Perhesurma ja tuhopolton yritys Seinäjoella - mies surmasi puolisonsa ja itsensä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Matu75
Alokas

Re: Perhesurma ja tuhopolton yritys Seinäjoella - mies surmasi puolisonsa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja Matu75 »

Ei ole Lapualainen perunaviljelijä. Lapualla samanniminen henkilö kyllä. Ja tämä tieto 100% varmaa. Myöskin, jos luet koko ketjun, niin nimi ja amnatti tulee kyllä sieltä esiin.
Keke69
Scooby-Doo

Re: Perhesurma ja tuhopolton yritys Seinäjoella - mies surmasi puolisonsa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja Keke69 »

Jaahas, sitten on nurmon esson tietäjienpöydässä perättömät juorut.
El Pajarito
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja El Pajarito »

Jakaja kirjoitti: Ti Syys 29, 2020 2:04 pm Hei,

No Etelä-Pohjanmaalla sanotaan että pitääskö meirän haastaa nuo naapurit kylähän tai jätkät haastoo mut kalahan niiren kans jne .
Etelä-Pohjanmaalla käytetään myös verbiä ”käskeä” verbin kutsua asemesta.

”Käy käskemässä naapurin Martti kylään...” :D
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Matu75 kirjoitti: Su Loka 04, 2020 11:58 pm Ei ole Lapualainen perunaviljelijä. Lapualla samanniminen henkilö kyllä. Ja tämä tieto 100% varmaa. Myöskin, jos luet koko ketjun, niin nimi ja amnatti tulee kyllä sieltä esiin.
Tomi oli joku rakentaja, ainut osuma on Sjoen uuden keskussairaalan rakentamiseen ( tai remontointiin) liittyen.

Katja oli Alakylän ala-asteen ope ja hänestä löytyy vaikka mitä kun oli aktiivinen monessa jutussa.

Ja minua ei todellakaan säälitä vanhempien pilalle menneet eläkepäivät vaan kahden parikymppisen tytön kohtalo kun isä ampui äidin.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
VastarannanKiiski
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Tiinas kirjoitti: Ma Loka 05, 2020 10:17 pm
Matu75 kirjoitti: Su Loka 04, 2020 11:58 pm Ei ole Lapualainen perunaviljelijä. Lapualla samanniminen henkilö kyllä. Ja tämä tieto 100% varmaa. Myöskin, jos luet koko ketjun, niin nimi ja amnatti tulee kyllä sieltä esiin.
Tomi oli joku rakentaja, ainut osuma on Sjoen uuden keskussairaalan rakentamiseen ( tai remontointiin) liittyen.

Katja oli Alakylän ala-asteen ope ja hänestä löytyy vaikka mitä kun oli aktiivinen monessa jutussa.

Ja minua ei todellakaan säälitä vanhempien pilalle menneet eläkepäivät vaan kahden parikymppisen tytön kohtalo kun isä ampui äidin.
Olikohan tekijällä ollut pitkäänkin ongelmia juomisensa kanssa ja oliko hiljattain tapahtunut jotain joka lisäsi ryyppäämistä? Työt loppuneet kokonaan tai jäänyt kesälomalta putki päälle.
Asuiko tyttäret lähistöllä? Joskus tietysti alkoholistiperheessä välit voi olla vähän etäiset, juoppo juo ja muut pakenee omiin touhuihinsa ja harrastuksiinsa ja ovat kotona mahdollisimman vähän.
Puukko-Mack
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Puukko-Mack »

Tytöt asuu eripuolilla Suomea. Todella mukavia molemmat. Pakko myöntää, että olin melko pettynyt kun selvisi kenen perhe kyseessä. Molemmat tytöt todella pidettyjä Seinäjoella.
Matu75
Alokas

Viesti Kirjoittaja Matu75 »

Tiinas kirjoitti: Ma Loka 05, 2020 10:17 pm

Kyllä, tiedän tämän kaiken ja paljon enemmänkin. Rouvan olen tuntenut 40v ja miehensä muutaman vuoden vähemmän. En kuitenkaan halua nyt tänne kirjoitella heistä tarkemmin. Ja kyllä, tyttärillähän se suurin tuska tässä on. Pahoittelut tästä että mietin vain pariskunnan vanhempia, olin ajattelematon ja typerä. Johtunee siitä että heidät tunnen, enkä kirjoittaessani osannut ajatella järkevästi. Tytöt olen tavannut vain paristi, kun olivat pieniä, Tapaus on kertakaikkisen kamala.
Vastaa Viestiin