Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Lukittu
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Pharaoh kirjoitti: Tässä mättää vaan se tosiasia, että nämä pojat ovat ihan oikeita henkilöitä ja edelleen elossa. Jos Konstan vaatimia todisteita olisi, juttu olisi ratkennut jo aikoja sitten. :roll:
Oolrait, Faarao. Yritän havainnolistaa. Sinähän olet mm väittänyt tunteneesi ainakin muutaman kopla-ysin käivärän. Ovatko he kertoneet olleensa silloin Bodomilla? Onko heillä mitään havaintoja? Uskotko heitä? Miten vakuutuit? Timo ainakin väitti, että kosto oli väärälle telttaporukalle, kenelle siis olisi pitänyt kostaa? Epäiletkö kavereitasi murhaajiksi? Oletko päättänyt vain olla hiljaa tapauksesta, vaikka täällä netissä asiaa tuotkin esiin? Mitäs kaverisi tykkää siitä, että keskustelet täällä aiheesta?

En minä oikeastaan todisteita vaadi, mutta jotakin, mikä vakuuttaisi, että siellä oli nuo nuorukaiset. Mutta antaa olla vaan, kun tästä ei tunnu mitään koskaan tulevan.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Pharaoh kirjoitti:
Loka kirjoitti:Mä en vaan käsitä minkä vi*un takia aikuiset ihmiset tosiaan pelleilee tälläisilla asioilla? Mikset esim. phaarao ole jo juossut poliisille näine tietoinesi? Miksei nissen tutkinnan aikaan kukaan juossut tutkijoiden perään näine tarinoineen?
Koeta nyt rauhoittua aikuisen ihmisen tavoin. Jos vouhottamisesi sijasta tutkisit tähän asti kirjoitettua, huomaisit, että ilmoituksia poliisille on tehnyt usea eri henkilö useaan eri otteeseen.
Nöyrin anteeksipyyntöni pharaoh, :oops:(myös kärkkäästä kielenkäytöstä) mutta en todellakaan ole mahdollisuuksieni rajoissa pystynyt lukemaan Kaikkea mitä tästä arska-aiheesta on aikoinaan kirjoitettu.

Ihmetyttää vain miksi poliisit on hylänneet stoorin? Oletan että tätä koplaa on sitten kuultu? Kai se on sitten fuulaa, muutenhan se olisi edennyt tutkintaan ja sitä kautta julkisuuteen? Vai?
Loka
Alibin Kestotilaaja

konsta kirjoitti: Ovatko he kertoneet olleensa silloin Bodomilla? Onko heillä mitään havaintoja? Uskotko heitä? Miten vakuutuit? Timo ainakin väitti, että kosto oli väärälle telttaporukalle, kenelle siis olisi pitänyt kostaa? Epäiletkö kavereitasi murhaajiksi? Oletko päättänyt vain olla hiljaa tapauksesta, vaikka täällä netissä asiaa tuotkin esiin? Mitäs kaverisi tykkää siitä, että keskustelet täällä aiheesta?
Hyviä kysymyksiä, lisään vielä yhden. Miksi kosto? Mitä (he) kostivat?
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho kirjoitti: Nythän Maza on kertonut vedättäneensä Waakkua myös jollain Zodiac-tutkijalla, mutta Waakku sivistyneenä miehenä oli huomannut tämän ja katkaissut yhteydenpidon.
Olen ollut viikon matkoilla ja palatessani huomaan Kopla-9 keskustelun vallaneen koko palstan. Merkillistä, koska itse en ole siihen osallistunut.

On törkeä valhe ja loukkaus väittää, että olisin vedättänyt Wagneria Zodiac-tutkijalla. Missä muka olen kertonut, että kyseessä oli vedätys? Vaadin todisteet tästä potaskan puhumisesta.

ESITÄ TODISTEET.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

konsta kirjoitti:Oletko päättänyt vain olla hiljaa tapauksesta, vaikka täällä netissä asiaa tuotkin esiin?
Poliisi tutkii asioita usein kaikessa hiljaisuudessa, eikä anna meille siviileille enempää tietoa, kuin vihjeiden saamiseksi on tarpeen. Esimerkkinä on Nisse. Meille tuli kaikille aikoinaan suurena yllätyksenä Nissen pidätys. Kun ensimmäinen uutinen "miehen" pidättimestä tuli, kaverit viestittivät minulle "Arska on pidätetty!".
Konstan lisäksi muutkin kauemmin asioita seuranneet muistavat Ranen ja kumppanin vierailun Bodom-tutkijan luona vuosia sitten. Eiköhän siitä tapaamisesta ole äänityksen purkukin jollain palstalla?
Ranehan kysyy Arskasta jokseenkin suoraan. Vastaako poliisi tähän kysymykseen yksiselitteisesti näin: olemme tutkineet asian ja mies on syytön?
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Maza kirjoitti:
Olen ollut viikon matkoilla ja palatessani huomaan Kopla-9 keskustelun vallaneen koko palstan. Merkillistä, koska itse en ole siihen osallistunut.
Sattuipa mukavasti matka bännin ajaksi :lol: Kopla-9 innostaa tosiaan keskustelijoita, joita on "matkasi" aikana tullut jokunen lisääkin. Ei ihme, innostihan poliisinkin kehittämä mielikuvitusteoria koko kansaa :wink:
Maza
Jane Marple

Urho kirjoitti: Sattuipa mukavasti matka bännin ajaksi :lol: Kopla-9 innostaa tosiaan keskustelijoita, joita on "matkasi" aikana tullut jokunen lisääkin. Ei ihme, innostihan poliisinkin kehittämä mielikuvitusteoria koko kansaa :wink:
Tietenkään et vastannut kysymykseeni. Eli: Missä olen kertonut vedättäneeni Wagneria Zodiac-tutkijalla?
Urho

Et missään. Wagner tulkitsi Zodiac-tutkijan vedätykseksi.

