Engla Juncosa-Höglund
Tällaiset mua aina on ihmetyttänyt - miten tällaisia "ystäviä", jotka tiesivät toiminnasta ilmaantuu heti pidätyksen jälkeen(nettisivuillehan nyt toki voi kuka tahansa postata, mutta jos tää on totta). Eikö tullut mieleen ilmoittaa tällaisesta toiminnasta poliisille aiemmin? Eikö ole mitenkään rikollista sivusta seurata ystävänä kun joku äijä vokottelee lapsia netissä?!? Kuinka kehtaavat ilmaantua kertomaan tiedoistaan nyt sitten tällaisessa tilanteessa. Grrrrrr.....Tipu kirjoitti:Aftonbladetin mukaan epäilty harrasti yhteydenpitoa nuoriin tyttöihin. Näin väittää epäillyn ystävä Aftonbladetin nettisivuilla.
- Hän etsi uhrejaan suosituilta lapsisivustoilta ja väitti itse olevansa 12-vuotias, epäillyn ystävä sanoo Aftonbladetille.
- Hän on ollut jo kauan seksiriippuvainen, epäillyn ystävä kertoo.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right? John Mayer
Am I living it right? John Mayer
Ehkä hän on ollut kanssarikollinen.Katjushka kirjoitti:Tällaiset mua aina on ihmetyttänyt - miten tällaisia "ystäviä", jotka tiesivät toiminnasta ilmaantuu heti pidätyksen jälkeen(nettisivuillehan nyt toki voi kuka tahansa postata, mutta jos tää on totta). Eikö tullut mieleen ilmoittaa tällaisesta toiminnasta poliisille aiemmin? Eikö ole mitenkään rikollista sivusta seurata ystävänä kun joku äijä vokottelee lapsia netissä?!? Kuinka kehtaavat ilmaantua kertomaan tiedoistaan nyt sitten tällaisessa tilanteessa. Grrrrrr.....Tipu kirjoitti:Aftonbladetin mukaan epäilty harrasti yhteydenpitoa nuoriin tyttöihin. Näin väittää epäillyn ystävä Aftonbladetin nettisivuilla.
- Hän etsi uhrejaan suosituilta lapsisivustoilta ja väitti itse olevansa 12-vuotias, epäillyn ystävä sanoo Aftonbladetille.
- Hän on ollut jo kauan seksiriippuvainen, epäillyn ystävä kertoo.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
No, työtäänhän ne toimittajat vaan tekee, niin Suomessa kuin Ruotsissakin. Nythän on sentään Ilta-Sanomien väki käynyt jo paikan päällä ja luultavasti toimittajalla on ruotsin kielikin hallussa. (hänen nimensä on Saku-Pekka Sundelin)Efiriel kirjoitti:Huh, aika epäselvää nyt miten nuo kuvat on otettu. tai siis tuntuu että jokaisella lehdellä on omat versionsa siitä kuka kuvat on ottanut ja mitä varten. Olisi siis nyt ihan kiva saada poliisilta se oikeia ja aivan virallinen tieto. Tosin Englan tapauksessa luotan ehkä enemmän nyt Ruotsin kuin Suomen lehdistöön.
Tosiaan tämän päivän Iltiksen paperiversiossa on jo koko aukeaman juttu etsinnöistä ja suuri ilmakuva kylästä. Itselleni uutta tietoa oli sen verran, että Stjärnsundissa on vain muutama sata asukasta. (olin luullut kylää sentään vähän suuremmaksi)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Entäpä jos tämä tyttö teki äidiltään salaa treffit "12-vuotiaan pojan" kanssa, johon oli tutustunut netissä ja joka sitten olikin tämä 42-vuotias mies? Jossainhan kerrottiin, että pidätetty mies on esiintynyt netissä 12-vuotiaana ja kirjoitellut nuorille tytöille.
Kun sitten "poikaa" ei alkanut kuulua treffipaikalle, tyttö lähti kotiinsa. Mutta mies seurasi autolla ja nappasi kyytiin..?
Kunpa hänet löydettäisiin pian. Jos hän on hengissä, alkaisi olla jo kiire.
