Shannon Matthews'n (9v) tapaus

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Itsestäni voin sanoa, että vaikka kuinka päättäisi tv-haastattelussa tai vastaavassa tai lehtimiesten edessä olla rauhallinen, minulle riittäisi todennäköisesti pelkästään tyttäreni nimen sanominen ja repeäisin kyyneliin.
Sellainen sinä olet.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Viime aikoina on tuntunut että marsalkka on täällä puolustellut ihmisiä joille lasten hyvinvointi on toisarvoinen asia...moraali hieman arvelluttaa ja se mitä hän yrittää viestittää näillä postauksillaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Marsalkka
Horatio Caine

cicero kirjoitti:Viime aikoina on tuntunut että marsalkka on täällä puolustellut ihmisiä joille lasten hyvinvointi on toisarvoinen asia..
Missä kohtaa olen puolustellut?

Ei kai heistä silti ole syytä levittää valheita?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero
Michael Knight

kun katselee noita sun postaksia niin puolustelet raivokkaadti näitä ihmisiä totuudesta välittämättä mutta muita kirjoittajia mollaamalla. Olen edelleen innostunut kuulemaan edes jotain faktaa jota voit käyttää puolustuksena väitteillesi että joku puhuu potaskaa...yleensä kun ihmisillä on jotain konkreettista esittää sille että joku puhuu sontaa...siis muutakin kuin se että netistä ei satu löytymään linkkiä niille omille ajatuksille ja päätelmille?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Marsalkka
Horatio Caine

cicero kirjoitti: Olen edelleen innostunut kuulemaan edes jotain faktaa jota voit käyttää puolustuksena väitteillesi että joku puhuu potaskaa..?
MissHolmes on jopa tunnustanut kirjoittaneensa potaskaa.
kun katselee noita sun postaksia niin puolustelet raivokkaadti näitä ihmisiä
Anna toki joku esimerkki postauksestani, jossa puolustelen näitä ihmisiä.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minä väitän, että näin intensiivisellä osallistumisella esim. tähän ja Madde-ketjuu, pääsee sormista välillä kelle hyvänsä vahinkoja.

Minä itse olen lukenut viime kesäkuusta lähtien päivittäin mm. Telegraphin, The Times, Daily Mailin, Daily Expressin, SKY Newsin, BBC Newsin, WashingtonPostin, Mirrorin, Google Newsin, Independentin, LeicesterMercuryn, CNNn,
Expressenin, DagensNyheterin ja niiden keskustelupalstat aina välillä ja satunnaisesti monia muitakin nettilehtiä.

Äidinkieleni on kuitenkin suomi. Joten en yhtään ihmettele, että joskus voi tahtomattaan mennä sekaisin se mitä on lukenut keskustelusta tai oikeasti otsikosta.

Enkä pidä sitä maailmanloppuna. Meillä on onneksi toisemme ja voimme korjailla jos ihan metsään menee.
Sitä en kuitenkaan usko, että oleellisinta olisi poimia valtaisan tietoryöpyn keskeltä ne harvat ja pienet virheet, joilla itse asiassa ei edes koko asian kannalta ole ihmeemmin merkitystä.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Minä väitän, että näin intensiivisellä osallistumisella esim. tähän ja Madde-ketjuu, pääsee sormista välillä kelle hyvänsä vahinkoja.
Toisilta pääsee, toisilta ei. ;)
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 018796.ece

Ei parhaalla tahdollakaan voi enää olettaa äidin voittavan "vuoden symppis" -titteliä. Kaikki näyttää nyt siltä, että koko juttu oli järjestetty. Kohta saadaan varmaan tähän lisätietoa.

Toisaalta, eipä tässä varmaan kauan mene ennenkuin aletaan puolustella äitiä, joka teki kaiken "epätoivoissansa" ja "lastensa tulevaisuuden eteen". Eiköhän yhteiskunta ole taas se syyllinen!
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Efiriel kirjoitti:täytyy olla ihmisen mielessä jotain vikaa että alkaa rajaa keräämään väittämällä että oma lapsi on siepattu..
No jaa, tähän sopisi se klassinen esimerkki miehestä, joka rahattomana varastaa vaimonsa sairauteen tepsiviä lääkkeitä. Tekeekö hän väärin?

Tässä tapauksessa väärin on se, että tarkoitukseen käytetään lasta. Eikä sen takia, että se olisi eettisesti jotenkin arveluttavaa, koska lapset herättävät niin herkästi myötätuntoja muissa, vaan koska lapsi on itse ollut tietoinen tapahtumien kulusta. Kyseessä on vielä sen ikäinen tyttö, että hän on hyvin altis vaikutuksille. Äiti junailee suvun kanssa kidnappauksen, käynnistää hirveän mediamylläkän (josta koulukaveritkin perheineen taatusti tietävät), ja sitten lapset otetaankin jo huostaan...
cicero
Michael Knight

Äiti on ilmeisesti nyt siis tunnustanut koko jutun ja heidän kotikaupungissaan on lynkkausmielialaa päällä...On ilmeisesti totta että ennen katoamistaan shannonilla on ollut surkeat ja vähemmän turvalliset kotiolot joten hänen kärsimyksensä ei ole alkanut tästä valekaappauksesta vaan paljon aikaisemmin. Moraalitonta porukkaa. Tässä näkee kuinka joillakin ihmisillä kestää pokka vaikka mihin kun puhutaan rahasta, lapsilla ei ole mitään merkitystä..tässäkin tapauksessa äitiä lähinnä huolettaa se miten hänen käy ja että ihmiset eivät tuomitsisi häntä.

