On jotenkin suloista, että tietyt nimimerkit ovat aina puolutamassa maahanmuuttajia. Aina kun tämän foorumin avaa, niin heidän tekstit osuvat silmään ja aina sama aihe. Todella hurjan paljon aikaa käytätte kyllä tähän. Taidatte tehdä tätä ihan työksenne
Ei ole mitään merkitystä minkälaiset tilastot on aiheesta julkaistu. Vaikka poliisitkin kertoo oman näkemyksen asiaan, niin silti sitä ei voi tietty porukka uskoa. Mun mielestä on aika huonosti asiat, jos poliisinkin mielipiteet menevät ohi. Esim. SUPO antaa suosituksen tässä Isis naiset/lapset tapauksessa, niin paskat siitä. Eikö ne tehneet juuri päinvastoin.
Aihe on tietysti tulen arka. Ymmärrän sen. Silti pitäisi pystyä hyväksymään tosi asiat. Paljon on nyt viime aikoina tapahtunut. Usein täälläkin huudetaan aina erään henkilön toimesta: ”ryöstää se natsi juoppo suomalainenkin”. Tässäkin on kuitenkin kyse nyt maahanmuuttajien rikoksista, jotka ovat siis tulleet meidän maahan Suomeen hakemaan turvapaikkaa, jonkun syyn takia. Jos sinä itse lähdet johonkin toiseen maahan hakemaan turvapaikkaa, niin sielä käyttäydytään, kunnioitetaan heidän kulttuuria ja sopeudutaan heidän sääntöihin. Jos teet rikoksen, niin todennäköisesti oleskelulupasi voidaan parhaimmassa tapauksessa hylätä tai varmaan hylätäänkin ja pääset kotimatkalle. Samaa käytöstä pitäisi vaatia kaikilta, jotka tänne tulevat ja jos he syyllistyvät rikokseen, niin karkoituksen pitäisi käynnistyä heti kättelyssä. Se on hyvin yksinkertaista. Sitten alkaisi mainekkin taatusti kirimään heidän piireissään, että ei rikokset kannata kun joudut maasta pihalle. Oon sitä mieltä itse, että maahanmuuttaja, joka on todellisessa hädässä ja hän pääsee maahan, niin hän kyllä käyttäytyy ja sopeutuu. Toisaalta tilastot puhuvat tästäkin sen puolesta, että tietyt kansalaisuudet eivät vain yksinkertaisesti halua töihin. On syy sitten mikä tahansa. Meillä on kenties liian hyvät sosiaalituet.
Mä ymmärrän hyvin sen, että pitää auttaa ihmisiä. Heikommassa asemassa olevia, mutta Suomelta loppuu rahat kesken tätä menoa tai no velkaahan Suomi taitaa joka vuosi ottaa lisää. Voisiko heitä auttaa enemmän kotimaassaan jotenkin. Tää aihe on ikuisuuden kestävä. Minkään maan talous ei maailmassa kestä tällästä. Tulijat eivät ikinä tule loppumaan, se on vaan tosiasia.