Syy on kaikille selvä, ellei elä valheessa kuten likeavirgin;Likeavirgin kirjoitti: Ke Marras 11, 2020 1:02 pmOnko sinun nyt ihan mahdotonta hahmottaa, että mistä ne huumeet Suomeen tulevat ja keiden toimesta suuressa mittakaavassa?Säde-Sisko kirjoitti: Ti Marras 10, 2020 7:20 pmAhaa eli nää mamujengit pyörii vielä kamoissa porukkaa tuikkimassa ja diilaamassa vaiLikeavirgin kirjoitti: Ti Marras 10, 2020 7:11 pm
En minä noin missään vaiheessa todennut, että sinähän tässä vääristelet ja ansaitsisit jäähyä itse. Harjoittavat järjestäytynyttä huumekauppaa, joka sitten tuottaa näitä häiriökäyttäyviä ihmisiä, jotka ryöstelevät muita ihmisiä, autoja, kauppoja ja milloin tuikkivat toisiaan milloin vastaantulijoita, kun ovat niin sekaisin kamasta.Ole nyt tarkkana ettet vedä liivijengejä tähän vaan mitä mieltä olet oikeasti näistä stadin mamujengeistä? Koska valkoinen ylivalta varmaan, huono kotouttaminen, no toki. Voisivatko he tehdä itse jotain toisin ja mitä meidän kantisten tulisi tehdä asialle?
Kyllä väittäisin, että suuri osa ryöstöistä, pahoinpitelystä, autovarkauksista ja ihan kaikesta paskasta tapahtuu päihdeongelmaisten toimesta. Mitä mieltä olen mamujengeistä, jotka ryöstelevät, tai pahoinpitelevät? Ihan samaa mieltä kuin kantiksistakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Ei mielipiteeni vaihdu ihonvärin perusteella yhtään minnekkään suuntaan.
Ja mitä kokonaiskuvaan tulee niin olen sitä mieltä, että pitäisi puuttua siihen syyhyn mikä näitä aiheuttaa. Eli huumeet ja päihdeongelmat. Ratsata näitä huumeita Suomeen tuovia ihmisiä, vaikka joka viikko, jos niikseen tulee. Vähentyisi kummasti nämä muutkin ongelmat sen jälkeen, kun huumeiden jakelu vähentyisi Suomessa.
Viha- ja väkivaltakulttuuri minkä afrikkalaiset ja lähi-idästä tulleet ovat tuoneet mukanaan.
Mutta niin kauan kuin keksitään vaihtoehtoisia selityksiä juurisyyhyn ei pureuduta. Juurisyy ongelmaan on se että näitä on päästetty Eurooppaan. Sitä ei olisi saanut koskaan tehdä. Mutta nyt kun ne ovat täällä ainoa ratkaisu on niitten poistaminen Euroopasta.