Helsinki, Koskela: 16-vuotias poika murhattiin raa´asti

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
putsari
Ainesta Watsoniksi

Re: Helsinki, Koskela: Kolme 16-vuotiasta poikaa vangittu epäiltynä samanikäisen pojan murhasta

Viesti Kirjoittaja putsari »

Se mikä vähän kummastuttaa, että tuo on tainnut tapahtua Koskelan sairaalan alueella, ettei kukaan ole kiinnittänyt mitään huomiota tai kuullut mitään.

Neramon isäpuoli on suuren luokan homofoobikko, joka facebook viestiensä mukaan olisi valmis mestaamaan oman lapsensa, jos tämä olisi homo. Voisiko olla niin, että uhri on paljastunut tai häntä on epäilty homoksi?
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 2:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 7:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
NosfeRafu
Lauri Hanhivaara

Re: Helsinki, Koskela: Kolme 16-vuotiasta poikaa vangittu epäiltynä samanikäisen pojan murhasta

Viesti Kirjoittaja NosfeRafu »

putsari kirjoitti: Ke Joulu 30, 2020 2:40 am Se mikä vähän kummastuttaa, että tuo on tainnut tapahtua Koskelan sairaalan alueella, ettei kukaan ole kiinnittänyt mitään huomiota tai kuullut mitään.

Neramon isäpuoli on suuren luokan homofoobikko, joka facebook viestiensä mukaan olisi valmis mestaamaan oman lapsensa, jos tämä olisi homo. Voisiko olla niin, että uhri on paljastunut tai häntä on epäilty homoksi?
Todennäköisesti omaa homoseksuaalisia fantasioita. Kokeillutkin mutta todennut että kykenee tarjoamaan miehellekin vain pettymyksiä sillä rintamalla. Kiukkuhan siitä seuraa.
Svimba
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Täällä monet surkuttelee ja säälii uhria, mutta mitä ize olette tehneet noitten huostaanotettujen kakaroitten hyväxi? Minä en ainakaan mitään.
Ei kiinnosta pätkääkään idioottien tekemät pennut, eikä muitttenkaan.
Omia lapsia ei ole eikä tule.

Minkälaisia noi sijoituslaitoxet on, kun niistä otetaan usein hatkat ja joudutaan usein rikoxen uhreixi? Kadulla on parempi kuin laitoxessa?
Ei noista lapsista kukaan oikeasti välitä.
Eikä ainakaan rakasta.
Ei ihme jos niistä kasvaa teinejä jotka vihaa muita ihmisiä, silloin varmaan tappaminen ei tunnu edes väärältä.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

sdude kirjoitti: Ti Joulu 29, 2020 9:22 pm
Criminal Minds kirjoitti: Ti Joulu 29, 2020 7:58 pm Iltapäivälehdessä on mainittu uhrin olleen jossain määrin puolustuskyvytön, tuli kuvassa näkyvistä telineraudoista mieleen, että olisiko sillä telottu polvet, ei pakoon juosta, mutta jotenkin voi koittaa käsin puolustaa itseään. Tai juotettu känniin. Ihan hirveä tapaus. Kuvasivat vielä tekonsa..
Veikkaan, että tässä kuvassa (alla linkki) näkyvä pyöreä metalliroskis on laitettu uhrin päähän siten että hän ei ole pystynyt näkemään mitään ja sitten on mätkitty joillain astaloilla esim metalliputkilla joka puolelta, kolmen sadistin voimin, tai kahden, ja yksi kuvannut, siitä tulee jo pelkästään äänten kovuudesta aivan maanpäällinen helvetti, jos on ollut vielä käsistään sidottuina, lisäksi kasvoihin ja päähän tulee jatkuvia iskuja, kun metalliroskiksen sisäpinta iskeytyy kasvojen ja pään kudoksiin.

