kirjoittaja putsari »

taavetti kirjoitti: Ma Syys 07, 2020 12:32 am
taavetti kirjoitti: Su Syys 06, 2020 11:43 pm . Huumeitahan siellä myydään ja ostetaan. Käsitykseni mukaan myyjät ja ostajat ovat yleensä kuitenkin enemmäkseen kiinnostuneita juurikin kauppatavarastaan ja tappouhkausten lateleminen lukiolaisille ei jotenkin istu kuvaan. Siihen ei ole mitään järjellistä syytä.
Ihan lainasin koko hajatelman, koska et siihen ilmeisesti itse pystynyt. Kulttuuriahan on Kalliossa aina ollut. Joku päivä ehkä Putsarikin esittää siellä performanssin. Suosittelen paneutumaan seuraaviin aiheisiin: Pelko, vellihousu ja vääristely.
Silloin kun minä nuoruudessani Kalliossa liikuin, ei siellä ollut värikästä kulttuuria. Noinko vaikea sinulle on myöntää, että nuo puistossa norkoilevat diilerit ovat sitä kolmekymmentä kertaa kantaväestö raiskausherkempää etnisyyttä edustavia? Harjoittele totuuden puhumista, mene peilin eteen ja sano:neekeri.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 2:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 7:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
taavetti
Perry Mason

Re: Helsinki: Huumediilerit heitelleet tappouhkauksia lukiolaisille Pengerpuistossa

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Ei minulla ole mitään vaikeutta myöntää, että Torkkelinmäellä on tummemman väristäkin myyjää, koska siellähän on. Minun ei myöskään tarvitse opetella sanomaan neekeri, koska olen sitä ikäluokkaa, että sanaa oli laajalti käytössä. Olen sillä tavalla taitava, että osaan myös olla käyttämättä neekeri -sanaa, koska sen katsotaan loukkaavaksi. Harjoittele sinäkin peilin edessä.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Paneudutaan jatkossa tarkemmin ketjun aiheeseen. Nyt siitä on lievästi livetty. Torkkelinmäki kuitenkin mainittiin. Keskinäiset nokittelut Lautamiehiin.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Vastaa Viestiin