Mikähän voima saisi tämän syyllisen (tai siis tällä hetkellä oletetun) tekemään sen ihmeen, että kertoisi, missä tyttö on ja miksi?
Kun sitten "poikaa" ei alkanut kuulua treffipaikalle, tyttö lähti kotiinsa. Mutta mies seurasi autolla ja nappasi kyytiin..?
Kunpa hänet löydettäisiin pian. Jos hän on hengissä, alkaisi olla jo kiire.
Mikähän voima saisi tämän syyllisen (tai siis tällä hetkellä oletetun) tekemään sen ihmeen, että kertoisi, missä tyttö on ja miksi?
Itse en usko tähän. Miksi Engla olisi soittanut äidilleen, että on tulossa nyt kotiin jos olisi oikeasti mennyt tapaamaan salaista nettituttua. Paitsi tietenkin sillä lailla jos ajattelit, että Englan on määrä tavat "poika" jo ennen äidille soittoa.sukka kirjoitti:Entäpä jos tämä tyttö teki äidiltään salaa treffit "12-vuotiaan pojan" kanssa, johon oli tutustunut netissä ja joka sitten olikin tämä 42-vuotias mies? Jossainhan kerrottiin, että pidätetty mies on esiintynyt netissä 12-vuotiaana ja kirjoitellut nuorille tytöille.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
-
silentservice
- Sabrina Duncan
Miten kaikki on edennyt siihen pisteeseen, että tyttö on kadonnut, on oikeastaan aika merkityksetöntä.
Voi kumpa ruotsin poliisilla olisi joitakin poliisin ulkopuolisia kontakteja siten, että he voisivat päästää äijän hetkeksi vapaalle ja kontaktit ottaisivat tiedon tytön olipaikasta äijältä. Joissakin maissa tällaistakin keinoa on käytetty. Heitä kutsutaan informaatikoiksi. Vähän samaan tapaan, kun on näitä siivoojia...
Mä voisin ilmoittautua tällaisessa tapauksessa informaatikoksi...Onhan siinä toki aina riskinsä, mutta psykologinen vaikutuskin olisi jo aika suuri.
Ruotsin poliisilla on hyvin pienet mahdollisuudet löytää tyttö. Tähän epäilty ainakin tuntuu luottavan. Ja koska hän on mielisairas, eipä hän juuri tunne tuskaa olla paljastamatta tytön sijaintia. Luultavasti tyttö ei ole edes elossa, jolloin olinpaikan neuvominen on syytetylle vieläkin merkityksettömämpää. Tehty mikä tehty. Yritämpä pysyä syyttömänä. Ei ruumista ei näyttöä.
Voi kumpa ruotsin poliisilla olisi joitakin poliisin ulkopuolisia kontakteja siten, että he voisivat päästää äijän hetkeksi vapaalle ja kontaktit ottaisivat tiedon tytön olipaikasta äijältä. Joissakin maissa tällaistakin keinoa on käytetty. Heitä kutsutaan informaatikoiksi. Vähän samaan tapaan, kun on näitä siivoojia...
Mä voisin ilmoittautua tällaisessa tapauksessa informaatikoksi...Onhan siinä toki aina riskinsä, mutta psykologinen vaikutuskin olisi jo aika suuri.
Ruotsin poliisilla on hyvin pienet mahdollisuudet löytää tyttö. Tähän epäilty ainakin tuntuu luottavan. Ja koska hän on mielisairas, eipä hän juuri tunne tuskaa olla paljastamatta tytön sijaintia. Luultavasti tyttö ei ole edes elossa, jolloin olinpaikan neuvominen on syytetylle vieläkin merkityksettömämpää. Tehty mikä tehty. Yritämpä pysyä syyttömänä. Ei ruumista ei näyttöä.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Olen samaa mieltä. Pikemminkin on kysymys siitä, että Engla on jo havainnut jonkun seuraavan ja soittaa karkoittaaksen seuraajan.
Tuon ikäiselle todellakin sen vaaran julkituominen voi joskus olla vaikeaa.
Olen itse ollut saman tyyppisessä tilanteessa alle 10v ja en kertonut siitä vanhemmilleni kuin vasta vuosia myöhemmin.
