OJ's Glove kirjoitti: Su Marras 08, 2020 6:40 pmIhan kiinnostavia näkemyksiä, tosin "hieman" yliampuvia ja itseä epärealistisesti korostavia. Eiköhän tämä ollut kuitenkin tässä
Ps. se nimi on Peterson. Ihan vain, että saisit edes sen oikein kaiken tutustumisen jälkeen.
Oliko se tässä? Et siis halua tutustua kyseisen Petterssonnin ajatusmaailmaan sen syvemmin?
OJ's Glove kirjoitti: Su Marras 08, 2020 7:59 pmOnko nyt osuttu poikkeuksellisesti johonkin vasemistolaiseen foliohattujengiin? Voin lyödä vetoa, että te ette ole edes tutustuneet kyseisen henkilön tuotantoon, vaan lukeneet jotain asenteellisten ihmisten kirjoituksia hänestä. Varmaan siksi edes nimi ei mene oikein.
Mä en ole juurikaan lukenut vihervasemmistolaisia julkaisuja muuten, kuin mitä nyt joskus otan niitä esiin esimerkkinä yhteiskunnan ongelmista. Jordan B. on mielestäni ihan samaa kaliiberia vihervassareiden kanssa. Ihan yhtä seinähullua paskaa on hänen jutut.
Peterson tuli minua vastaan aikoinaan psykologiaan liittyvissä asioissa. Miehen juttuihin tutustuttuani huomasin, että hän menee monissa psykologiaan liittyvissä asioissa pahasti metsään. Hänen jutut mm. neurooseista ja narsistien uhreista on täyttä paskaa ja on huomattavissa, ettei mies joko tiedä asioista yhtään mitään, tai sitten levittää tahallaan väärää tietoa.
Aika paljon hänen jutuissa toistetaan, kuinka olisi olemassa kaikkialla vaikuttava 33 portainen hierarkia, joka olis kaiken psykologian pohjana. Eli toisin sanoen ihan täyttä vapaamuurariuskonnon propagandaa...
On Anoi Kaa kirjoitti: Su Marras 08, 2020 8:24 pmPeterson ärsyttää kokemukseni mukaan heitä, joille maskuliinisuus ja toisaalta naisellisuus on ongelma ja vaikea hyväksyä, että meissä on eroja. Siis hyväksyä, että osa miehistä on nynnyjä, jotka jopa antavat naisystävänsä tulevan TOISTUVASTI raiskatuksi ja osa miehistä on kurkoja joille elämä on sitten vähän helpompaa, eikä vapaamuuraritkaan ole kampittamassa ihan joka nurkan takana. Tai jos onkin, niin niille löytyy omat lääkkeet.
Toisaalta, Peterson itse ei ole mikään maskuliininen macho, vaan ajatteleva ihminen, joka yrittää kertoa ihmisille, että kaikki voivat parantaa ja se lähtee siitä, että asettaa itselleen realistisia tavoitteita ja sivistää itseään määrätietoisesti olemalla ahkera ja hyvä ihminen. Eli löytää oma paikka ja pyrkiä kehittymään ja vaatia sitä myös muilta. (Olen esimerkiksi itse alkanut näkemään (kristillisen) uskonnon eri valossa pitkän ateismin jälkeen paljolti hänen ansiosta ja tuo on iso muutos, vaikka en vielä mikään jeesustelija olekaan).
Kaikkia miehiä ei myöskään lääkärit epäile säännöllisesti pälliviasta, eivätkä nämä miehet näe myöskään yleensä Jordan Petersonia pahana tai varsinkaan uhkana. Ei muuten näe tasapainoiset Naisetkaan. Kirjoitin isolla alkukirjaimella tarkoituksellisesti.
Joo... oma konfliktini sarjaraiskaajan kanssa oli sellainen, että muijakaverini petti minua tällaisen netissä nimimerkin takaa operoivan ja väärällä henkilöllisyydellä pelanneen miehen kanssa, joka raiskasi tämän naisen kaverinsa kanssa ja sen jälkeen vallan makuun päästyään pari muutakin naista. Tuo äijä vittuili mulle netissä avoimesti ja kerskaili näillä raiskauksillaan. Samalla hän sai useita naispuolisia ihailijoita, sekä miespuolisia hännystelijöitä ympärilleen. Näissä Petersonin hierarkioissa tuollaiset ihmispaskat ovat siellä hierarkian huipulla ja heidän hännystelijät siinä huipun tuntumassa. Nämä hännystelijätyypit on niitä, joihin tuollaiset Petersonin jutut uppoavat. Kyse on luuserimiehistä, jotka tunnistavat tällaisen seksuaalirikollisen samaan tapaan kaikkivoipaiseksi, kuin äitinsä siten, kuinka he vauvana kokivat äitinsä ja pyrkivät sitten nostamaan asemaansa hierarkiassa mahdollisimman lähelle tuota hierarkian huipulla näkemäänsä seksuaalirikollista.
Valitettavaa on tietysti se, että pillu on niin tyhmä otus, että se pyrkii valitsemaan tunkeutujansa tällaisten hierarkioiden kautta ja hakeutuu mielellään synnyttämään tällaisille ihmissaastoille jälkeläisiä. Tässä tekstissäni aika hyvin kiteytyy se totuus näistä hierarkioista ja myös parinvalinnasta tällä vuosituhannella...
Samaan tapaanhan Henry Laasanen on aina puhunut "tasohierarkiasta", jonka huipulla olevat saavat eniten pillua jne. ja kehoittanut ihmisiä kehittämään itseään. Hän vain ei kerro sitä vapaamuurariaatteen suurinta salaisuutta, että hierarkian huipulla on aina Lucifer, mikä käytännössä tarkoittaa sitä, että eniten pillua saavat nämä Juha Valjakkalat ja Kokkolan Auervaarat.
Mielestäni myöskään tuo ei liity tähän, että sairastamaani fyysistä sairautta pidettiin usean lääkärin toimesta masennuksena lähes vuoden ajan ennen, kuin se saatiin kiinni. Tai voihan senkin laittaa sikäli liittymään, että tällaiset sosiaaliset hierarkiat mahdollistavat senkin, että täysi apinakin voi toimia lääkärinä.
Itselläni usko tarkoittaa sitä, että nuo poliittiset aatteet ei niin kauheasti lämmitä ja tuo jenkkilän politisoitunut kristinusko aborttihöhkötyksineen suorastaan kammoksuttaa.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden