Rikos-lehti 1994 numero 8.Loka kirjoitti:Mikä lehden numero on kyseessä?Wagner kirjoitti: Olen kommentoinut aiemmikin tuota Rikos-lehden juttua.
Tuttua siinä lähinnä oli tekijän nimi ja kannen kuva Arskasta.
Kopla - 9
Re: Kaikki Arskat eivät ole Arskoja.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Juu, ei ole kukaan tallettanut vissiin ainakaan nettiin shottia tuosta artikkelista. Tai sitten olen huono googlaaja.Wagner kirjoitti:Rikos-lehti 1994 numero 8.Loka kirjoitti:Mikä lehden numero on kyseessä?Wagner kirjoitti: Olen kommentoinut aiemmikin tuota Rikos-lehden juttua.
Tuttua siinä lähinnä oli tekijän nimi ja kannen kuva Arskasta.
Oli tuon lehden kansikuva Arskan naamoineen aiemmissa forumeissa kuvana mukana.Loka kirjoitti: Juu, ei ole kukaan tallettanut vissiin ainakaan nettiin shottia tuosta artikkelista. Tai sitten olen huono googlaaja.
Nuo keskustelupalstat vain ovat kaikonneet yksi toisensa jälkeen, vaikka niissä oli roppakaupalla p*skaa ja muutama % asiaakin.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Klakissa vai muuralassa?Wagner kirjoitti:Oli tuon lehden kansikuva Arskan naamoineen aiemmissa forumeissa kuvana mukana.Loka kirjoitti: Juu, ei ole kukaan tallettanut vissiin ainakaan nettiin shottia tuosta artikkelista. Tai sitten olen huono googlaaja.
-
Kaskisaari
Ei ole Klakin sivuilla. Minulla on kopiot ja kuvaa ei ole. Ei ainoatakaan kuvaa.Loka kirjoitti:Klakissa vai muuralassa?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Itsekään en Klakista löytänyt, sillä kysyin. Muuralan sivuja ei kait enää netissä ole, vain yksityisten koneilta taitaa löytyä.Kaskisaari kirjoitti:Ei ole Klakin sivuilla. Minulla on kopiot ja kuvaa ei ole. Ei ainoatakaan kuvaa.Loka kirjoitti:Klakissa vai muuralassa?
E.m Rikoslehden "Arska" asui Helsingin Käpylässä äitinsä kanssa ja kävi toisinaan polkupyörällä Bodomilla, kalastamassa ja retkeilemässä.
Artikkelin yhteydessä julkaistiin , poliisin jo 60-luvulla teettämä, hypnoosi y.m. kuulustelujen perustuva kuva Bodom-miehestä, julkaistu useissa lehdissä.
Joku oli siis kuvan jossain nähtyään tunnistanut aikoinaan Käpylässä tuntemansa Arskan ja ottanut yhteyden Rikoslehteen---uskokoon joka haluaa.
Artikkelin yhteydessä julkaistiin , poliisin jo 60-luvulla teettämä, hypnoosi y.m. kuulustelujen perustuva kuva Bodom-miehestä, julkaistu useissa lehdissä.
Joku oli siis kuvan jossain nähtyään tunnistanut aikoinaan Käpylässä tuntemansa Arskan ja ottanut yhteyden Rikoslehteen---uskokoon joka haluaa.
E.m Rikoslehden "Arska" asui Helsingin Käpylässä äitinsä kanssa ja kävi toisinaan polkupyörällä Bodomilla, kalastamassa ja retkeilemässä.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Käpylän ja Espoon Arskoilla ei ole mitään yhteyttä toisiinsa.MEG kirjoitti:E.m Rikoslehden "Arska" asui Helsingin Käpylässä äitinsä kanssa ja kävi toisinaan polkupyörällä Bodomilla, kalastamassa ja retkeilemässä.
Vanhaa Wagnerin kirjoitusta siteeraten vuodelta 2002:
"Viimeksi keskustellessamme kesällä 1994 epäilty väitti, ettei
k.o surmatyössä voinut kukaan jäädä henkiin, kun oli kertomansa
mukaan kivellä lyönyt kallon murskaksi teltasta ulos päässeeltä."