Kuva
Ei ole uskottava fantasia ottaen huomioon roskiksen pienen halkaisijan ja sen, että pönttö on ollut yhä tolpassa kiinni.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Delphinus
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Delphinus »

Tässä alla kopioituna ylilaudan tekstiä eiliseltä illalta. Kirjoittajana tämä kyseisen Alexisin vainoama henkilö. Mene ja tiedä sit että onko tämä totta.
"Tunsin tämän A:n vuonna 2019. Hän oli samassa rippikoulussa kuin minä, ja H. Olen siis myös syntynyt 2004. Minä olen tämän vainoamisen uhri, ja kirjoitin alunperin tästä vainoamisesta.

Elikkä, katkaisin tähän Alexisiin välit joulukuussa 2019, koska hän jatkuvasti haukkui ja kiusasi minua. Alexis ei ottanut tät hyvin, ja alkoi uhkailemaan minua. Estin koko yhteystiedon kaikissa sosiaalisissa medioissa.

Pääsin lukioon. Elokuussa 2020, kun lukio alkoi, hän oli selvittänyt mitä lukiota käyn. Hän tuli toisena koulupäivänä koulullemme, mutta pelkäsin tuolloin niin paljon häntä, että onnistuin lähtemään koululta ilman että hän näki minua.

Hän tuli koulullemme myös seuraavalla viikolla, etsimään minua jälleen kerran. Tällä kertaa hän oli myös mennyt yhteen luokkaan tunnille, ja kertonut muille olevansa minä (esiintynyt minun nimellä). Koulun jälkeen hän juoksi minut kiinni, ja pyysi että voinko olla taas hänen kaverinsa ja voinko lisätä hänet takaisin sosiaalisissa medioissa. Olin edelleen vitun järkyttynyt, ja sanoin että voin. Hän lähti pois.

Koulumme sai tietää tästä, ja pyysi Alexisin kouluumme puhutteluun. Koulumme nuoriso-ohjaaja sanoi hänelle, ettei saa enää ikinä tulla meidän kouluun eikä ottaa yhteyttä minuun. Nuoriso-ohjaaja on sanonut minulle, että hän oli varsin katuvainen ja melkein itki kun häntä puhuteltiin. Tämän jälkeen en kuullut hänestä enää mitään, ennen kuin tämä keissi tuli ilmi.

Ei tästä vainoamisesta minulle kamalia haittoja koitununut, mutta varsinkin nyt kun tiedän mihin hän oli kykeneväinen, on tämä tapaus todella karmiva, ja olen onnellinen että hän ei onnistunut tekemään minulle mitään tämän pahempaa.

En voi todistaa tätä tapahtunutta, mutta itse olen tämän kaiken kokenut."
Arru64

Viesti Kirjoittaja Arru64 »

Hyvä kun pääsit eroon tuosta sekopäästä. Eihän tuollainen käytös ole normaalia. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa ❤️
Svimba
Roger Murtaugh

Tässä on nuorisoohjaaja välittänyt ja toiminut hyvin.
Psykoltahan toi Alexis vaikuttaa.
Ghost hunting
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Miksi näitä kahta ole ollut otettu huostaan? Kuitenkin on ollut tiedossa että mihin kaverit kykenee, toinen on vielä vainonnut koulun ympäristössä, sairasta! Kas kummaa kun onkin ainakin kaksi samanlaista hoopoa osunut yhteen susilaumaan ja ketä muita on kuulunut tähän kaveripiiriin.
Kaikkiookoo
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Kaikkiookoo »

Svimba kirjoitti: Ke Joulu 30, 2020 10:08 am Täällä monet surkuttelee ja säälii uhria, mutta mitä ize olette tehneet noitten huostaanotettujen kakaroitten hyväxi? Minä en ainakaan mitään.

