Kahden kuukauden odottelun jälkeen Bookplus päätti viimeinkin toimittaa viimeisenkin Columbine-kirjan, minkä niiltä olin tilannut. Piru vie kun on ainoita järkeviä paikkoja mitkä toimittaa noita kirjoja, Suomalaisestakin välillä aika nihkeä saada mtn.
Kuitenkin. Jos jaksaa odottaa, niin Bookplus on ihan okei. Yhteydenpito toimii, vaikka kaikki muu olisikin etanan vauhdilla...
Viimeinen tilaamani kirja oli siis tuo Sasha Huttusen A Lasting Impression : The Impact of Columbine.
Hieman epäröin tilata tuon (ainakin minuutin mietin, niin!), mutta tilasinpa nyt sitten kuitenkin. Ainoa epäröinnin syy oli oikeastaan vain kirjoittajan sukunimi: Suomalainen?
"Sasha Huttunen (s. 1988) on nuori reportteri joka tähtää kirjoittaja-journalistiksi jonain päivänä. A Lasting Impression on hänen ensimmäinen kirjansa, mutta varmasti ei viimeinen. Hän asuu Suomessa. Mitä hänestä tulee, sitä kukaan ei vielä tiedä."
Noin karkeasti suomennettuna takakannen esittelyteksti. Olen oikeasti aika järkyttynyt. Vuonna 1988 syntynyt. Sehän on (anteeksi nyt vain) ihan nappulaikäinen vielä.
J. Holy C. sentään. Whoah.
No. Mutta. Jos palataan itse kirjaan (shokista huolimatta).

Etukansi.

Hakemisto

Random sivu.
Kirja on kokonaan pelkkää tekstiä (englanniksi), kuvia etsivän ei siis kannata vaivautua.