En minä kiistä sitä etteikö Katajalla ole erilaisia vakavia vammoja ja että niistä myös on olemassa lääkärinlausunto/todistus. Ja varmasti poliisilla on tieto niiden vammojen tarkasta laadusta ja jonkinlainen käsitys jopa välineestä jolla ne on tehty.VastarannanKiiski kirjoitti: Ke Syys 16, 2020 11:45 amNo voi vittu.Jagge kirjoitti: Ke Syys 16, 2020 11:36 amKatajan vammoista ei kyllä ole kerrottu julkisuuteen mitään muuta kun se mitä Kataja itse on kertonut ja lisäksi pari valokuvaa lehtijuttujen liitteenä.VastarannanKiiski kirjoitti: Ke Syys 16, 2020 10:31 am
Vammoja vähättelevät ja Katajaa niiden keksimisestä syyttelevät voisivat perehtyä sekä tähän ketjuun, että lehtijuttuihin tarkemmin. Vammoista on runsaasti muutakin tietoa kuin Katajan omat turinat.
Lääkäreillä ja poliiseilla ei ole edes oikeutta tallaisia asioita julkistaa. Jos sinulla on näyttää jotain todistetta väiteesi tueksi, niin laita linkkejä näkyviin.
Tapausta tutkitaan murhan yrityksenä. Luuletko, että poliisit pidättävät jonkun ja alkavat tällaisen tutkinnan pelkästään, jos henkilö A kertoo tapahtumista? Kyllähän tähän tarvitaan lääkärin lausunnot vammojen laadusta. JA nimenomaan niiden perustella tutkintanimeke on MURHAN YRITYS.
Kyllähän Torssonen ja tämä alapäätuuhonen tepastelisivat edelleen vapaana, ynnä Torssonen pääsisi valtuuston ja ties minkä kokouksiin, eikä Jyväskylässä olisi meneillään tämä teatteri hänestä eroon pääsemiseksi.
Luuletko, että jos minä menen sönkkäämään poliiseille, että Jagge on yrittänyt murhata minut ja itse diagnosoin itselleni kallonmurtamia ja murtuneita kylkiluita, niin teikäläinen lähtee häkkin, jos mitään virallista löydöstä vammoista ei ole? Aika pelottavaa sekin olisi.
Mutta julkisuuteen ei näistä vammoista ole tiedottanut kukaan muu kun Kataja. Lääkärintodistusta ei ole missään vaiheessa tuotu julkisuuteen, eikä sitä tarvitsekaan tuoda. Mutta tämänhetkinen 'tieto' vammojen laadusta ja vakavuudesta on peräisin vain Katajalta itseltään.