Homoseksuaalisuus

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Onko homous sinun mielestäsi hyväksyttävää

Kyllä
149
81%
Ei
21
11%
En voi sietää hinttejä
14
8%

Ääniä yhteensä: 184

Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Tampereen Tyttö kirjoitti:^Ajatuksesi HM poukkoilevat vähäsen...
Mistä tämän peffan leviämisenkin tähän hait??? :lol:

Mutta, kuten sinulle(?) kerran ehkä sanoin, äläpäs vääristele minun sanojani... Muuten tulee Iso Paha Susi ja syö Sinut! :shock:
No mikä satutäti! :lol:
Et ole ainakaan minua vielä ehtinyt moittia mistään kun olen ollut palstalla suht lyhyen ajan.
Ilmeisesti olet umpihumalassa lähettänyt yksäreitä sinne tänne etkä myöhemmin ole muistanut kenelle ja mitä kerroit 8)
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Höpsistä. En juurikaan lähetä yksäreitä, ainakaan uppo-oudoille... 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

En hyväksy homoutta. Enkä rupea täällä sen paremmin perustelemaan mielipidettäni.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Geissimummo kirjoitti:En hyväksy homoutta. Enkä rupea täällä sen paremmin perustelemaan mielipidettäni.
Jaahas, entäpä jos oma lapsesi kertoisi olevansa homo? Entä veljesi/siskosi?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ei olis varmasti ensimmäinen äiti/isä joka hylkää lapsensa homouden takia. Valitettavasti. Näitä kuulee paljon ja se on vaan niin surullista että tuollaisen asian takia oma esim äiti hylkii.
Tosin se osittain varmaan pohjautuu siihen että jokaisen vanhempi haluaa lapselleen parasta ja kun kuulee että on kiinnostunut samasta sukupuolesta pelkää että lapsi ei saa normaalia ja rakastavaa suhdetta. Niin ja mikä olisi hirveämpää kun esitellä suvulleen pojan poikakaveria tai kavereilleen varsinkin. "Mitähän nekin ajattelee", on varmaan se juttu. Moni vanhempi on vielä hyvin vanhanaikainen ja voi olla että heidän nuoruudessaan homous on ollut paljon harvinaisempaa tai ei niin paljon esillä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

markja kirjoitti:Jaahas, entäpä jos oma lapsesi kertoisi olevansa homo? Entä veljesi/siskosi?
Kuten sanoin, en hyväksy homoutta. Onneksi minulla ei ole sisaruksia, enkä ole suunnitellut sen paremmin tekeväni koskaan lapsia.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Jos oma lapseni kertoisi olevansa homo, rakastaisin häntä lapsenani ja ihmisenä, riippumatta siitä, hyväksyisinkö tai tuomitsisinko hänen suuntauksensa/varsinaiset homoseksuaaliset tekonsa.

Melkoista itsetutkistelua tuollainen ilmoitus varmasti saisi aikaan.
Nothing is quite what it seems
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Geissimummo kirjoitti:Kuten sanoin, en hyväksy homoutta.
Miksi et? Mitä se sinua haittaa mitä kaksi ihmistä keskenään makuukammarissaan puuhaavat?
Onneksi minulla ei ole sisaruksia, enkä ole suunnitellut sen paremmin tekeväni koskaan lapsia.
Aha. No entäpä jos vanhemmistasi toinen ilmoittaisi olevansa homo ja muuttaisi yhteen samaa sukupuolta olevan kumppanin kanssa? Mitenkäs sitten?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Maybrick
Perry Mason

Relaa markja. Jos Geissimummo ei hyväksy homoutta, sun pitää hyväksyä hänen mielipiteensä. Sitä paitsi et voi tietää syitä hyväksymättömyyteen, joten turha tivata. Oliko se niin, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen? Vai koskeeko se vain markjaa?

