Peniksen koko ja rikollisuus?
Ei kukaan ole väittänyt että se dokumentti liittyisi rikollisuuteen. Tuli vaan tästä aiheesta mieleen että sellainen dokumentti tuli joskus ja siinä minimunainen mies oli onnellinen elämäänsä vaikka oli mini. Eli se ei ainakaan paljastanut että hän olisi siitä kärsinyt saati sen takia ruvennut rötöstelemään.inka03 kirjoitti:Ei siinä dokumentissa kyllä puhuttu mitään siitä et koko on yhdistetty rikollisuuteen. Se oli 4d dokumentti ja maailman pienin penis.
Ja miks niillä olis yhteys?
Asiasta kolmanteen, kyllä sillä koolla on jotain väliä=)
Dokumentti ei siis liittynyt kuinkaan tähän rikollisuuteen mutta tässä mietittiinkin että voisiko pienestä pilistä tulla väitettyä masennusta tai jotain.. En jaksa selittää jos ei osaa lukea kerta koko ketjua...
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Ha, oli oma lehmä ojassa kun kiukkusininka03 kirjoitti:Todellakin osaa lukea koko ketjun, mutta ei viitsinyt=)
Kiitos kun selvensit=) Äläkäs kiukkua siellä...heh
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Eli mitä opimme tästä. Ole rehti ja pysy kaidalla tiellä tai elimesi kutistuu. Ei mikään pinokkio tosiaankaan 
Lisäys: Satuin tekemään huolestuttavan havainnon. Mun viestejä on tässä ketjussa jokatoinen. Apua!
Lisäys: Satuin tekemään huolestuttavan havainnon. Mun viestejä on tässä ketjussa jokatoinen. Apua!
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Oikeestaan en. Minulle koolla ei ole ollut kjoskaan väliä. Eli ei sillä millanen vaan miten käyttää. Niin ja jos ei pituus ja paksuus riitä niin aina voi ottaa käyttöön kättäpidempäärapier kirjoitti:Rimma on erittäin kiinnostunut koosta.
век живи, век учись.
век живи, век учись.
On huomattavaa, kuinka usein synnyttämään kykenemätön liian kapea lantiorakenne piilee ulkonaisesti huomattavan leveän lantion ja persauksen uumenissa. Tunnen tällaisia tapauksia muutaman, ja niitä on kuulemma melkoisesti.
Sitten hennon näköiset linnunluiset naiset pyöräyttää lapsen ilman ongelmia.
Sitten hennon näköiset linnunluiset naiset pyöräyttää lapsen ilman ongelmia.
Nothing is quite what it seems