Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

rimma kirjoitti:Oliko nyt sen väärti alkaa valittamaan kun kysyy yhden kysymyksen. Halusin katsos lähinnä tietää mitä nämä itse kirjoittajat haluavat Urhosta sanoa enkä lukea hänen vääntämiään kommentteja. Sainkin asiallista vastausta muilta jotenka kiitos, nyt tiedän.
Suosittelen muuten sulle vaikka vihanhallinta-kurssia tai jotain samantyylistä. Voisit myös miettiä että mikä on se raja josta kannattaa alkaa vääntämään isompaa juttua kun on. Oliko tämäkään nyt oikeesti niin kauheeta? Ilmeisesti :wink:
Voi sua raukkaa kun joudut lapsia paimentamaan täällä netissä, se on varmasti myös haastavaa olla palstan viisain ja kunnioitetuin henkilö. Raskasta kerrassaan ja nousee nopeasti hattuun.
Urhoa varten on olemassa oma osio, joten miksi et kysynyt siellä. Miksi kysyit asiaa osiossa jossa vittuilu on sallittua ja "hyväksytympää" kuin muualla. Koska - et taaskaan osannut käyttää hakua ja kunhan kyselet kaikkea jossain - ei niin väliä missä. Mutta toivottavasti nyt selkisi.

En tarvitse vihanhallintakurssia enkä jotain samantyylistä. En vihaa ketään palstalaisia - en sinuakaan rimma :wink:

Ei, ei tämä ollut kauheaa. Piristävää kylläkin.

No mistä sinä tuon lasten paimentamisen keksit? Tänne kirjautuneiden pitää/täytyy olla yli 18 v. ja heidät katsotaan aikuisiksi. Vai miten luokittelet palstan "paimennettavat lapset"? Kirjoitustaidon perusteellako?

Kiitos kuitenkin uusista arvonimistäni - mutta että haastavaa ja raskasta sekä hattuun nousevaa. Ehei.

Jostain syystä pillastuit tuosta vain yhden virkkeen palautteestani täysin ja nuoruutesi tunnossa et voinut sietää kaltaiseni "vanhan kävyn" huomautusta. Siitä suivaantuneena aloitit vertaansa vailla olevan henkilööni kohdistuvan parjauskampanjan. Mielestäni se kertoi tuon hetkisestä henkisestä tilastasi, mutta nyt yön yli nukuttuasi uskon sinun jo rauhoittuneen. Jos et, käy lääkärissä. Kyllä yleislääkärikin ymmärtää sinua tai ainakin hän antaa lähetteen eteenpäin.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Hitto teitä kaikkia (siksi etten halua erotella tiettyjä), moni aihe olisi kovin mielenkiintoinen keskusteltavaksi, mutta siellä hallitsee tietyt ihmiset ja jyrää järjestelmällisesti kaikki, jotka on eri mieltä, jolloin ei edes enää kiinnosta avata suutaan. Ja turha väittää ettei näin olisi.

Ps. Kovin monelta oikeinkirjoituksesta vauhkoavallakin näyttää niitä kirjoitusvirheitä olevan, ei kukaan voi täydellisesti kirjoittaa! Pilkkujen paikat unohtuu varmasti välistä kaikilta, ei sille mahda mitään. Itsekin pidän siitä, että oikeinkirjoitus olisi kohdallaan, mutta kun itsekin välillä kirjoitan jotenkin kieliopillisesti väärin, niin en ole siinä niin äärettömän ehdoton kuin moni muu.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Howler kirjoitti:Itsekin pidän siitä, että oikeinkirjoitus olisi kohdallaan, mutta kun itsekin välillä kirjoitan jotenkin kieliopillisesti väärin, niin en ole siinä niin äärettömän ehdoton kuin moni muu.
Samaa mieltä. Vähimmäisvaatimuksena voisi kuitenkin olla ymmärrettävän tekstin laatiminen. Ja asiassa pysyminen. Mutta valitettavasti näitä "antaa kaikkien kukkien kukkia" sosialidemokraatteja täytyy suvaita.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Kyöpeli on antanut minulle huomautuksen "toiminnasta bannatun henkilön bulvaanina".

Bulvaani eli välikäsi toimii jonkun toisen henkilön puolesta. Minä en ole toiminut kenenkään toisen henkilön puolesta vaan olen toiminnut vain ja ainoastaan omasta puolestani puolustaen itseäni kahden ihmisen valheellisia väitteitä kohtaan jotka ovat saattaneet minut ja oman rehellisyyteni hyvin outoon valoon.

