Onhan noita paljon pahempiakin kuin Styx toki noissa piireissä missä se pyörii, sen perusteella mitä itse olen nähnyt kaverin puhuvan ainakin tosiaan ehkä vähän maltillisempi kuin monet näistä tubettajista jotka varmaan suomessa vastaisi lähinnä sitä porukkaa jotka kutsuvat itseään "roturealisteiksi".... Joskus muutamassa debatissa sitä kuunnellut ja pari videota katsonut... Mutta oli toi nyt aika pahasti silti Trump-lasit päässä tossa videossa kun ton mainitsemani lisäksi gallupitkin oli muka Trumpille edullisia ja Texas oli Cruzille murskavoitto jne.sikakoira kirjoitti: Ma Loka 05, 2020 4:27 pm No olen sattumoisin seurannut kaverin analyysejä jo pidemmän aikaa ja uskallan sanoa että melko puolueetonta analyysia todellakin. Kaveri ei ole mitenkään puoluesidonnainen vaan on aina valinnut sen järkevimmältä vaikuttavan vaihtoehdon vaalejen kyseessä ollessa. Yllättävän hyvin on myöskin osannut ennusteensa tekemään. On siis tehnyt näitä jo vuosia.
Vastaavia ei turhan paljon kentältä löydä. Demokraattejen touhuista on tälläkin kertaa sataprosenttisen oikeassa.
Puheet jostain altright yhteyksistä ovat silkkaa puutaheinää jota toki sinulta odotankin![]()
Kyllä se styx kovasti on pyörinyt näitten Nick Fuentesien, Andy "Race" Warskien, nobullshitien, ja jopa Richard Spencerin tyyppisten (joka taitaa olla tosin jo sitten aika suoraan tätä alt-right porukkaa) ja muiden vastaavien "skeptikkojen" kanssa jotka nyt vähintäänkin tämän alt-rightin liepeillä liikkuvat. Eivät kuulu näihin jotka suoraan puhuvat jotain valkoisesta rodusta jne, mutta sinne suuntaan liippaa kuitenkin. Mutta, kuten sanottu niin Styx on minun vaikutelmani mukaan hieman maltillisemmasta päästä tätä vaikka samojen kaverien ympärillä onkin pyörinyt.