Ihmetouhua murhainfossa
Re: Ihmetouhua murhainfossa
Näköjään touhu mennyt vielä ihmeellisemmäksi. Nyt täällä pohditaan lähinnä, onko jonkun rikoksen tehnyt syntyperäinen suomalainen vai maahanmuuttaja. Surkeaksi on mennyt.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Marskalkka, kukas muukaan.Marsalkka kirjoitti: Su Syys 27, 2020 10:14 pm Näköjään touhu mennyt vielä ihmeellisemmäksi. Nyt täällä pohditaan lähinnä, onko jonkun rikoksen tehnyt syntyperäinen suomalainen vai maahanmuuttaja. Surkeaksi on mennyt.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Osuin ja upotin!Muhkea Martta kirjoitti: Ma Syys 28, 2020 8:28 pm Marsalkka saa painua helvettiin täältä. Mamupatjat perään sekä vihervasemmistolaiset.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.