Hypnoosi
^Voi pyhä Sylvi. Tuota en ole koskaan kiistänyt, päinvastoin. Ainoastaan posthypnoottisilla suggestioilla "temppuilun".
PubMedistä löytyy tutkimus, jossa ph:ta testataan ihmisillä. Joillakin se toimii lyhyen ajan, mutta heidän kohdallaan on vahvat viitteet siitä, että sama suggestio toimisi ilman hypnoosiakin.
Lääketiede, joka perustuu parhaasen mahdolliseen saatavilla olevaan näyttöön, ei sorru temppuihin, joiden hyödyistä sairauden hoidossa ei ole vakuuttavaa tutkittua tietoa. Vaikka sinun mielestäsi näin saattaa useinkin hyvinkin olla.
PubMedistä löytyy tutkimus, jossa ph:ta testataan ihmisillä. Joillakin se toimii lyhyen ajan, mutta heidän kohdallaan on vahvat viitteet siitä, että sama suggestio toimisi ilman hypnoosiakin.
Lääketiede, joka perustuu parhaasen mahdolliseen saatavilla olevaan näyttöön, ei sorru temppuihin, joiden hyödyistä sairauden hoidossa ei ole vakuuttavaa tutkittua tietoa. Vaikka sinun mielestäsi näin saattaa useinkin hyvinkin olla.
Tiedoksi vaan Hessulle, että oikeasti An sukunimi kirjoitetaan Stenbeck.Hessu52 kirjoitti:No mutta, missä tuota nimien joukosta löytyy Asser Stenbäck, kun ei ainakaan minun silmiini osunut?
Hänenhän piti olla johtava hynotisoija 50-60 luvun vaihteessa, kahden luennon kuultuaan (Itä) Saksassa ja hän piti istuntoja Gussen kanssa.
Missä on "Asser" setä?
Muista lähdekritiikki!
Näkee kirjoitettavan molemmilla tavoilla, enemmän Ä:llä.skoone kirjoitti: .....
Tiedoksi vaan Hessulle, että oikeasti An sukunimi kirjoitetaan Stenbeck.
Wikipedia tuntee muodon Asser Stenbäck.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Asser_Stenb%C3%A4ck
Eikös noista oikein kirjoitusvirheistä ole ollut ja tarpeeksi juttua täällä, ettei jokaiseen pikkuasiaan pitäisi takertua ja skoone näyttää jatkuvasti tarttuvan mnun kirjoituksiini, vaikka ei pitäisi olla aihettakaan, kuten tuossa viimeisimmässä tapauksessa.
Ei tämä ole kaunokirjoitus kilpailu, missä kaikki kirjoitus pitäisi olla oikein ja pilkut kohillaan.
Jos sinulla skoone ei muuta asiaa ole, niin jätä tuo pilkkujen nussiminen pois, tai ole sitten myös toisia, kuten konstaa ja Sariolaa kohtaan samanlainen ja tarkista ennen kaikkea ensin omat kirjoituksesi, ettei minun tarvitse alkaa oikoa niitäkin.
Ei tämä ole kaunokirjoitus kilpailu, missä kaikki kirjoitus pitäisi olla oikein ja pilkut kohillaan.
Jos sinulla skoone ei muuta asiaa ole, niin jätä tuo pilkkujen nussiminen pois, tai ole sitten myös toisia, kuten konstaa ja Sariolaa kohtaan samanlainen ja tarkista ennen kaikkea ensin omat kirjoituksesi, ettei minun tarvitse alkaa oikoa niitäkin.
Ei wkipedian teksteihin voi 100 prosenttisesti luottaa. Ja e:llä kirjoitettu sukunimi lienee jopa suojattu, ja on "hienompi" kuin ä-versio.Sariola kirjoitti:Näkee kirjoitettavan molemmilla tavoilla, enemmän Ä:llä.skoone kirjoitti: .....
Tiedoksi vaan Hessulle, että oikeasti An sukunimi kirjoitetaan Stenbeck.
Wikipedia tuntee muodon Asser Stenbäck.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Asser_Stenb%C3%A4ck
Muista lähdekritiikki!