Vastaapa itse kysymykseeni, oletko itse kirjoittanut Jürgen Assmannina? Sitä kai voisi jo nimittää vedätykseksi, vai mitä?
Maza
Jane Marple

Urho kirjoitti:Et missään. Wagner tulkitsi Zodiac-tutkijan vedätykseksi.
Kyse ei ole siitä, mitä Wagner on tulkinnut. Kyse on siitä, että sinä Urho väität minun kertoneen, että kyseessä oli Wagnerin vedätys. Missä olen näin muka väittänyt? Älä yritä vaihtaa puheenaihetta.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Kaikki Arskat eivät ole Arskoja.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

MEG kirjoitti:Aikaisemmilla Bodom-palstoilla( Waldemar ja Q ) Wagner vähän väliä vihjaili Arskasta ja vanhan Olarin jengistä antamatta kuitenkaan tarkempia selvityksiä.
Tuossa edellä ollut lainaus v.2002 on vähän selkeänpi mutta siinä näkyy huutava ristiriita Wagnerin Arskan-pohatan poika Espoosta- ja Rikoslehden(1994) Arskan-asui äitineen Käpylässä- välillä, jonka Wagnerin on täytynyt ymmärtää.
Olen kommentoinut aiemmikin tuota Rikos-lehden juttua.
Tuttua siinä lähinnä oli tekijän nimi ja kannen kuva Arskasta.

Sitten tuohon Maza-aiheeseen: tuo yritys vedättää oli vain vedätysyritys: esitin kysymyksen eräälle tutkijaksi ilmoittautuneelle ja kas kummaa, sen sisältö ja palaute siihen tulikin Mazalta.

Hauska tappa vanha tuttu.

8)
Maza
Jane Marple

Re: Kaikki Arskat eivät ole Arskoja.

Wagner kirjoitti:Sitten tuohon Maza-aiheeseen: tuo yritys vedättää oli vain vedätysyritys: esitin kysymyksen eräälle tutkijaksi ilmoittautuneelle ja kas kummaa, sen sisältö ja palaute siihen tulikin Mazalta.

Hauska tappa vanha tuttu.
Tottakai Brandon ilmoitti minulle siitä, että haukuit häntä vedättäjäksi ja oli syystäkin loukkaantunut. Lopulta kävi niin, että Brandon lopetti mailaamasta minullekin sinun typerän tunnekuohusi takia.
Urho

Wagner kirjoitti: Sitten tuohon Maza-aiheeseen: tuo yritys vedättää oli vain vedätysyritys: esitin kysymyksen eräälle tutkijaksi ilmoittautuneelle ja kas kummaa, sen sisältö ja palaute siihen tulikin Mazalta.
8)
Kiitos Wagner, tämä oli hauska juttu.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Wagner kirjoitti: Olen kommentoinut aiemmikin tuota Rikos-lehden juttua.
Tuttua siinä lähinnä oli tekijän nimi ja kannen kuva Arskasta.
Mikä lehden numero on kyseessä?
Mr Bean
Jack Taylor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mr Bean »

Loka: Kaivelen esiin tuon lehtijutun jos löydän.

Tässä ensimmäinen Bodom-Zodiac keskustelu, joka minulla on tallessa

Lähettäjä: Hintriika | 22.10.2002 - 10:12 | |
--------------------------------------------------------------------------------
Epäilemäni tekijä, tässä myöhemmin tekijä, otti yhteyttä muiden Bodomin 1960-tapahtumista kiinnostuneiden ohella ja uusi vuosia
sitten tekemänsä neuvotteluehdotuksen sähköpostitse ja muutoinkin:
aamuyönä oli täysikuu ja makuuhuoneeni ikkunaan kopsahti jotakin.

Täytynee jostain tarkastaa, oliko 6.6.1960 myös täysikuu, joka mitä ilmeisimmin saa aivovauriosta kärsivät henkilöt levottomiksi.

Tekijä näyttää varsin tarkasti seuranneen Bodom-keskustelua ja jopa osallistuneen siihen itse kuten olisi asiassa aivan ulkopuolinen.

Uskoakseni tekijä ennepitkää tunnustaa tekonsa Bodomilla 1960 asiaa tutkivalle poliisiviranomaiselle välttääkseen luovutuksen Zodiac-
murhien tutkintaan ja mahdolliselle tuomiolle yhdysvaltoihin.

Eilisessä HS-pilapiirroksessa (Terho) pultsari katsoo 'Asuntoja vuokrataan'-kyltin alla näyteikkunaa, toinen vieressä arkkuja.

Jälkimmäinen lausuu: 'Arska. Kantsii vaan ventata'.
Loka
Alibin Kestotilaaja

^Mä luin tuon saman kanssa eilen. Osa Klakista on vielä odottamassa iltasatu aikaa. :)
Lukittu