Minkälaisia noi sijoituslaitoxet on, kun niistä otetaan usein hatkat ja joudutaan usein rikoxen uhreixi? Kadulla on parempi kuin laitoxessa?
Ei noista lapsista kukaan oikeasti välitä.
Eikä ainakaan rakasta.
Ei ihme jos niistä kasvaa teinejä jotka vihaa muita ihmisiä, silloin varmaan tappaminen ei tunnu edes väärältä.
Maksellut veroja henkilökohtaisesti ja yritykseni kautta.
tutkijax
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tutkijax »

Svimba kirjoitti: Ke Joulu 30, 2020 10:08 am Täällä monet surkuttelee ja säälii uhria, mutta mitä ize olette tehneet noitten huostaanotettujen kakaroitten hyväxi? Minä en ainakaan mitään.

Esimerkiksi mennyt joka aamu klo 7 töihin ja maksanut veroja joilla rahoitetaan myös lastensuojelua?
Svimba
Roger Murtaugh

No oon mäkin tehnyt töitä ja maxellut veroja, mutten ole ikinä ollut vaoaaehtoistöissä tai ottanut yhtäkään sijoituslasta.
Nytkin ne ezii lasten ja nuorten puhelimeen vapaaehtoisia työntekijöitä.
JohanPomppas
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

putsari kirjoitti: Ke Joulu 30, 2020 2:20 am
JohanPomppas kirjoitti: Ke Joulu 30, 2020 1:59 am
Ite veikkaan, ettei nuo pikkumulkut ole huutamista ja väkivaltaa joutuneet kotonaan kohtaamaan. Päin vastoin - on hivelty silkkihansikkain. Jos on penikkojen jatkuva pieksäminen ja pelotteleminen tuhoavaa sille lapselle - niin on myös tämä nykypäivän trendi, että ne kasvatetaan olemaan liian suurissa luuloissa itsestään.
Höpö höpö. Monta lasta olet kasvattanut? Itse olen muutaman kasvattanut yhteiskuntakelpoisiksi. Ei ole tarvinnut väkivallalla ja pelolla kasvattaa.

Ainakin tuon Neramon tausta on perussuomalainen valkoroska.

En yhtä ainutta penikkaa ole kasvattanut, enkä tule kasvattamaan - koska mun mielestä kaikkien ei tarvi eikä pidä lisääntyä. Kun meitä kaltaisiani fiksuja, jotka tämän tajuaa, on valitettavan vähän - pitäisi penikoimisen olla luvan varaista ja pitäis tehdä kaiken maailman psykologiset testit ja geenitestit, ennen kuin saa luvan lisääntyä. Vähenis ehkä näiden psykopaatti -pentujen kaltaiset perselävet.

Mitä tulee penikkojen kurittamiseen - niin onko oikeasti vaikea ymmärtää, että on olemassa muitakin vaihtoehtoja siellä välimaastossa, kuin vain jatkuva penikan kehuminen ja kaikkien sen paskojen tekojen oikeutetuksi väittäminen, tai sitten jatkuva pieksäminen ja huutaminen? Itsehän siis olin koulukiusattu koko peruskoulun, ja kyllä ne kiusaajat oli juuri ns. parempien rikkaiden perheiden lellipentuja. Semmoisia, jotka sai ihan kaiken ja joiden vanhemmat oli näitä jotka ei uskoneet penikoistaan mitään pahaa "ei meidän viljami! Hän on hyvä poika!" Tiedän ettei nuo olleet saaneet selkäänsä ikinä, eikä niille ollut huudettu ikinä, ihan siitä, kuinka helposti ne alkoivat itkeä tuhertmaan, jos pikkuisen kaatuivat ja kolhaisivat polveaan tai ne muutamat kerrat, kun melkein aiheuttivat onnettomuuden köksän tai kemian tunnilla "hassutellessaan" ja opettaja piti puhuttelun ja joutuivat vielä reksinkin puhutteluun, niin itkua tuherrettiin naama punaisena. Omina kouluaikoina vallalla oli ajatus, että kiusaaminen on kiusatun itsensä vika. Minä siis olinkin jatkuvasti opettajien hampaissa. Puhutteluissa ja jälki-istunnossa. En itkeä pillittänyt ikinä. En myös itkeä pillittänyt ikinä, kun sain turpaan näiltä "hyviltä pojilta". Tiesin ja tiedän miltä väkivalta, niin henkinen kuin fyysinen tuntuu, en siis harjoita sitä omassa elämässäni muita kohtaan. En ole koskaan harjoittanut. Muutaman kerran myös oon saanut koivuniemen herrasta omilta vanhemmilta, kun perseilin pentuna ja se teki vain hyvää. Opinpahan vittu olemaan ihmisiksi. Ei tarvinut kuin pari kertaa, että meni asia perille. Muuten ei kotona oltu väkivaltaisia ja asiat hoidettiin puhumalla. Minua ei myös kehuttu ikinä, jos ei oikeasti ollut aihetta, eikä selitelty ja puolusteltu, jos tein jotain väärää.

