serialist kirjoitti:Luin jutun (muistaakseni jostakin Tieteen kuvalehdestä), että jääkausi tekee tuloaan. Ei nyt ihan parin vuoden sisään, mutta joskus kuitenkin. Jokunen ihminen selviää koettelemuksesta. Ehkäpä kolmas maailmansota syttyykin vasta niin myöhään kun ihmiset taistelevat parhaista asuinalueista, joissa ruokaa, juomaa? Okei, hieman kaukaa haettua, mutta haittaako tuo. Teoria on aina teoria.
Mutta omaan mielipiteeseeni: Olen samaa mieltä siitä, että 3 maailmansota on tulossa, mutta tuleeko meidän elinaikanamme. Koko ajanhan on jossain sodittava niin ehkäpä vasta meidän lapsenlapset sotivat seuraavaksi? Hermoja on kiristelty yhden jos toisen maailman välillä jo nyt ties mistä asiasta niin ehkäpä joltain loppuu kärsivällisyys ja ase pääsee laulamaan?
USA tuhoutuu omaan mahtavuuteensa. Typerää kansaa mielestäni. Tai no ken ties jos tämä seuraava presidentti olisi fiksukin! Bushit nyt oli hiekkalaatikolla sotaa leikkiviä lapsia.
Pakko myöntää..unohdin tyystin mitä piti seuraavaksi edes sanoa. Heräsin päikkäreiltä justiinsa.

Kerron myöhemmin jos muistan.

Olen kuullut kanssa tuosta Tieteen kuvalehden artikkelista...
Mutta eikös jääkauden jälkeen pitäisi olla ruokaa ja juomaa kaikille?????
Perustelen väitteeni. Ennen jääkautta monet kasvit valmistautuvat tulevaan kylmään(samoin kuin talveenkin), osa tietenkin kasveista ja eläimistä(myös ihmisistä) kuolee, mutta kuolleistahan tulee maahan ravinteita jne. Ja onhan keväälläkin monet kasvit pukkaamassa pitntaan jo hyvissä ajoin, kun on VETTÄ ja VALOA yllin kyllin.
Ja tuo jäätikkö joka tulee jääkauden aikana sulaa ja jäässähän ei ole SUOLAA niinkuin merivedessä. Joten sulamis vesi on juomakelpoista, väitän että jos jääkauden sulamisvedet saataisi kaikki talteen (siis 100%) olisi ihmisille vettä sadoiksi vuosiksi.
Ja nyt tuohon USA-juttuun.
Olen kanssasi samaa mieltä että USA kaatuu omaan mahtavuuteensa(samoin kuin NEUVOSTOLIITTOKIN, ja nykyinen EU joskus tulevaisuudessa). Jenkit alkaa jo nyt SORSIA(lue SYRJIÄ) maailman pikkumaita, muka "terrorismia tukevina valtioina"(esim IRAK ja IRAN jne).
Venäjä(tuleva mahdollinen SUUR VENÄJÄ) varmaankin tulee aloittamaan tulevaisuudessa 3MS:n USAn kanssa kun/jos USA saa "terrorisodan" varjolla himoitsemiaan luonnonvarat käyttöönsä/haltuunsa. Meillä suomalaisilla sinänsä en näe mitään vaaraa tuossa 3MS mutta meihin se tulee vaikuttamaan kaikkien hintojen nousulla.
Itse henk.koht. toivon ja uskon että silloin(eli 3MS ja sen loputtua) SUOMALAINEN MAATALOUS tulee elämään "kultaaikaansa" kun LIHALLA, MAIDOLLA, VILJALLA JNE. tulee silloin olemaan suuri kysyntä tai siis suurempi kuin nyt. Ja silloin suomalainen maatalous elää ja voi hyvin, tulee monia pieniä kasvi-/viljanviljelytiloja ja muutenkin monipuolisempaa maataloutta kuin nykypäivänä on nähtävissä. Ja sitä paremmin me suomalaiset selviemme 3MS mitä omavaraisempia olemme esim polttoaine-asioissa(eli siis esim Biodiesel autoilussa)
Laitkin ovat ihmisten laatimia. Luonnon laki on elinehto.
I´am HOT, drugs are not.
...