Holokausti

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Uskotko holokaustin tapahtuneen

Kyllä
104
54%
En
30
15%
On tyhmää epäillä holokaustia, tottakai se on totta
60
31%

Ääniä yhteensä: 194

Kemper Boyd

Viesti Kirjoittaja Kemper Boyd »

joey kirjoitti: Kovin asiallisesti ja viisaasti ilmaistu. Miettikää sitä.
Siihenhän se tiivistyy. Totuus puhuu puolestaan parhaiten.
Gear777
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

"Äänestys tulos on sama mihin siionistit ovat tähdänneetkin"
"When diplomacy ends, war begins"
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Gear777 kirjoitti:"Äänestys tulos on sama mihin siionistit ovat tähdänneetkin"
:DDDDDD
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

herra Presidentti kirjoitti:Äänestys tulos on sama mihin siionistit ovat tähdänneetkin
Taistelet urheasti, mutta turhaan maailman laajuista sala liittoa vastaan.
Niitä on kaikkialla, sohvan takana ja pakaste altaissa.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Gear777
Lauri Hanhivaara

Siltä vaikuttaa! Se on muuten herra Iranin Presidentti sulle :lol:
Hurlokki
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Hurlokki »

Gear777 kirjoitti:Ja tässä vielä lisää, ettei kenellekkään jää epäselväksi se tosiasia että holokaustin kieltää monet muutkin kuin uusnatsit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ernst_Z%C3%BCndel

http://fi.wikipedia.org/wiki/Robert_Faurisson

http://www.adl.org/Holocaust/weber.asp
Salli minun nauraa.
Zündel, Faurisson ja Weber ovat tunnettuja äärioikeistolaisia. Ehkei he aja päitään kaljuiksi ja karju heilhitleriä kaduilla mutta uusnatsi on täysin oikea termi heistä puhuttaessa. Puhumattakaan siitä että heidän väitteensä ovat todistettu silkaksi huuhaaksi. "Holokausti-revisionistien" väitteet ovat samanlaista pseudotiedettä kuin Litteä Maa-yhdistys. Lukekaa ja naurakaa!

Suosittelen kaikkia asiasta kiinnostuneita lukemaan esimerkiksi Raul Hilbergin teos The Destruction of European Jews ja Eugen Kogonin The Theory and Practice of Hell. Hilberg esittää murhattujen juutalaisten lukumääräksi 5,1 miljoona käyttäen lähteinä pääasiallisesti saksalaisten omia asiakirjoja ja todisteita. Kogonin teos käsittelee natsien leirijärjestelmää ja selvittää miten esimerkiksi Auschwitz-Birkenaun ja Treblinkan tuhoamislaitokset toimivat.
Gear777
Lauri Hanhivaara

Eli, kunhan epäilee holokaustia, niin silloin on uusnatsi. Ja sitten etsitään muita kuin uusnatseja holokaustin kieltäjiä. Hmm, hieman erikoista mielestäni. eli salli minun nauraa :lol:
Hurlokki
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Hurlokki »

Uusnatsismin ja holokaustin kieltämisen välillä on selkeä yhteys.
On sinänsä yhdentekevää ketkä tätä "revisionismia" l. kieltämistä harjoittavat sillä kyseessä on joka tapauksessa pseudotieteellinen historiallisten faktojen vääristely. Kansallissosialistisen hallinnon pyrkimys hävittää juutalaiset Euroopasta murhaamalla heidät ja mm. kaasukammiot ovat historiallinen tosiasia joka on todistettu niin rikostutkimuksen (joukkohaudat, tieteelliset analyysit kaasukammioista, jne., asiakirjat, todistajanlausunnot)ja historiantutkimuksen keinoin.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

*akkuhapposaavi kourassa*...vieläkö ne salaliittolaiset on täällä jossain nurkan takana?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Kävin itse katsomassa Auschwitzissa- Birkenaussa, kun olin asunut keski Euroopassa, myös Terezienstadissa (Tshekki), ja ne paikat ovat kyllä kauheat. Se Auschwitz on valtava alue, siellä katselttiin uhrien vaatteet, hiukset, kengät- olin monesti miettinyt, kuka voi tehdä toisille ihmisille niin pahaa. Mitä ne ihmiset tekivät?- ei mitään, riiti vaan että he olivat juutalaiset, tai mustalaiset, tai "toisinajattelijat". Olin myös lukenut Auschwitzin kommendantin elämäkerran- se ihminen oli kun sydämetön kone. Kun olisi Himmler kaskenyt- hän olisi tappanut oman äidinsä.Ihmettelin kuinka kylmä hän oli, että niin kylmästi voi kirjoitaa niistä murhista, kidutuksista, uhrien hautaamisesta, polttaamisesta, sairauksista ja kokeesta- hän kun ei tuntenut mitään. Aivan kun se olisi "normaali".
Sen jälkeen, kun kävin siellä Auschwitzista olin lukenut aiheesta aika paljon, myös mitä kirjoitivat ihmiset, jotka olivat siellä ja pääsivät ulos- ihmettelen, kuinka voinut jotain niin hirveää tapahtua, vain että joku , sairas olento kun himmler oli- käskenut. Kirjoitan pikku h:llä, koska himmler ei ollut ihminen, vain oikea hirviö. Kamala, mitä oli tapahtunut ja mitä natsit tekivät. Olen nähnyt paljon, mutta että joku ihminen voi tehdä toisille niin kamalat asiat, siitä en ymmärrrä.
Gear777
Lauri Hanhivaara

Kuinkahan kaikki alkoi?

http://litek.ws/k0nsl/detox/graphs/jude ... ermany.jpg

Edit: Sitä saa, mitä tilaa :lol:
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

"Maailman juutalaiset julistavat pyhän sodan Saksalle. Nyt me olemme yhdistyneet pyhään selkkaukseen saksalaisia vastaan. Saadaksemme heidät antautumaan me näännytämme heidät maailmanlaajuisella boikotilla. Tämä tuhoaa saksalaiset, koska he ovat riippuvaisia vientikaupastaan."

Todellakin kaksi kolmasosaa Saksan ruokavaroista täytyi tuoda ulkomailta, joka onnistui viennistä saaduilla tuloilla. Joten, jos Saksa ei pystyisi viemään tuotteitaan ulkomaille, kaksi kolmasosaa Saksan kansasta kuolisi nälkään. Ruokaa riittäisi vain kolmannekselle kansalaisista.

V.1933
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Gear777 kirjoitti:Kuinkahan kaikki alkoi?

http://litek.ws/k0nsl/detox/graphs/jude ... ermany.jpg

Edit: Sitä saa, mitä tilaa :lol:
Näinhän se menee :wink: Ei ollut saksan kansan kohtalo lopulta hirmu kadehdittava...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Gear777
Lauri Hanhivaara

ionized kirjoitti:Huhhuh, onneks löytyy vielä tuollaisia ihmisiä kuin Gear777. Vittu, jätkä on yhtä uskottava ilmestys kuin edesmennyt valtakunnan pamppu Pekka Siitoin. LMAO.
Ette sitten viitsinyt kommentoida linkkiäni lainkaan, vaan sen sijaan aletaan morkkaamaan. Voi nyyh nyt meni kyllä yöunet kun joku ionized mua mollaa netissä :cry: :cry: :cry:
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Gear777: Sun linkkisi painaa arvoltaa yhtä paljon kuin muidenkin postaamat linkit, kuka tollasta ottaa ees tosissaan :lol:
There are no crimes behind enemy lines
Vastaa Viestiin