Suuri joukko on niitä jotka ei hyväksy homoutta mutta eivät tänä ylisuvaitsevaisena aikana uskalla tuoda sitä esille juuri markjan paljastaman lynkkausmielialan takia. Sama koskee alkoholinkäyttöä. Sitä käyttävät vaativat suvaitsevaisuutta, mutta jos juhlaseurueessa on jostain syystä juomaton henkilö, häntä painostetaan ja tivataan syitä, jopa pilkataan.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

[quote="Maybrick" Sama koskee alkoholinkäyttöä. Sitä käyttävät vaativat suvaitsevaisuutta, mutta jos juhlaseurueessa on jostain syystä juomaton henkilö, häntä painostetaan ja tivataan syitä, jopa pilkataan.[/quote]

Missä ulottovuudessa te elätte? En ole koskaan tälläistä tavannu elämäni aikana :D
Maybrick
Perry Mason

^Me elämme näissä ulottuvuuksissa, joissa muutkin! Työelämässä ja muutenkin ihan ihmisten joukossa ja monissa harrastuksissa. On hyvä että edes täällä minfossa voit törmätä sellaisiin asioihin jotka eivät kuulu omaan piiriisi. Minfoilu avartaa ja ällistää.
Bombay
Adrian Monk

Maybrick kirjoitti:^Me elämme näissä ulottuvuuksissa, joissa muutkin! Työelämässä ja muutenkin ihan ihmisten joukossa ja monissa harrastuksissa. On hyvä että edes täällä minfossa voit törmätä sellaisiin asioihin jotka eivät kuulu omaan piiriisi. Minfoilu avartaa ja ällistää.
Näköjään. On silti kyllä tuollainen on käsittämättömän typerää, jäisi mulla harrastamiset väliin tuollaisten ihmisten kans.
Maybrick
Perry Mason

Bombay kirjoitti: Näköjään. On silti kyllä tuollainen on käsittämättömän typerää, jäisi mulla harrastamiset väliin tuollaisten ihmisten kans.
Please tarkenna vähän. Mikä on käsittämättömän typerää? Se että juomattomia painostetaan? Vai se että toin esille tuon faktan? Vai mikä? Ei tämä mun kommentti liity mihinkään harrastamiseen, sanoin vain siinä mielessä että ihan normaalisfääreissä liikumme.
Bombay
Adrian Monk

Maybrick kirjoitti:
Bombay kirjoitti: Näköjään. On silti kyllä tuollainen on käsittämättömän typerää, jäisi mulla harrastamiset väliin tuollaisten ihmisten kans.
Please tarkenna vähän. Mikä on käsittämättömän typerää? Se että juomattomia painostetaan? Vai se että toin esille tuon faktan? Vai mikä? Ei tämä mun kommentti liity mihinkään harrastamiseen, sanoin vain siinä mielessä että ihan normaalisfääreissä liikumme.
Ei siis mikään sun sanoma ole ollut tyhmää :) Vaan, että joku ihminen pilkkaa/painostaa ihmistä koska se ei halua juoda, se aidosti ällisti mua ja se pilkkaaminen tuntuu käsittämättömän typerältä.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Geissimummo kirjoitti:
markja kirjoitti:Jaahas, entäpä jos oma lapsesi kertoisi olevansa homo? Entä veljesi/siskosi?
Kuten sanoin, en hyväksy homoutta. Onneksi minulla ei ole sisaruksia, enkä ole suunnitellut sen paremmin tekeväni koskaan lapsia.
Niin, itsehän sen sanoit; onneksi sinulla ei ole lapsia eikä sisaruksia. Niin ja mikä olisi parasta toivottavasti sinulla ei ole ketään läheistä tai ystäviä. Niin ja toivottavasti elät yksiössä ilman yhteyttä ulkomaailmaan. Sillon voin hyväksyä tuon kannan.
Meinaan siis että toivon läheistesi huomaavan kuinka suvaitsematon olet ennen kuin luottavat sinuun.
Muutenkin se on itsensä ja muiden huijaamista jos on vaikka jonkun esim. miehen ystävä joka myöhemmin osoittautuu homoksi ja hylkää hänet sen vuoksi. Oikeestaan todella raukkmaista. Varsinkin lapsen. Onhan kuitenkin luvannut rakastaan häntä ja sanonutkin sen ääneen varmasti; eli valehdellut koko ajan.
Se on ihan ok että on omat selkeät mielipiteet mutta pitää miettiä myös mikä loukkaisi muita ja satuttaisi.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Vastaa Viestiin