Niin se vain on taas kerran että lapsen katoamisen takana oli oman perheen jäsen, äiti. Se henkilö jonka pitäisi huolehtia ja taata lastensa turvallisuus. Näitä juttuja on tässä vuoden aikana ollut julkisuudessa jo pari kappaletta ja sitten on muutama joita ei ole käsitelty vielä loppuun asti. Minulta ei heru myötätuntoa tälle naiselle tippaakaan...
EuroJR
Jessica Fletcher

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 023617.ece

Poliisi määräsi pidätyksen jälkeen Matthewsin asunnon ovet ja ikkunat peitettäväksi peltilevyin. Poikkeuksellisesti myös on alueelle kopioitu ilmoituksia, joissa "Älkää ottako lakia omiin käsiinne. Antakaa poliisin tehdä työnsä rauhassa."
Karen’s own sister, Julie Poskitt, 37, said: “I’m disgusted by this and it makes me feel sick. If this all turns out to be true, I think she deserves to be locked up for good, so she can rot in hell.”
Another family member said: “She’s brought shame on the whole family.

“We did what we could to help in the search and it’s just been thrown in our faces.

“It’s disgusting to think that – if she gets found guilty – she could use her own flesh and blood.”
And neighbour Richard Verity, 42, a joiner, said: “If she is found guilty I’d like to rip her head off. We’re all feeling very bitter.”

Englantilaislehdistö tykittää täysillä ja tämä on vasta alkua. Siellä ei kikerretä toimistossa keskenään "hassunhauskoista" kaksimielisistä lööppivitseistä, kuten kotoiset iltapäivälehdistömme täällä vääntävät.
cicero
Michael Knight

tässä jutussa ei kyllä ole mitään huvittavaa. Miten äiti meinasi pitää asian salassa...lapset eivät pidä suutaan kiinni siksi että aikuiset käskevät vaan totuus lipsahtaa vaikka puolihuolimattomasti...tässä on siis oiva paikka kysyä että mikä shannonin kohtaloksi oli suunniteltu? olisiko hänen ruuminsa löydetty myöhemmin jostain ojanpenkalta ja lavastettu se näyttämään pedofiilin tekosilta? Joka tapauksssahan kaikki olisi tullut ilmi ennemmin tai myöhemmin kun shannon olisi löydetty elossa....tämä on varmasti asia mitä poliisikin miettii tällä hetkellä eli kuinka pitkälle tämän porukan oli tarkoitus mennä tässä jutussa...
EuroJR
Jessica Fletcher

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 034032.ece

Hah. Nyt on pengottu esiin äidin sosiaaliturvahuijaukset. Ja niitähän näyttää riittävän. On taulutelkkaria ja kolmea tietokonetta ja mikäs siinä kun sossu maksaa! Työn sijaan taas on keskittynyt lisääntymään ja täytyy myöntää tahdin olleen kiitettävä. Yhdessätoista vuodessa 7 kersaa ja valtio maksaa lystin. Viikossa tukea 500 euroa kun "ei ole saanut elatusapua miehiltä". Poissa ovat loistaneet valitukset "kotirouvan merkityksettömyydestä" tai "kaipuusta työelämään".

Eläköön likasankojournalismi, toivottavasti tätä löytyy lisää :P
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

EuroJr: onko pakko vielä lyödä jo lyötyä 8)

Matthews'ia vietään oikeuteen käsiraudoissa

Kuva

Itse epäilen onko nainen ehkä jonkin verran jälkeenjäänyt tai muuten yksinkertainen (esim Mathhews oli selittänyt toimittajalle että nämä nuorimmat lapset ovat kaksosia; kun toimittaja oli sanonut miten niin, nämä ovat ovat eri ikäisä (9 ja 10v), niin Matthews oli vastannut että kyllä ovat kaksosia sillä heillä on sama isä :shock: :lol: .
Tosiaan näyttää siltä, että tämä vauvatehtailu oli hänelle keino taata edes jonkinlainen toimeentulo. http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1770
EuroJR
Jessica Fletcher

EuroJr:
onko pakko vielä lyödä jo lyötyä
Vastahan mä pääsin alkuun. Nyt kun olen toisissa tapauksissa ottanut sen linjan, missä "tutkin ennen hutkimista" on valtava määrä pahanilkistä vahingoniloa ja kyynisyyttä patoutunut ja tämä akka jos kuka on oikea kohde sen purkamiseen 8) Ihan heti ei tule mieleen toista näin törkeätä tapausta ja yhteiskuntaa hyväksi käyttänyttä. Vanha kunnon pakkotyötuomio olisi paikallaan. Saatiin myös muheva esimerkki englantilaisesta "white trash" -perheestä.

Odotan meheviä ja ilkeitä paljastuksia roppakaupalla lisää, vaikka täytyy myöntää englantilaisen lehdistön osanneen asiansa jo tähänkin mennessä.
Vastaa Viestiin