Kiitos, usein toivoisin sen olevan paljon paljon alhaisempi- En käytä alhaista ikääsi sinua vastaan.
Mitä sinä nyt sekoilet, olethan täälläkin kirjoittanut, ettet pääse keskustelemaan jostain Espoon asioista. Ystävälläni on ne keskustelut tallennettuna, joskin vähän hankalaan muotoon. Joten älä viitsi.- Muuralasta katosi kaikki kirjoittajat ja Kopla sen mukana. Ei minulla lopussa mitään bänniä ollut. Se on roskapuhetta.
Mitä tunnustettavaa on. Vaihdoin joskus v. 2003 kahden viestin ajaksi nimimerkkiin "Rusikoitu", mutta palasin sitten takaisin, minkä olen aikoja sitten kertonut. Samanaikaista kahdella nikillä kirjoittamista en ole harrastanut koskaan.- Miksi et tunnusta multinikkeilyäsi Muuralan palstalla?
Totta, alunperin tulin palstalle samasta syystä kuin kirjoitan tuonne muttten tapausten soioon. Kivaa dekkarilukemista. Mutta kyllä Bodom-osiossa kyse on nimenomaan uhrin puolustamisesta.- Et pelkästään "puolusta oikeusmurhan uhria", koska olit Muuralan palstalla jo kauan ennen kuin NG pidätettiin. Toisaalta minua ei sinun motiivisi kiinnosta pätkääkään.
Et sinä ole kaikkeen syyllinen. Toivoton pa...kan jauhaja, häirikkö ja tasonlaskija kylläkin. Vai luuletko, että se Jürgen Assmann viestisi oli jotenkin hauska?Maza on sinulle aina ollut mörkö ja syntipukki kaikelle.