Pharaoh vs. supernova

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
ps. turhaa sinä minua mietit, Jos ihan totta puhutaan niin urhon ylimpänä ystävänä olisit tietenkin jo tiedot saanut. :mrgreen:
En ole "Urhon ylin ystävä" enkä hänen ystävänsä ollenkaan. En ole tällaista koskaan väittänyt. Tarkkuutta Nova!
Urho otti yhteyttä minuun vain saadakseen tietoa. Ihan mukava kaverihan hän on ja puhuimme joistakin Bodomiin liittyvistä asioista. :wink:
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Vahvistan Pharaohin sanomiset Urhosta. Nova jaksaa jankuttaa vastaan. Minkähän takia? Eikö Nova tykkää, että Urho kaveeraa muidenkin palstalaisten kanssa?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Maza
Jane Marple

Supernova se vaan tekee itsestään entistä tollomman kommentoimalla näitä viestejä Suomi24-palstalla. Eikö sinua hävetä?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Ai taas on sitten suoli24 täyttynyt jostain huuhaasta. Minen sinne kirjoita enkä sitä lue.

Kas kun maza on aina jotenkin mukana kuviossa silloin kun suoli24 aletaan työntämään törkyä tältä palstalta. Ahkeraan sä sitä luet näemmä. kun sieltä aina nopeasti nuo bongaat.

Joo. Et ole pharaoh väittänyt olevasi urhon ylin ystävä. Toi oli mun ylilyönti ja moka siinä mielessä.

Mutta kuten asia on jo aikaisemmin tullut todettua että urho ei ainoastaan vastannut kielteisesti vaan suorastaan otti minuun yhteyttä jossa kertoi ettei ole ollut sinuun yhteydessä. Antoi jopa luvan minulle lainata suoraan yhteydenottoaan.

Ja mazahan silloin esitti näitä surkuhupaisia väitteitä minun multinikkeilystä urhon nimissä ja juoksupoikana olosta.

Ehti urho tällekin palstalle jättää sen verran monta asiantuntevaa kommenttia joiden taso ylittää reippaasti teidän asiantuntevuutenne (teitittelenkö??? :wink: ) että eipä taida enemmän palstaa kolunneilla paljoakaan ongelmia päätellä että kuka on uskottava ja kuka ei.
supernova
Martin Beck

supernova kirjoitti: Etkös muuten valitellut että aika laajatkin tahot joutuivat "kärsimään" ip-bannauksesta johon meni sitten hiukan enemmänkin osoitteita? Vai muistanko tässäkin väärin ja paskaa puhun kuuten jatkuvasti minusta kerrot.

Kukas muuten meni merille, kuten jossain viestissäsi ilmotit joskus taannoin... :)
Menikö tää maza sulta jotenkin ohi?
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
Minulla oli tosiaan Muuralassa nikit Masa ja Maza, koska toinen jossakin vaiheessa lukittiin. Ylläpito sen sitten ystävällisesti vapautti ja palasin alkuperäisen käyttöön.

Paavoilusi ovat törkeää panettelua.
Muuten, muistatko sattumalta Jürgen Assmannin. Hänhän kirjoitti muutaman viestin muuralaan jossa kertoi olevansa hans assmanin joku sukulaispoika.

Sääli vaan että kirjoitti aika huonoa saksaa ja ylläpito ihmetteli että kirjoitus tuli suomalaisesta ip-numerosta. Sinä kirjoitit tuosta samaisesta ip-osoitteesta. Tätäkin ylläpito kummeksui. Taisi olla sakemanni luonasi vierailulla.

Joo. en pysty asiaa todistamaan koska ruutukaappauksen voisin väärentää, pelkän tekstin voisin väärentää mutta ehkäpä palstalla on vielä henkilöitä jotka muistaa tän "Jürgen Assmannin" surullisen yrityksen.
Maza
Jane Marple

On kyllä todella naurettavaa ottaa täällä esiin sellaisen palstan tapahtumia, jonka lopettamisesta on jo vuosia. Kuka vaan voi väittää ihan mitä tahansa.

