Vähän turhan kovat ehdot sulla Sariola.Sariola kirjoitti:Kyllä järkevä nykyihminenkin tajuaa ja ymmärtää,....
Kyllä Hessu hypnoosin tietää, kunhan trollailee.
Ja Hessulle - onnea tuppakkalakon suhteen.
No - taas lipsahti se aivoruhje väärään paikkaan. Kirjoittajana konsta, joka ei ole aivoruhjepotilasta koskaan nähnytkään - eikä googlessakaan taida olla kuvia.konsta kirjoitti:Yksikään lääkäreistä ei kieltänyt lopulta aivoruhjeen mahdollisuutta ja kun kaksi piti sitä todennäköisenä, niin hommahan oli selvä.
NAULANKANTAAN PASIpasi kirjoitti:Voisiko olla mahdollista, että sinulle on esitetty perusteluja vaikka kuinka paljon, mutta sinä et ole niitä ymmärtänyt tai suostunut hyväksymään?
Kerro konsta, kuka se oli - se syyttäjän neurologi - jonka pontevasti yhdenvertaistat tittelillä ja vain naurettavalla tittelillä, puolustuksen neurologi Olli Tenovuohon ?konsta kirjoitti:Minuia oikeasti kiinnostaa juuri tuo asia: voidaanko jutun lähtötiedot katsoa samanlaiseksi perustaksi, kuten esimerkiksi syyttömyysolettama. Oikeudessa nähtiin selvästi, että esimerkiksi muistinmentystä ei voi noin vain heittää syrjään, koska sekä syyttäjän neurologi että puolustuksen neurologi joutui ottamaan siihen kantaa.
Kyllä minä tiedän, että J.Öhman on neurogirurgi, mutta noin, ilman pilkunnussimista, menevät samaan kategoriaan. Toki varsinainen neurologi tietää enemmän aivovammojen synnystä ja seurauksista, kun taas neurogirurgi on erikoistunut korjaamaan vaurioita.awa kirjoitti:
Kerro konsta, kuka se oli - se syyttäjän neurologi - jonka pontevasti yhdenvertaistat tittelillä ja vain naurettavalla tittelillä, puolustuksen neurologi Olli Tenovuohon ?
- vääristelyä vai hymm -
Kylläpä konsta paljastit tietämättömyytesi oikein komeasti.konsta kirjoitti:[
Kyllä minä tiedän, että J.Öhman on neurogirurgi, mutta noin, ilman pilkunnussimista, menevät samaan kategoriaan. Toki varsinainen neurologi tietää enemmän aivovammojen synnystä ja seurauksista, kun taas neurogirurgi on erikoistunut korjaamaan vaurioita.
Aivoruhjetta ei kukaan oikeudessa todistanut asiantuntijalääkäri vahvistanut.konsta kirjoitti:Voisko tähän saada selvennyksen?awa kirjoitti:
No - taas lipsahti se aivoruhje väärään paikkaan.
.
Ai sinä konsta olet tämän takana ? Lähestyit minua yv.nä johon olit kopioinut tämän viestin (kokonaisuudessan) Suomi24 - ja tiedustelit olinko sen nähnyt.konsta kirjoitti:Ihme juttu, että tuo pätkä infon zätistä tuntuu niin osuvalta sille, mitä täällä teet. Onko se oikeasti sinun kirjoittamasi?17/04/2008 20:39:16 ‹awa› No tee se jaksamisen mukaan - minulla virtaa riittää, jaksan piruilla ja sotkea juttuja vielä vaikka kuinka, eikä Raidi sano mitään.
Oliko NG:n vamma Hirvensalon mielestä "merkittävä aivovamma" vai ei?awa kirjoitti:Täällä kuules käsitellään valehtelua eikä vammoja - mutta kasvovammapotilas oli niin kovasti tajuton - vaikka se on kovasti harvinaista nykyään.
- hymm .