Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
acp
Axel Foley

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja acp »

Behemoth kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 12:07 am
Daddy Slam kirjoitti: Ti Joulu 15, 2020 11:54 pm Tutkimus plandemian suurimmista hyötyjistä.

https://principia-scientific.com/study- ... mic-fraud/
Ai että oikein siruja asennellaan rokotteiden muodossa, yhtä hämärää huttua kuin nwo sivuilla.
Arvaas ketkä 2 omistavat laboratorion 666 gaoxin road Wuhanissa?

Soros ja Gates :lol:

Samasta labrasta on lähtöisin HIV.
Daddy Slam
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Daddy Slam »

Nämä

Niin vai voisko olla että lehdistötilaisuudessa joku ei puhunut totta?
Ja meinaatko sä että ruotsissa ei pystytä potilaita kuljettamaan?
Tukholmassa ei ilmeisesti keväällä ollut sitten niin paha kuin nyt?
Yritäpä nyt puolustella valheilla.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Daddy Slam kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:33 am :D
OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:32 am
Daddy Slam kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:30 am

Niin vai voisko olla että lehdistötilaisuudessa joku ei puhunut totta?
Niin joo. Tyyppi on tietysti cabalin kontrollissa ja valehtelee. Olisihan se pitänyt arvata. Olinpa minä taas tyhmä.. :lol:
No selitä sitten noi mun kysymykset.
Niin että nyt ei voi olla Ruotsissa paikallisia kriisejä, koska keväällä tilanne oli kokonaisuudessaan vielä pahempi?
Kerro sinä minulle miksi tuo sairaanhoitopomo valehtelisi Tukholman tilanteesta?

Sekö tarkoittaa että Tukholmassa ei voi olla kriisiä, koska muualla on vielä tilaa? Sieltähän täytyy sitten kaikki uudet tehohoitopotilaat kuljettaa muualle, ja sekö ei ole kriisi?
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Ke Joulu 16, 2020 1:40 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Daddy Slam
Agentti Scully

Antaa tulla selitystä noille kysymyksille. Vai etkö sä pysty? Onko sun ainoa todiste yksi tiedotustilaisuus?
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Daddy Slam kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:38 am Antaa tulla selitystä noille kysymyksille. Vai etkö sä pysty? Onko sun ainoa todiste yksi tiedotustilaisuus?
Sekö tarkoittaa että Tukholmassa ei voi olla kriisiä, koska muualla on vielä tilaa? Sieltähän täytyy sitten kaikki uudet tehohoitopotilaat kuljettaa muualle, ja sekö ei ole kriisi?

Selitä sinä minulle miksi tuo Tukholman sairaanhoitopomo valehtelisi? Mikä motiivi?
Daddy Slam
Agentti Scully

OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:40 am
Daddy Slam kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:38 am
OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:32 am
Niin joo. Tyyppi on tietysti cabalin kontrollissa ja valehtelee. Olisihan se pitänyt arvata. Olinpa minä taas tyhmä.. :lol:
On se hyvä että täällä on kaveri joka omien sanojensa mukaan tietää parhaiten koko Suomessa maailman koronatilanteen, kertomassa kuka valehtelee..
Antaa tulla selitystä noille kysymyksille. Vai etkö sä pysty? Onko sun ainoa todiste yksi tiedotustilaisuus?
Eli tukholmassa ei siis keväällä ollutkaan kriisiä?
Kyllä se nyt vaan niin on, että sua kusetetaan ja sä vielä puolustelet sun kusettajia. Sen sijaan että yrittäisit selvittää mistä ristiriita johtuu, niin sä tulet tänne etsimään nyanssivirheitä mun tai jonkun muun aiheellisista epäilyksistä.
Ei mun tarvii selittää miksi sun idoli kusettaa, se on sun hommas.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Daddy Slam kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:42 am
OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:40 am Sekö tarkoittaa että Tukholmassa ei voi olla kriisiä, koska muualla on vielä tilaa? Sieltähän täytyy sitten kaikki uudet tehohoitopotilaat kuljettaa muualle, ja sekö ei ole kriisi?
Tukholman kevään tilannetta en tiedä, mutta todennäköisesti silloin oli myös tehohoitopaikat siellä kortilla. Onhan se nyt vähintään paikallinen kriisi, jos tehohoitopotilaita joudutaan kuljettamaan pitkiä matkoja muualle hoitoon.
Daddy Slam
Agentti Scully

OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:46 am
Daddy Slam kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:42 am
OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:40 am
Tukholman kevään tilannetta en tiedä, mutta todennäköisesti silloin oli myös tehohoitopaikat siellä kortilla. Onhan se nyt vähintään paikallinen kriisi, jos tehohoitopotilaita joudutaan kuljettamaan pitkiä matkoja muualle hoitoon.
Ensin kriisi pitäis todentaa olevaksi.
Ja nyt kuten huomataan kriusiä ei ole muualla kuin siinä tiedotustilaisuudessa.
Daddy Slam
Agentti Scully