Tässä ei ollut kyse nyt kirjoitusvirheestä, vaan aivan väärästä nimestä. Ja valitettavasti konstan ja sariolan teksteissä on faktat useimmiten kohdallaan, joten olen heidän kanssaan siis samaa mieltä, enkä kommentoi siksiHessu52 kirjoitti:Eikös noista oikein kirjoitusvirheistä ole ollut ja tarpeeksi juttua täällä, ettei jokaiseen pikkuasiaan pitäisi takertua ja skoone näyttää jatkuvasti tarttuvan mnun kirjoituksiini, vaikka ei pitäisi olla aihettakaan, kuten tuossa viimeisimmässä tapauksessa.
Kuten ehkä olet huomannut, esimerkiksi s-postiosoitteet ovat kovin herkkiä reagoimaan virheisiin...eli jos kirjoittaa ä, eikä e, niin posti ei mene perille.
Muista lähdekritiikki!
Kauno kirjoituskilpailu
Hyvää hyvyyttäni ja koska olet lastenkirjailija, katson asiakseni kuitenkin avustaa Sinua siltä osin, että kaunokirjoituskilpailu on yhdyssana, kaikki kirjoitus paremminkin kuuluisi olla kirjoitus ja pilkut on syytä laittaa kohdilleen.Hessu52 kirjoitti:Ei tämä ole kaunokirjoitus kilpailu, missä kaikki kirjoitus pitäisi olla oikein ja pilkut kohillaan
Näin menetellen viestisi ja raportointisi Bodom-järven surmatutkimuksistasi menee helpommin perille meille muille ja saamme ehkä pian iloita kolmoissurman ratkeamisesta löydettyäsi lisää kuukautissuojia tai muuta 48 vuotta vanhaa roinaa Bodomilta ja osoitettuasi niiden avulla, kuka on tuolloin asialla ollut.
Re: Kauno kirjoituskilpailu
Parempi niin, kuin toimia sinun laillasi ja raportoida siitä, kuka Bodomilla ei ainakaan ole ollut.Wagner kirjoitti:Näin menetellen viestisi ja raportointisi Bodom-järven surmatutkimuksistasi menee helpommin perille meille muille ja saamme ehkä pian iloita kolmoissurman ratkeamisesta löydettyäsi lisää kuukautissuojia tai muuta 48 vuotta vanhaa roinaa Bodomilta ja osoitettuasi niiden avulla, kuka on tuolloin asialla ollut.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Sellaista en ole raportoinut.Maza kirjoitti:Parempi niin, kuin toimia sinun laillasi ja raportoida siitä, kuka Bodomilla ei ainakaan ole ollut.Wagner kirjoitti:Näin menetellen viestisi ja raportointisi Bodom-järven surmatutkimuksistasi menee helpommin perille meille muille ja saamme ehkä pian iloita kolmoissurman ratkeamisesta löydettyäsi lisää kuukautissuojia tai muuta 48 vuotta vanhaa roinaa Bodomilta ja osoitettuasi niiden avulla, kuka on tuolloin asialla ollut.
Taidat olla Wagner aika yksniittinen, kun et tajunnut minut tahallani kirjoittaneen tuolla lailla.
Kyllä minä yleensä ossaan kirjoittaa yhdyssanat kohilleen, mutta ihan skoonen kiusaksi en viitsinyt ja nyt sinä menit pilaamaan jujun.
Ihan oikeasti, kirjoitin nytkin pari kohtaa tahallani pieleen, joten äkläähän turhaan kirjoitelko koirauksia.
Kyllä minä yleensä ossaan kirjoittaa yhdyssanat kohilleen, mutta ihan skoonen kiusaksi en viitsinyt ja nyt sinä menit pilaamaan jujun.
Ihan oikeasti, kirjoitin nytkin pari kohtaa tahallani pieleen, joten äkläähän turhaan kirjoitelko koirauksia.
Emme emmi lasten lukutaidon ehdottomuudesta ja enemmälti empiättä koen tuon empaattiseksi selitykseksi itseysempatiastsasiHessu52 kirjoitti:Taidat olla Wagner aika yksniittinen, kun et tajunnut minut tahallani kirjoittaneen tuolla lailla.
Arska ei ollut siellä. Jos olet sitä mieltä, että hän oli siellä, niin kuka hänet näki? Kerro meille.Wagner kirjoitti:Sellaista en ole raportoinut.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Mukanaan ollut Risto hänet näki. KRP:llä on Riston yhteystiedot.Maza kirjoitti:Arska ei ollut siellä. Jos olet sitä mieltä, että hän oli siellä, niin kuka hänet näki? Kerro meille.Wagner kirjoitti:Sellaista en ole raportoinut.
Arska on asian itse myöntänyt eri asiamiehilleen, myös minulle.