Lapsi tuollaisessa tilanteessa ikäänkuin ''syyllistää'' itsensä, jos ei ole tarpeeeksi 'valveutunut'. Tuollaisessa pikku-kylässä taasen ei varmastikkaan ole ollut liiaksi puhetta pedofileistä ja lapsikaappareista...
Tuon ikäiselle todellakin sen vaaran julkituominen voi joskus olla vaikeaa.
Olen itse ollut saman tyyppisessä tilanteessa alle 10v ja en kertonut siitä vanhemmilleni kuin vasta vuosia myöhemmin.
Lapsi tuollaisessa tilanteessa ikäänkuin ''syyllistää'' itsensä, jos ei ole tarpeeeksi 'valveutunut'. Tuollaisessa pikku-kylässä taasen ei varmastikkaan ole ollut liiaksi puhetta pedofileistä ja lapsikaappareista...
Nuotio & Äreät Tiput
Ylipäätänsä ajattelin, että ehkä tähän pyöräilyreissuun sisältyi myös treffit sen "12-vuotiaan" kanssa, ja tyttö ei ollut kertonut siitä äidille. Hän luuli tapaavansa jollain sovitulla paikalla sen "12-vuotiaan", mutta sen sijaan lähistöllä väijyikin tämä mies. Ansa.lost kirjoitti:Itse en usko tähän. Miksi Engla olisi soittanut äidilleen, että on tulossa nyt kotiin jos olisi oikeasti mennyt tapaamaan salaista nettituttua. Paitsi tietenkin sillä lailla jos ajattelit, että Englan on määrä tavat "poika" jo ennen äidille soittoa.sukka kirjoitti:Entäpä jos tämä tyttö teki äidiltään salaa treffit "12-vuotiaan pojan" kanssa, johon oli tutustunut netissä ja joka sitten olikin tämä 42-vuotias mies? Jossainhan kerrottiin, että pidätetty mies on esiintynyt netissä 12-vuotiaana ja kirjoitellut nuorille tytöille.
Oletuksena siis se, että he olivat kirjoitelleet keskenään netissä. Eli voi olla, ettei ollut sattuma että tämä mies otti nimenomaan Englan.
Ehkä tyttö soitti äidilleen huomatessaan, että häntä seurataan. Ehkä hän itsekin ymmärsi, että häntä on huijattu..? Häntä pelotti, mutta ei uskaltanut kertoa äidille.
Niinpä.silentservice kirjoitti:Miten kaikki on edennyt siihen pisteeseen, että tyttö on kadonnut, on oikeastaan aika merkityksetöntä.
-
debbie
Minulla on 10-vuotias tyttö, eikä hän ja ystävänsä kyllä vielä seurustele netissä poikien kanssa ja sovi salaisia treffejä. Tytöt mesettävät keskenään ja kaikki ovat tietoisia niistä vaaroista, mitä nettituttavuuksiin ja perässä kulkeviin setiin, jotka haluavat esitellä kissanpentuja tai antaa karkkia, liittyy. Tosin asumme Hesassa.
Täällä päin hiippaili mies, joka seurasi tyttöjä koulusta kotitalolle. Osassa taloista ei ole päiväsaikaan ulko-ovet lukossa. Tytöt kertoivat asiasta heti vanhemmille ja opettajalleen.
Myöhemmin sama hiippailija pyöri päiväkodin lähellä ja hänet tunnistettiin namusedäksi. (miksi vanhat tekijät saavat pyöriä koulujen ja päiväkotien nurkilla uusia uhreja etsien??)
Jotenkin en usko Englan millekään treffeille menneen.
Täällä päin hiippaili mies, joka seurasi tyttöjä koulusta kotitalolle. Osassa taloista ei ole päiväsaikaan ulko-ovet lukossa. Tytöt kertoivat asiasta heti vanhemmille ja opettajalleen.
Myöhemmin sama hiippailija pyöri päiväkodin lähellä ja hänet tunnistettiin namusedäksi. (miksi vanhat tekijät saavat pyöriä koulujen ja päiväkotien nurkilla uusia uhreja etsien??)
Jotenkin en usko Englan millekään treffeille menneen.