Ja kyllä siellä ruotsissa siirrellään potilaita. Eikä siinä kaikki, se on siirron jälkeen aina tilastoihin uutena potilaana.
" The graph shows the number of reported care sessions of Coronavirus cared for in ICU. Some patients are moved between different intensive care units while they are being cared for, giving rise to more than one care opportunity in the diagram "
https://www.icuregswe.org/en/data--resu ... sive-care/

Mites nyt luikerrellaan? :wink:
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Daddy Slam kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 1:53 am Mikset vaan selvitä mulle mistä tämä ristiriitaisuus johtuu?
Siis mikä ristiriitaisuus? Sekö että keväällä oli tilanne vielä pahempi, niin nyt ei sinun mielestäsi voi olla paikallisia kriisejä tehohoidossa?
Eiköhän kuka tahansa sairaanhoitopiirin lääkäri voi kertoa sinulle, että se on kyseisen sairaanhoitopiirin kriisi, jos tehohoitopotilaita joudutaan siirtämään pitkiä matkoja saamaan hoitoa. Ei se ole normaalia ja vaarantaa tehohoitopotilaan.

En jaksa kanssasi enää jankata. Olisi vain kiva ihan huvin ja urheilun vuoksi tietää, miksi sinun mielestäsi tuo Tukholman sairaanhoitopiirin pomo valehtelisi? Mutta jos et sitä halua kertoa niin ei voi mitään.

"Käy vaihtamassa nimimerkkiä välillä ja aloita alusta, sehän sulla tapana on."

Ai. Kiitos tästäkin tiedosta. Mikähän nimimerkki minä aikaisemmin täällä sinun mukaasi olin?
Daddy Slam
Agentti Scully

Aika paljon saa ruotsissa tapahtua, ennenkuin kriisi tulee.
Lukuja: vuodepaikat 20 000 kpl. Tehopaikat ~ 2000 kpl. Potilaita 600 kpl.
Keväällä pahempi tilanne kuin nyt, mutta nyt pahempi kriisi olevinaan. Juu ei. Ei mee läpi.
NoMeansNo
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja NoMeansNo »

Daddy Slam kirjoitti: Ti Joulu 15, 2020 9:56 pm Mun lähisairaalassa on tuhat paikkaa ja kaikki on tyhjiä. Pistän faktaa sinun tyylilläsi. Älykästä?
Kun todellisuus on noin hankalaa, niin sitten otat avuksi mielikuvitusjutut. Ei sinällään yllätä. Tämän lähisairaalan tehohoitokapasiteetti on ylitetty jo, siitä on uutisoitukin. Puolet teho-osaston potilaista on Covid-potilaita, henkilökuntaa ei tahdota saada.
https://www.rtl.lu/news/national/a/1630341.html
NoMeansNo
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja NoMeansNo »

Daddy Slam kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 2:02 am Ja kyllä siellä ruotsissa siirrellään potilaita. Eikä siinä kaikki, se on siirron jälkeen aina tilastoihin uutena potilaana.
" The graph shows the number of reported care sessions of Coronavirus cared for in ICU. Some patients are moved between different intensive care units while they are being cared for, giving rise to more than one care opportunity in the diagram "

Miksi niitä potilaita siirellään, jos kerran sairaalat ovat tyhjiä? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Daddy Slam
Agentti Scully

NoMeansNo kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 7:47 am Miksi niitä potilaita siirellään, jos kerran sairaalat ovat tyhjiä? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Täysin samaa mieltä. Mennäänkö yhdessä ottamaan rokote, koska meillä on niin tappava virus liikkeellä? Sen viruksen nimi tyhmyys.
Daddy Slam
Agentti Scully

Daddy Slam kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 7:53 am
NoMeansNo kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 7:47 am
Daddy Slam kirjoitti: Ke Joulu 16, 2020 2:02 am Ja kyllä siellä ruotsissa siirrellään potilaita. Eikä siinä kaikki, se on siirron jälkeen aina tilastoihin uutena potilaana.

Miksi niitä potilaita siirellään, jos kerran sairaalat ovat tyhjiä? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Täysin samaa mieltä. Mennäänkö yhdessä ottamaan rokote, koska meillä on niin tappava virus liikkeellä? Sen viruksen nimi tyhmyys.
Etkö se muuten sinä ollut, joka sanoi ettei yhdestä maasta voi vetää johtopäätöksiä...? Ja samaan aikaan itse käytät jonkun juupajoen sivuapteekkia esimerkkinä. Mä olen kyllästynyt näihin YKn palkkaamiin totuuslähittiläisiin. Juu meetoo, mä tiedän että sä et tiedä, että 110 000 niitä piti palkata kun täytyyhän se oikaista kaikki villit huhut sensurointikin täytyy tehdä, koska muuten sä et oo turvassa.
Viimeiset sanat: muistakaa mitä sanoin käyvän rokotteen ottamisen jälkeen seuraavan flunssa tullessa. Kiitos muutamille harvoille. Liian sakeeta, ei pysty.
Vastaa Viestiin