Ja sitähän ei tiedetä kuin kauan se ehkä persuja symppaava äijä on tän yhen mukulan elämässä ollut. Itse en kyseisen tyypin nimeä tiedä, enkä fb yms. profiileja ole nähnyt, niin en mene muodostamaan mielipidettä hänen aatemaailmastaan ja tasostaan (onko valkoroska vai ei) muutenkaan. Voi olla, että on ollut "miehen mallina" koko tän pikkumulkun elämän, tai sitten voi olla, että on tullut äippäliinin haaroja nuolemaan vasta sen jälkeen kun pikkumulkku ehkä lähtenyt omilleen asumaan opiskelujen myötä. Voi olla, että pikkumulkku vihaa iskäpuolta ja pyrkii olemaan kaikin tavoin erilainen. Yleensä pennut ei diggaile äitiensä ja isiensä uusista kumppaneista, eikä ne uudet kumppanit näistä toisten siittämistä tai synnyttämistä penikoista.

Mutta siis - eniten mua tässä "keskustelussa" mitä tässä ketjussa on käyty nyt vituttaa se, että tän uhrin taustoja mietitään ja syytä hänen kohtaloonsa haetaan sieltä, että vanhemmat olleet valkoroskaa tai poika jälkeenjäänyt (poika tuskin oli ainakaan älyllisesti jälkeenjäänyt, koska oli opiskelemaankin päässyt). Sillä ei ole mitään vitun väliä, vaikka olis minkälaisten juoppo-narkkien FAS -lapsi ja asunut katuojassa. Ei semmoistakaan saa kiduttaa hengiltä, vaikka kokisikin sen olevan itsensä alapuolella oleva valkoroska. Syyllisiä pojan kuolemaan on vain ja ainoastaan ne sadistiset pikkumulkut, jotka hänet tappoivat. Syyllisiä on myös sadististen pikkumulkkujen vanhemmatkin, että menivät levittämään paskoja geenejään eteenpäin. Selvästi ei olisi kannattanut, ja ehkä jos olisivat aikoinaan realistisesti ja rehellisesti katsoneet itseään, olisivat tämänkin voineet ymmärtää ja päättää olla lisääntymättä. Näin ollen maailma olisi ollut ainakin piirun verran parempi paikka. Myös kasvatus on mennyt pieleen, ja siinä ei ole väliä onko persu, vassari, vai mikä. Kaikki nuo osaa suljettujen ovien takana pieksää penikkojaan tai sitten kehua ne maasta taivaisiin ja istuttaa niiden päähän harhoja ja kuvitelmia suuruudesta ja paremmuudesta muihin nähden... Jos nyt pitää jonkun taustoja kaivella, niin mitäs jos siirryttäis kaivelemaan näiden murhaaja-jonnejen? Muidenkin, kuin vain tuon yhden persu-ukon osalta.
Viimeksi muokannut JohanPomppas, Ke Joulu 30, 2020 4:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
L.A
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja L.A »

Nyt on oikeastaan aivan se ja sama napsahtaako bannit, mutta voisiko tällä palstalla olla kirjoittamaton sääntö, että sanat kirjoitetaan siten kun ne jumalauta meidän kielessämme kirjoitetaan. Ei mitään jaxa, ezii, maxaa.