Urho otti esille merille lähtemisen. Kysy häneltä. Vai eikö Urho enää pidä sinuun yhteyttä? Pharaohin kanssa hän kyllä kaveeraa.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Mutta kuten asia on jo aikaisemmin tullut todettua että urho ei ainoastaan vastannut kielteisesti vaan suorastaan otti minuun yhteyttä jossa kertoi ettei ole ollut sinuun yhteydessä. Antoi jopa luvan minulle lainata suoraan yhteydenottoaan.
En ymmärrä miksi jankutat asiasta, jossa et ole asianosainen. Urho soitti minulle syistä, jotka olen jo useasti kertonut. Tämä fakta ei tässä muutu vaikka parkuisi kuinka paljon.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:On kyllä todella naurettavaa ottaa täällä esiin sellaisen palstan tapahtumia, jonka lopettamisesta on jo vuosia. Kuka vaan voi väittää ihan mitä tahansa.

Urho otti esille merille lähtemisen. Kysy häneltä. Vai eikö Urho enää pidä sinuun yhteyttä? Pharaohin kanssa hän kyllä kaveeraa.
Kyllä minä tiedän sen niin hyvin ettei asiaa tarvitse keneltään kysyä.

väitteessä urhon kaveeraamisesta pharaohin kanssa syyllistyt törkeään valheeseen.
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:väitteessä urhon kaveeraamisesta pharaohin kanssa syyllistyt törkeään valheeseen.
Miksi tämä asia aiheuttaa sinussa niin voimakkaita tunnekuohuja? Niin pahoja, että nolaat itsesi sekä täällä, että Suomi24:ssä. Pharaohin kertoma asia on tosi.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:väitteessä urhon kaveeraamisesta pharaohin kanssa syyllistyt törkeään valheeseen.
Miksi tämä asia aiheuttaa sinussa niin voimakkaita tunnekuohuja? Niin pahoja, että nolaat itsesi sekä täällä, että Suomi24:ssä. Pharaohin kertoma asia on tosi.
Kyllä se joka itsensä on nolannut ihan joku muu.

Minä kun en suomi24-palstalle kirjota enkä sitä lue. En edes tiedä mitä oot taas käyny sinne mättämässä ja se että en oikeestaan haluakkaan tietää lienee viisainta. Eli et voi provota mua siellä koska en käy palstaa lukemassa. OK?
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Minä kun en suomi24-palstalle kirjota enkä sitä lue. En edes tiedä mitä oot taas käyny sinne mättämässä ja se että en oikeestaan haluakkaan tietää lienee viisainta. Eli et voi provota mua siellä koska en käy palstaa lukemassa. OK?
Sinun kannaltasi on valitettavaa, että kirjoitustyylisi paljastuu niin selvästi Suomi24:ltä. Äläkä yritä syyttää Urhoa niistä kirjoituksista, koska hänen kirjoituksensa olivat aina asiallisia ja kertoivat sivistyksestä.
supernova
Martin Beck

Tai ehkä sä et vaan osaa.
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Tai ehkä sä et vaan osaa.
Alkavatko argumentit loppua, kun tulee tuollaista tuubaa?
supernova
Martin Beck

Ehkä et todellakaan vaan osaa. et esim. lukea kirjoitustyylistä tuon taivaallista koska minä en ole koskaan sinne mitään kirjoittanut - siis suoli 24:n forumille.

Tuolla vittuiluketjussa kysyit miksi en vastaa kysymykseesi.

Toista nyt hyvä mies kysymyksesi tänne ja tähän niin että tiedän.

Ja minä vastaan suoraan jos et kysele pykälien vastaista vastausta vaativaa kysymystä. En halua nyt toimia palstan sääntöjen vastaan ja yhdistellä enkä pyrkiä esiintuomaan kenenkään henkilöllisyyttä. En sinun enkä kekkosen.

Mutta pidä tää keskustelu nyt täällä äläkä harjoita mitään hajoita käsittämättömäksi ja hallitse -politiikkaa.
Vastaa Viestiin