Katsos perkelettä. Olen erilaisten trollien viesteihin vastannut eri topikeissa ja nyt meni topikki sekaisin. Pahoittelen. Näin siinä käy kun koettaa vastata tuhannelle eri juntille samoista asioista eri topikeissa.Kylli kirjoitti:^, eikös me olle aiheessa "Homoseksuaalisuus"? Vai onko se synonyymi "Markuksen naisvihalle" tai "tasa-arvolle"?
Homoseksuaalisuus
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Taisi tulla toinen virhe heti perään. Huono päivä.markja kirjoitti:Näin siinä käy kun koettaa vastata tuhannelle eri juntille samoista asioista eri topikeissa.
Tarkoitit varmaan, että noin siinä käy, kun yrittää puhua tuhannessa topikissa samasta asiasta.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
while the bells of death do ring?
Kyllä se näin on, että homoilu on miesten hommaa. Peruukkia nosta kundeille jotka pystyvät panemaan toisiaan perseeseen. Siihen ei joka jamppa kykene, kuten ei allekirjottanutkaan.
Mutta se onkin sit ihme homma, että lesboilu onkin asia erikseen. Se ei näytä yhtään huonolta ja ei muutenkaan niin brutaalia. Kaiholla muistelen aikoja kun kuljin yhden bi:n kanssa. Naisia bongailtiin baarissa kimppakivat mielessä.
Mutta se onkin sit ihme homma, että lesboilu onkin asia erikseen. Se ei näytä yhtään huonolta ja ei muutenkaan niin brutaalia. Kaiholla muistelen aikoja kun kuljin yhden bi:n kanssa. Naisia bongailtiin baarissa kimppakivat mielessä.
"homoilu on tosimiesten hommaa"
minusta täällä ei kukaan ole ihannoinut homoja, suurinosa vaan taitaa olla sitä mieltä ettei heitä pitäisi halveksuakaan, se ei suoraan tarkota että niitä sitten pitäisi katsoa jotenkin ylöspäin.
eli kultaista keskitietä haetaan.
TT tokaisi hyvin, että sama se on loppujenlopuksi mitä mieltä asiasta ollaan, homot on ja pysyy keskuudessamme. se on ihan valtaväestöstä kiinni että aletaanko pikkuhiljaa olla suvaitsevampia vai pitäisikö vannetta omassa päässä entisestään kiristää. tää suvaitsevaisuus-ongelma on meidän päissä, ei homojen.
minusta täällä ei kukaan ole ihannoinut homoja, suurinosa vaan taitaa olla sitä mieltä ettei heitä pitäisi halveksuakaan, se ei suoraan tarkota että niitä sitten pitäisi katsoa jotenkin ylöspäin.
eli kultaista keskitietä haetaan.
TT tokaisi hyvin, että sama se on loppujenlopuksi mitä mieltä asiasta ollaan, homot on ja pysyy keskuudessamme. se on ihan valtaväestöstä kiinni että aletaanko pikkuhiljaa olla suvaitsevampia vai pitäisikö vannetta omassa päässä entisestään kiristää. tää suvaitsevaisuus-ongelma on meidän päissä, ei homojen.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
Harriet Makepeace
Tuskin kukaan tällä palstalla epäilee että olisit bi saati sitten lesbo kun olet vakuuttanut useamapaankin otteeseen olevasi täysverinen hetero 100%.Tampereen Tyttö kirjoitti:Otsikon aiheeseen...
Sitten pakollinen OT... En koe olevani bi-seksuaali. Naisen ulkomuoto ei kiihota minua seksuaalisesti. Erittäin epäkiihottavana koen ajatuksen, että partnerillani olisi naiselliset rinnat, saati naisen genitaaleja.![]()
Voin todeta, että joku nainen on kaunis mielestäni, mutta seksikäs varsinaisessa mielessä...
Naisen vartalon halveeraminen taas ei kuulosta ollenkaan hyvältä, onko sinulla ehkä huono itsetunto. Ja normaalisti ihastuminen on riippuu paljon muustakin kuin genitaaleista tai rinnoista, ihastua voi vaikka silmiin katseeseen tai vaikkapa toiseen ihmisen ääneen jne.
Apollon(?) viesistä tuli minulle mielen aihepiirin mukaisesti Mary Winklerin tapaus, joka ampui aviomiehensä 10 aviovuoden jälkeen ,sillä tämä halusi Maryn kanssa mm kokeilla anaaliseksiä joka oli Mary'n mielestä luonnotonta, homoseksuaalisuuteen liittyvä, joten seuraavana yönä Mary ampui miehensä tämän nukkuessa kuoliaaksi. Tuomiokin oli asianmukainen - 210 PÄIVÄÄ vankeutta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Winkler
meitäpä on tosiaan moneen junaan...
Ja näin ihmiset osoittaa lapsellisuutensa takertumalla noinkin pieneen asiaanAariel kirjoitti:Päivän naurutEd kirjoitti:Eiköhän se riitä rangaistukseksi, että markja teki VIRHEEN ja hakkaa nyt tauotta päätään seinään.
"Mitä mä olen tehnyt... Äkkiä joku repliikki... Jokainen tajuaa... Kaikki nauraa..."Voin niin kuvitella, kuinka markja ruoskii itseään tästä.
"When diplomacy ends, war begins"
Kyse on MARKJASTA, ei tässä muuten näin paljon naurattais.Gear777 kirjoitti:Ja näin ihmiset osoittaa lapsellisuutensa takertumalla noinkin pieneen asiaanAariel kirjoitti:Päivän naurutEd kirjoitti:Eiköhän se riitä rangaistukseksi, että markja teki VIRHEEN ja hakkaa nyt tauotta päätään seinään.
"Mitä mä olen tehnyt... Äkkiä joku repliikki... Jokainen tajuaa... Kaikki nauraa..."Voin niin kuvitella, kuinka markja ruoskii itseään tästä.
Onko se lapsellisuutta, jos puuttuu siihen kun jotain ihan selvästi yritetään ärsyttää. Vai se että väitetään puuttumistakin lapselliseksi? Herra baby.Ed kirjoitti:Tai kommentoimalla vielä pienempää asiaa, herra Presidentti.Gear777 kirjoitti:Ja näin ihmiset osoittaa lapsellisuutensa takertumalla noinkin pieneen asiaan
"When diplomacy ends, war begins"
Dä? Ai ei saa? No mulla on naama kuin olisi syttynyt palamaan ja sammutettu palokirveellä. (kuvaus lainattu eräästä blogista, jos sopii) Naisen olisi kohtalaisen helppoa saada minulta.Aariel kirjoitti:Miten niin hukkaan? Ei kai sitä joka juipilta saisi itse muutenkaan, oli homo tai heteroMata Hari kirjoitti: ja aiheeseen.. kyllä se joskus sapettaa kun näkee oikein komean homon, menee hyvä munasku ihan hukkaan