Näin ollen en millään tasolla voi hyväksyä Kyöpelin ajatusta siitä että olisin toiminut jonkun bulvaanina.

Ylläpito on päätynyt siihen että en saa lainata viestissäni nimimerkki Urhon tekstiä.

Voisiko ylläpito nyt sitten kertoa mahdollisimman täydellisen listan siitä ketä ei saa lainata. Eli kiellettyjen persoonien ja kirjojen listan.

nova
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:Kyöpeli on antanut minulle huomautuksen "toiminnasta bannatun henkilön bulvaanina".

Bulvaani eli välikäsi toimii jonkun toisen henkilön puolesta. Minä en ole toiminut kenenkään toisen henkilön puolesta vaan olen toiminnut vain ja ainoastaan omasta puolestani puolustaen itseäni kahden ihmisen valheellisia väitteitä kohtaan jotka ovat saattaneet minut ja oman rehellisyyteni hyvin outoon valoon.

Näin ollen en millään tasolla voi hyväksyä Kyöpelin ajatusta siitä että olisin toiminut jonkun bulvaanina.

Ylläpito on päätynyt siihen että en saa lainata viestissäni nimimerkki Urhon tekstiä.

nova
Kyöpeliltä kiitettävä päätös, joka on omaltakin kannaltasi hyvä. Olet joutunut välittämään disinformaatiota tässä puhelu-asiassa hyvässä uskossa. Kaikki ei vain aina ole sitä miltä se näyttää. :wink:
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Joo.. Sulle nyt todennäköisesti olisi sopinut vielä paremmin se että olisin saanut tänne lopullisen bannin ja hirttotuomion Irakissa.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:Joo.. Sulle nyt todennäköisesti olisi sopinut vielä paremmin se että olisin saanut tänne lopullisen bannin ja hirttotuomion Irakissa.
Ei, päinvastoin. Toivon sinulle kaikkea hyvää kuten tähänkin asti.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Doctor Lecter kirjoitti: No mistä sinä tuon lasten paimentamisen keksit? Tänne kirjautuneiden pitää/täytyy olla yli 18 v. ja heidät katsotaan aikuisiksi. Vai miten luokittelet palstan "paimennettavat lapset"? Kirjoitustaidon perusteellako?
Ensinnäkin olet väärässä tuossa, sori vaan. Palstalla on aktiivikirjoittaja joka ei ole nähnytkään täysi-ikäistä. Muutenkin epäilen tämän faktan lisäksi että on myös muita jotka eivät ole täyttä ikää vielä ylittäneet. Että nyt skarppaa ja tarkkuutta peliin :wink:

Niin ja edelleen puhut tuosta henkisestä tilastani. Se on raukkamaista kun ottaa huomioon että minkä takia tuollaisia alat puhumaan. Jos tuo on kriteeri henkiseen pahoinvointiin niin sinä olet varmaan sitten vieraillut tuota lähetettä kinuamassa toista kymmentä kertaa. Harmi ett se nyt tuli julki. Ei tarvitse silti hävetä. Kyllä me ymmärretään :wink:

Kannattaako tätä nyt jatkaa edes? Itse olet väärässä joissain asioissa ja niin minäkin. Myönnän. Ei se ole niin kamalaa. Niin ja jos tämä ei olisi ollut vittuiluketju en olisi varmaan edes alottanut. Mutta anyway eipä tässä nyt muutenkaan ollut kauheesti järkeä kun alkoi mennä henkilökohtaiseksi ja mauttomaksi.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Itselleni :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Primavera kirjoitti:Itselleni :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Älä muuta sano. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^ :D:D

Primis, nyt menet lääkekaapille ennenkun napsuu! :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^^ Primavera, mikään ei ole niin vakavaa kuin miltä tuntuu, mikään ei ole niin hirveää kuin miltä näyttää. Work is not everything! :)
Nothing is quite what it seems
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

rapier kirjoitti:Ainii, vittu unohtu.

Mä vittu vihaan teitä kaikkia ihan vitusti.

Haistakaa hevonperseenvittu. Vitu
Etkö sää tykkää minusta? Nyt mulle tuli paha mieli.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Pois se pahamieli, nyt! Oikeesti mä tykkään teistä. Vitu! :D
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

rapier kirjoitti:Pois se pahamieli, nyt! Oikeesti mä tykkään teistä. Vitu! :D
Hah. :D Minä tiesin. Te minfolaiset olette oikeasti tosi kivoja, mutta kaikkia muita minä vihaan! Painukaa Imatraan kaikki muut! Vitu!
Vastaa Viestiin