Korjattu typo
Sherlok
Sabrina Duncan

Re: Helsinki Koskela: Kolme 16-vuotiasta poikaa vangittu samanikäisen pojan murhasta

Viesti Kirjoittaja Sherlok »

NosfeRafu kirjoitti: Ke Joulu 30, 2020 1:57 am
Keeppi kirjoitti: Ti Joulu 29, 2020 9:42 pm
Jos halutaan spekuloida uhrin profiilia ja miksi lastensuojelun asikas, tulee mieleen jonkinlainen autismi johon vanhemmat pyytäneet apua lastensuojelunkautta
Kun luin uhrin isän FB-sivua, alkaa hahmottua ihan selvä kuva, miksi A sijoitettiin pois kotoa. Kirjoitukset ja kuvat täynnä alkoholilla mässäystä, pirit ja kiljut mainittu ja käytetty, työttömyyttä, rahattomuutta, sossua...Äijän elämänsisältö ollut bändissä pyöriminen ja dokaaminen. Kaverina ja kommentoijana tämä kuuluisa V:n isäpuoli. Voi A-parkaa, tämä sai mut suremaan sen kohtaloa vielä enemmän. :’( Lyhyt, onneton elämä.
Ja missä helvetissä luuras pojan äiti? Kaiken maailman sekopäät sitä saa lapsia tehdäkin tähän maailmaan...
Uhri olisi todennäköisesti elänyt aivan hyvän elämän ilman ihmisiä jotka tappoivat hänet. Ymmärrtäkö nyt? Mikä meni omassa kasvatuksessasi vikaan?
Itse kun aikoinaan nopeasti vilkaisin uhrin isän IG profiilia sielä oli lähinnä ruuanlaitto ja leipomiskuvia. Ja jotain bändihommia.. Ihan hyvän mielen materiaalia..
Truth is the first chapter in the book of wisdom.
-Mozzie
Sherlok
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Sherlok »

sdude kirjoitti: Ti Joulu 29, 2020 9:22 pm
Criminal Minds kirjoitti: Ti Joulu 29, 2020 7:58 pm Iltapäivälehdessä on mainittu uhrin olleen jossain määrin puolustuskyvytön, tuli kuvassa näkyvistä telineraudoista mieleen, että olisiko sillä telottu polvet, ei pakoon juosta, mutta jotenkin voi koittaa käsin puolustaa itseään. Tai juotettu känniin. Ihan hirveä tapaus. Kuvasivat vielä tekonsa..
Veikkaan, että tässä kuvassa (alla linkki) näkyvä pyöreä metalliroskis on laitettu uhrin päähän siten että hän ei ole pystynyt näkemään mitään ja sitten on mätkitty joillain astaloilla esim metalliputkilla joka puolelta, kolmen sadistin voimin, tai kahden, ja yksi kuvannut, siitä tulee jo pelkästään äänten kovuudesta aivan maanpäällinen helvetti, jos on ollut vielä käsistään sidottuina, lisäksi kasvoihin ja päähän tulee jatkuvia iskuja, kun metalliroskiksen sisäpinta iskeytyy kasvojen ja pään kudoksiin.

Kuva
Outoa jos metalliroskis liittyy. Yleensä tälläisistä paikoista kerätään kaikki rikoksentekovälineet poliisin toimesta pois. Olisihan kyseinen roskis vähintään sisäpuolelta veressä.
Truth is the first chapter in the book of wisdom.
-Mozzie
Vastaa Viestiin