damfin kirjoitti: To Syys 24, 2020 8:46 am
^
Te olette nyt ihan hakoteillä tuossa viestimäärien tulkinnassa, ei se nyt sentään noin yksinkertaisesti mene että lasketaan viestimääristä keskiarvo koko minfo-iän ajalta
Suuri osa on kuitenkin näitä "pöytälaatikko" nimimerkkejä joita käytetään aina tilanteen mukaan vaihdellen, tai sitten on minun kaltaisiani jotka joskus pitävät pitkiäkin taukoja minfo-aktiivisuudessaan eli se päivittäisten viestien määrä vaihtelee tilanteen mukaan.
Joten kyllä tuo mielenterveyden tulkinta nyt hieman enemmän vaivaa vaatii, pitää käyttää minfon hakua ja hakea viestit käyttäjätunnuksen mukaan, ja sitten siltä nimimerkin aktiiviselta kaudelta laskea muutaman päivän viestit sekä huomioida minkä pituisia lepohetkiä siellä viestien välillä on kyetty viettämään.
Siitä pystyy myöskin havainnoimaan samankaltaisia kaavoja eri nimimerkkien välillä, ja yllättävän usein nämä samankaltaisella kaavalla palstalla aikaa viettävät ovat myös samaa mieltä keskenään ja komppaavat toistensa viestejä
Hyvää analyysiä

ja oot toki oikeessa että jos oikeesti lähdetään nimimerkkien käytöstä täällä kunnolla tulkitseen vaatii se paljon syvempää tarkastelua kuin vaan viesti ka. Pitäisi juurikin katsella viestien tiheyttä tietyiltä ajanjaksoilta, myös viestien sisältöä ja pituutta. Aiheetkin vaikuttaa. Ja hyvä pointti tuo taukojen huomioon ottaminen, myös tuplanikkien(mikä on kiellettyä soosoo!) käyttö pitäisi pystyä ottamaan huomioon, mutta sehän on jo vaikeampaa. Nuo pidemmät tauot kirjottelussa pitäis pystyä tulkitseen jotenkin järkevästi. Sulla on hyvä ajatus tossa. Oikein ovela trollailija kikkailisi tuplanikkiensä kanssa täällä samaan aikaan kirjautumalla jatkuvasti uudestaan sisään eri nikeillä, mutta helpommin se sujuisi kirjottelemalla vaikka puhelimella ja tietokoneella samaan aikaan. Hämäyksenä olis hyvä taktiikka kun kirjottaisi oikein pitkät viestit eri nikeillä ja painaisi lähetä nappia samaan aikaan. Mitä enemmän laitteistoo ja nimimerkkejä käytössä sen parempi.
Tää kaikki taisi alkaa siitä trollitehdas väitteestä?

Mun 14 viestin päivätahti on vähän älytön, mutta vasta kuukauden oon jaksanut tahtia pitää yllä. No mutta läppä läppänä, sen oon näin itsekriittisenä ihmisenä kyllä huomannut että voisihan sitä noudattaa välillä noita sääntöjä ja miettiä useammin painaako sitä lähetä nappia vai ei(näin oon tehnytkin välillä, muuten viesti ka olis vielä "parempi"

).
Jos nyt tosissaan sanon niin onhan täällä aivan järkyttävää sontaa monissa ketjuissa ja sitten huvittavaa on se että välillä joillain(enkä tarkota sua damfin vaan ihan yleisesti) menee selkeesti tunteisiin ja kovaa kun kiistellään itselle tärkeistä aiheista, ja sittenhän siellä tietenkin aina joku valopää näkee oivallisen tilaisuuden trolliansan virittelyyn jota onkin mukavaa katsoa kun siihen joku lankeaa.

Banneja voisi alkaa jakamaan pikkusen kovemmalla kädellä ja pidempiä kuin vuorokausi. Eihän kovimmat kirjottajat ehdi vuorokaudessa edes toipua univeloistaan vaikka saisivatkin unta minfokitkuissaan.
Alex Smithin viestistä tuli mieleen tämmönen hauska Mikko Aholan määritelmä. Taitaa olla alunperin Ruotsissa keksitty nerokas nimitys tämä batikhäxa.
Batiikkinoita voi työskennellä sosiaalitoimessa, kunnan sosiaalivirastossa tai kulttuurityössä. Hän näkee kaikki ongelmat sosioekonomisina, yksilöllä ei ole koskaan mitään omaa vastuuta, eli jos joku joutuu vaikeuksiin tai hänelle käy huonosti, niin se on aina jonkun toisen syy ja jonkun toisen aiheuttama. Batiikkinoita asuu hyvällä asuinalueella, mutta on pakonomaisen kiinnostunut lähiöiden ihmiskohtaloista. Hän haluaa olla antelias, mutta toisten rahoilla. Batiikkinoita käyttää mielellään rasistikorttia, kun ihmiset ovat eri mieltä hänen kanssaan.