-
Matlock87
- Nikke Knatterton
Kyllä täytyy harvinaisen sairas olla, että näkee tuollaisessa pienessä,viattomassa 10v tytössä jotain seksuaalisesti kiehtovaa!!.Ei kyllä ihme, että eivät pedofiilit ja muut pervot ole linnassakaan mitään "toivottua selli-seuraa" ja sinne joutuessaan joutuvatkin useimmiten pahoinpidellyiksi.
Mutta vaikka poliisit olisivatkin vangitsemassa kyseistä 42-vuotiasta miestä, niin tyttöä ei kuitenkaan ole löytynyt eikä epäilty tunnusta mitään vaan kiistää koko ajan KAIKEN!!.Siis siitäkin huolimatta turhauttava ja epätietoinen tilanne, varsinkin Englan vanhemille
.
Mutta vaikka poliisit olisivatkin vangitsemassa kyseistä 42-vuotiasta miestä, niin tyttöä ei kuitenkaan ole löytynyt eikä epäilty tunnusta mitään vaan kiistää koko ajan KAIKEN!!.Siis siitäkin huolimatta turhauttava ja epätietoinen tilanne, varsinkin Englan vanhemille
-
Tuani ekstiä
Minulla on 10-vuotias tyttö, eikä hän ja ystävänsä kyllä vielä seurustele netissä poikien kanssa ja sovi salaisia treffejä. Tytöt mesettävät keskenään ja kaikki ovat tietoisia niistä vaaroista, mitä nettituttavuuksiin ja perässä kulkeviin setiin, jotka haluavat esitellä kissanpentuja tai antaa karkkia, liittyy. Tosin asumme Hesassa.
Jotenkin en usko Englan millekään treffeille menneen.[/quote][/code]
Sama juttu täällä, mun 10v."inhoaa" poikia, pitää niitä haisevina olioina. En kyllä usko tuohon treffiteoriaan. Ja myös minä olen teroittanut tyttöni päähän, että jotkut aikuiset ovat pahoja, ja kotona pitää kertoa, jos joku houkuttelee autoon tai ehdottelee, että mennään katsomaan kissanpentuja jne.
Uskon Englan olevan jo enkelien seurassa, mutta toivon tietysti, että vielä löytyisi kunnossa. Äidin tuska on varmasti mittaamaton.
Jotenkin en usko Englan millekään treffeille menneen.[/quote][/code]
Sama juttu täällä, mun 10v."inhoaa" poikia, pitää niitä haisevina olioina. En kyllä usko tuohon treffiteoriaan. Ja myös minä olen teroittanut tyttöni päähän, että jotkut aikuiset ovat pahoja, ja kotona pitää kertoa, jos joku houkuttelee autoon tai ehdottelee, että mennään katsomaan kissanpentuja jne.
Uskon Englan olevan jo enkelien seurassa, mutta toivon tietysti, että vielä löytyisi kunnossa. Äidin tuska on varmasti mittaamaton.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2240912.ab
"Hemlig flickvän hjälper polisen
Häktad Strax före klockan nio i går morse
fördes den misstänkte 42-åringen till tingsrätten
i Falun för häktningsförhandling.
”Hon är betydligt yngre än 42-åringen”
STJÄRNSUND. 42-åringens unga flickvän hjälper nu polisen
att kartlägga den misstänkta gärningsmannen."
=================================
Pidätetyllä on thaimaasta kotoisin oleva salainen tyttöystävä, joka auttaa
poliisia kartoittamaan miehen mielenliikkeitä.
Juuri tämän lapsiseksiturismin takia en aio koskaan käydä Thaimaassa!

"Hemlig flickvän hjälper polisen
Häktad Strax före klockan nio i går morse
fördes den misstänkte 42-åringen till tingsrätten
i Falun för häktningsförhandling.
”Hon är betydligt yngre än 42-åringen”
STJÄRNSUND. 42-åringens unga flickvän hjälper nu polisen
att kartlägga den misstänkta gärningsmannen."
=================================
Pidätetyllä on thaimaasta kotoisin oleva salainen tyttöystävä, joka auttaa
poliisia kartoittamaan miehen mielenliikkeitä.
Juuri tämän lapsiseksiturismin takia en aio koskaan käydä Thaimaassa!
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
- Platon -