Vapiskaa Kuroskan pilkkaajat
Voimme tietysti spekuloida, olisiko esimerkiksi Ruususen kutsuminen huoraksi kunnianloukkaus.cicero kirjoitti:jaa, tässä tapauksessa ei varmaan saada linkkiä noista väitetyistä kunnianloukkauksista jotta voitaisiin spekuloida etukäteen täyttävätkö ne kunnianloukkauksen merkit vai eivät...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
jaa, minulla ei ole mitään tietoa siitä kuinka rajua tekstiä nämä kyseiset syytetyt ovat päästelleet mutta jos kyse on noinkin rajusta ulosannista niin onhan siinä jotain aihettakin sitten noihin kunnianloukkaus syytteisiin...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Kunhan spekuloin...cicero kirjoitti:jaa, minulla ei ole mitään tietoa siitä kuinka rajua tekstiä nämä kyseiset syytetyt ovat päästelleet mutta jos kyse on noinkin rajusta ulosannista niin onhan siinä jotain aihettakin sitten noihin kunnianloukkaus syytteisiin...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Joskus kirjan julkaisemisen jälkeen, en osaa tarkkaan sanoa.Zodiac kirjoitti:Missä vaiheessa tästä Kurosesta tuli Ruusunen? minua kun ei silloinkaan Matin suhteet kiinnostanut enkä asiaa seurannut.
Muoks. Löysinpäs! http://www.iltalehti.fi/viihde/200703305925866_vi.shtml
-
Yksisilmäinen Änkyrä
- Hercule Poirotin viikset
Ruususesta on kirjoitettu todella paljon halventavia ja asiattomia viestejä. Vaikka millä nimillä on nimitelty. Jos seurasi asiaa viime talvena niin ei voinut välttyä tämän huomaamiselta.
Mielestäni ihan kiva, että Ruusunen on nostanut tämän syytteen. Ei julkisuudenkaan henkilöistä saa kirjoittaa ihan mitä tahansa, vaikka olisikin jotain tiettyä mieltä heistä.
Mielestäni ihan kiva, että Ruusunen on nostanut tämän syytteen. Ei julkisuudenkaan henkilöistä saa kirjoittaa ihan mitä tahansa, vaikka olisikin jotain tiettyä mieltä heistä.
Miten ihmeessä ne on noin sekavia? Onko Matin ulosanti vähän heikkoa vai mitä ihmettä? "Nati Nati kulta".ABC kirjoitti:Nyt ovat siis myös Matin tekstarit päätyneet nettiin:
http://web.comhem.se/isotalo/sms.html
Nuo on pakko olla feikkejä, tässä pari helmeä:Bombay kirjoitti:Miten ihmeessä ne on noin sekavia? Onko Matin ulosanti vähän heikkoa vai mitä ihmettä? "Nati Nati kulta".
"Taas yksi päivä pulkassa lähden helsingistä on tää mun homma sairasta"
"Terkut berliinistä täällä on kosteaa ja kuumaa toivottavasti huomenna meilläkin. Ei? (Oonko kertonut että tää pääministerinhomma on paskahomma kaikki ongelmat vain kaadetaan päälle)"
joo aika sekavaa tekstiä.. jos on vanhasen itse kirjoittamaa niin kiireellä on varmaan kännykkäänsä naputellut.
mä en kyl ymmärrä miksi poliisi lähtisi nettikirjoittelijoita jahtaamaan, on niillä pakko olla parempaakin tekemistä. netti on kuitenkin semmonen suo että siihen hommaan uppois äkkiä kaikki poliisien resurssit. miksi susan kurosta pitäisi suojella ihmisten kirjoitteluilta kun ei tärkeämpiäkään julkisuuden henkilöitä suojella?
mä en kyl ymmärrä miksi poliisi lähtisi nettikirjoittelijoita jahtaamaan, on niillä pakko olla parempaakin tekemistä. netti on kuitenkin semmonen suo että siihen hommaan uppois äkkiä kaikki poliisien resurssit. miksi susan kurosta pitäisi suojella ihmisten kirjoitteluilta kun ei tärkeämpiäkään julkisuuden henkilöitä suojella?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Huomasin saman.Howler kirjoitti:Minusta tuon sivuston nuo "viestit" näytti kovin muokatuilta, vähän väliä huomasi esim. että jotkut sanat oli koitettu häivyttää, muttei ihan onnistunut, jotkut sanat oli vähän liian lähellä toisiaan (siis niissä oli väli, muttei yhtä säännönmukainen kuin muissa väleissä)...
Luulisi kuitenkin pääministerin osaavan peruskielioppiasiat ja jotain järkeä viesteissä luulisi olevan. Nuo oli täysin päättömiä ja vailla järkeä.