Oliko AM:n konkoilut teltan ulkopuolella (=pakoyritys/nousu seisomaan teltanreiästä) kerrottu julkisuuteen ennen Gustafssonin oikeuskäsittelyä?
Oliko AM:n konkoilut teltan ulkopuolella (=pakoyritys/nousu seisomaan teltanreiästä) kerrottu julkisuuteen ennen Gustafssonin oikeuskäsittelyä?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Eikö tuolla teltasta ulospäässeeltä tarkoiteta Nisua?_____ kirjoitti:Vanhaa Wagnerin kirjoitusta siteeraten vuodelta 2002:
Vähän laajempi lainaus:Loka kirjoitti:Eikö tuolla teltasta ulospäässeeltä tarkoiteta Nisua?_____ kirjoitti:Vanhaa Wagnerin kirjoitusta siteeraten vuodelta 2002:
"Ilmoittamani epäilty myönsi tekonsa pääteltyäni sen
mm. puheistaan, käyttäytymisestään lähellä surmapaikkaa
sekä mukanaolleen, nykyään eläkeläisen, taloudellisesta
painostuksesta puhumattomuudestaan epäilemääni tekijää
kohtaan.Kaikenlisäksi olen tuon -ilmeisesti uhreilta viedyn-
putkikassin sisältöineen itse nähnyt elokuussa 1991, kun
epäilemäni taho jotain papereitaan lukitusta kaapista haki.
Viimeksi keskustellessamme kesällä 1994 epäilty väitti, ettei
Ei tuossa sukupuolesta ole mainintaa, mutta mistäpä sitä(kään) tietää mitä tuossa tarkoitetaan. Ensimmäisenä vain tuli mieleen, että verijälkitutkimusten ja muiden sellaisten mukaan AM oli se "pakoon pääsijä", joka kolkattiin teltan ulkopuolella.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Miten mulla on sellanen mielikuva, että teltan jälkien mukaan tytöt ja seppo oltaisi murhattu niille sijoilleen? Eli ainoa mahdollinen olisi Nisse. Tosin oikeuspatologihan sanoi että päähän kohdistuneet iskut on jokaisella tullut joko makuu -tai pystyasennossa ollessa. (mut sellasta en ole löytänyt jossa puhuttaisiin pakoon pääsijästä, onko mennyt näin oleellinen ohi silmien?)_____ kirjoitti:
Ei tuossa sukupuolesta ole mainintaa, mutta mistäpä sitä(kään) tietää mitä tuossa tarkoitetaan. Ensimmäisenä vain tuli mieleen, että verijälkitutkimusten ja muiden sellaisten mukaan AM oli se "pakoon pääsijä", joka kolkattiin teltan ulkopuolella.
Gustafssonin kenkien päältä löydettiin AM:n verta, kuten myös teltan vasemmalta pitkältä sivulta sekä suuaukkopäädystä. Ja muistaakseni myös ns void alue teltan ulkopuolella oli AM:n verestä koostuva. Korjatkaa joku jos olen väärässä.Loka kirjoitti:Miten mulla on sellanen mielikuva, että teltan jälkien mukaan tytöt ja seppo oltaisi murhattu niille sijoilleen? Eli ainoa mahdollinen olisi Nisse. Tosin oikeuspatologihan sanoi että päähän kohdistuneet iskut on jokaisella tullut joko makuu -tai pystyasennossa ollessa. (mut sellasta en ole löytänyt jossa puhuttaisiin pakoon pääsijästä, onko mennyt näin oleellinen ohi silmien?)
Esitutkintapöytäkirjan johdannosta:
"Mäen kuolema on johtunut ulkoisen väkivallan aiheuttaman kallonmurtuman seurauksena syntyneestä ruhjevammasta. Vuonna 2004 tehtyjen tutkimusten mukaan pään vammat on voitu aiheuttaa laakeapintaisella esineellä, esimerkiksi kivellä. Mäen pään alueelle arveltiin osuneen kaksi iskua em. astalolla."
Edelleen:
"Teltan ulkopinnalla olevista roiskeista valtaosa on suuaukon vasemmalla puolella ja suuaukkopäädystä katsoen vasemmalla pitkällä sivulla"
Korjauksena se, että tuo taitaa olla Hintriikan kertomaa._____ kirjoitti:Vanhaa Wagnerin kirjoitusta siteeraten vuodelta 2002: