Pharaoh vs. supernova
Aina kun ihminen jotain ihmettelee niin nyt sitten ihmettelen että mikä on tuo 22. kuluvaa kuukautta ilmaantunut Pihlajanmäen Saatana joka ei ole lähettänyt yhtään viestiä yleiselle mutta ainakin mulle kolme yksityisviestiä.Loka kirjoitti:Kaskisaari oli oletettavasti maza, on siis bannattu kuten mazakin. Pharaoh on kadonnut kuin tuhka tuuleen vaikkakin yksärinsä ilmeisesti lukee? Karraakaan ei ole näkynyt.supernova kirjoitti:Minnes te olette kadonneet?
Maza, Pharaoh, kaskisaari, karra???
Minnes ootten kadonneet vai onko niin että keskushenkilöllä on riittänyt töitä. Musta on aika mielenkiintoista että koko kööri loistaa yhtäaikaa poissaoloillaan.
Voidaanko tästä tehdä mitään yhteenvetoa tai päätelmää?
nova
Ensimmäisessä Kysyy että asunko Pihlajanmäessä, toisessa tivaa että noh... ja kolmannessa kysyy pelkäänkö minä.
Totta mooses mä pelkään ainakin joulupukkia.
onkos tää P-mäen pirulainen muita lähestynyt?
Kaikkia perkeleitä sitä maa päällään kantaa.
Edit: Ai että kaskisaari oli tuplanikki. No niitä on vilissyt aina kopla-9 -sadun ympärillä kirjoittelevissa. Että sinänsä ei ollut mitenkään yllättävää.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Pihlajanmäen Saatanalta on tullut myös allekirjoittaneelle yksityisviestiä. Surullista miten jollain voi vipata päästä noin.supernova kirjoitti:
Aina kun ihminen jotain ihmettelee niin nyt sitten ihmettelen että mikä on tuo 22. kuluvaa kuukautta ilmaantunut Pihlajanmäen Saatana joka ei ole lähettänyt yhtään viestiä yleiselle mutta ainakin mulle kolme yksityisviestiä.
Ensimmäisessä Kysyy että asunko Pihlajanmäessä, toisessa tivaa että noh... ja kolmannessa kysyy pelkäänkö minä.
Totta mooses mä pelkään ainakin joulupukkia.
onkos tää P-mäen pirulainen muita lähestynyt?
Kaikkia perkeleitä sitä maa päällään kantaa.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Keskustelunne jatkukoot sille varatussa osiossa...
Nyt on kielto asetettu!
supernova kirjoitti:
Niin tuntenee myöskin nimimerkki Pharaoh, joka muuralan ylläpidon mukaan kirjoitteli samasta/samoista ip-osoitteista kun siellä nimimerkki maza. Lienee sattumaa että sinulla ja tämän palstan pharaolla on moiset nimimerkit.
Pharaoh kirjoitti:
Muuralan ylläpito ei ole koskaan tuollaisesta ip-asiasta kertonut. Se ei ole tieto vaan toistuvasti levittämäsi huhu. Palstan säännöt vaativat yksiselitteisesti sinua kertomaan, että kyseessä on huhu eikä tieto.
supernova kirjoitti:
Joo. Huhuhan on asia jota ei itse tarkista.
Niinpä tää olkoon huhu, jos se sun mieltäsi rauhoittaa. Kuitenkin kaikki, jotka ovat olleet muuralan keskustelussa mukana tietänevät tosiasian
Pharaoh kirjoitti:
Kyllä Muuralassa olleet tietävät, että levität tässä väärää tietoa. Mutta nämä uudet täällä Minfossa saattavat sinua uskoa, jos asiaa ei kerta toisensa jälkeen oikaise.
Nyt on kielto asetettu!
supernova kirjoitti:
Niin tuntenee myöskin nimimerkki Pharaoh, joka muuralan ylläpidon mukaan kirjoitteli samasta/samoista ip-osoitteista kun siellä nimimerkki maza. Lienee sattumaa että sinulla ja tämän palstan pharaolla on moiset nimimerkit.
Pharaoh kirjoitti:
Muuralan ylläpito ei ole koskaan tuollaisesta ip-asiasta kertonut. Se ei ole tieto vaan toistuvasti levittämäsi huhu. Palstan säännöt vaativat yksiselitteisesti sinua kertomaan, että kyseessä on huhu eikä tieto.
supernova kirjoitti:
Joo. Huhuhan on asia jota ei itse tarkista.
Niinpä tää olkoon huhu, jos se sun mieltäsi rauhoittaa. Kuitenkin kaikki, jotka ovat olleet muuralan keskustelussa mukana tietänevät tosiasian
Pharaoh kirjoitti:
Kyllä Muuralassa olleet tietävät, että levität tässä väärää tietoa. Mutta nämä uudet täällä Minfossa saattavat sinua uskoa, jos asiaa ei kerta toisensa jälkeen oikaise.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
supernova valehtelee törkeästi. Minä en ole koskaan kirjoittanut samasta ip-osoitteesta kuin Pharaoh.
Nova ei halua vastata yksityisviesteihin. Se on ihan ymmärrettävää, koska hän on levittänyt omissa veisteissään niin paljon valheita eräästä Paavosta, että hän pelkää joutuvansa niistä sanomisista vastuuseen.
Nova ei halua vastata yksityisviesteihin. Se on ihan ymmärrettävää, koska hän on levittänyt omissa veisteissään niin paljon valheita eräästä Paavosta, että hän pelkää joutuvansa niistä sanomisista vastuuseen.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
muuralan ylläpito yksiselitteisesti totesi että nimimerkki masa, maza ja pharaoh oli multinikkejä.Maza kirjoitti:supernova valehtelee törkeästi. Minä en ole koskaan kirjoittanut samasta ip-osoitteesta kuin Pharaoh.
ja mistään paavosta en ole perättömiä puhunut. tiedät itsekin. ja varsinkin sinä.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Jospa pysyttäisiin nyt tosiasioissa, eikä mielikuvissa, Minuun ei ole koskaan kohdistunut mitään multinikkeilyepäilyjä minkään palstan ylläpidon taholta. Minua ei ole koskaan bannattu multinikkeilyn, tai minkään muunkaan sääntöjen rikkomisen vuoksi.supernova kirjoitti: muuralan ylläpito yksiselitteisesti totesi että nimimerkki masa, maza ja pharaoh oli multinikkejä.
ja mistään paavosta en ole perättömiä puhunut. tiedät itsekin. ja varsinkin sinä.
Minulla oli tosiaan Muuralassa nikit Masa ja Maza, koska toinen jossakin vaiheessa lukittiin. Ylläpito sen sitten ystävällisesti vapautti ja palasin alkuperäisen käyttöön.supernova kirjoitti:muuralan ylläpito yksiselitteisesti totesi että nimimerkki masa, maza ja pharaoh oli multinikkejä.
Paavoilusi ovat törkeää panettelua.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Saanet elää aika vanhaksi sitä puhelua odotellessasi. Vilpittömät onnittelut pyrkimyksestä korkeaan ikään ja sitä kautta terveellisiin elämäntapoihin.Pharaoh kirjoitti:Olen usein miettínyt, mistä tämä Paavo-traumasi oikein sikiää? Ketään muuta tämä "tutkintalinja" ei kiinnosta.supernova kirjoitti:
Täytyykin kysyä asiaan liittyvää motiiviasi Urholta, kun hän taas minulle soittaa.
Kaikki jotka ovat bodomista olleet kiinnostuneita ennen Nissen pidätystä ja ovat asiasta keskustelleet netissä tietävät että sitä puhelua saat odottaa.
n
ps. turhaa sinä minua mietit, Jos ihan totta puhutaan niin urhon ylimpänä ystävänä olisit tietenkin jo tiedot saanut.
Etkös muuten valitellut että aika laajatkin tahot joutuivat "kärsimään" ip-bannauksesta johon meni sitten hiukan enemmänkin osoitteita? Vai muistanko tässäkin väärin ja paskaa puhun kuuten jatkuvasti minusta kerrot.Maza kirjoitti:Minulla oli tosiaan Muuralassa nikit Masa ja Maza, koska toinen jossakin vaiheessa lukittiin. Ylläpito sen sitten ystävällisesti vapautti ja palasin alkuperäisen käyttöön.supernova kirjoitti:muuralan ylläpito yksiselitteisesti totesi että nimimerkki masa, maza ja pharaoh oli multinikkejä.
Paavoilusi ovat törkeää panettelua.
Kukas muuten meni merille, kuten jossain viestissäsi ilmotit joskus taannoin...