^
Onhan tuo outoa, että varautuminen katastrofien varalle (luonnon- tai ihmisen aiheuttamiin) on merkki pahasta, salaisesta suunnitelmasta, josta tietää ainoastaan maailman eliitti. Ja harvat ja valitut, kuten englantilainen jalkapallomaalivahti opetuslapsineen (joka näkee ympärillään liskoihmiä).
Tai, enhän minä varma voi olla, mutta olettaisin tuolloin myös sotaharjoitusten olevan "suureen suunnitelmaan" kuuluva osanen, missä oikeasti harjoitellaan metsäläisten orjuuttamiseksi. Näitähän järjestetään Suomessa ja maailmassa usein syrjäseuduilla ja varmaan siksi, että saisivat kartoitettua miten metsäläisten tahdon saa nujerrettua ja rakennettua juntista kivaihmisen? Toki uudenlaiset sotaharjoitukset kaupunkiympäristössä on todiste siitä, että myös kaupungissa asuvat kivaihmiset halutaan orjuuttaa. Kuulin vasta, että sotaharjoituksessa oli suojattu erästä vedenpuhdistamoa, mikä lienee varma merkki, että suunnittelevat veden nanosirutusta?
Melko kallis ja vaikea operaatio vain sen takia, että saisi vain mielettömän määrän ihmisiä haitakseen, kun muitakin vaihtoehtoja olisi? Hyväksi todettu ja toimiva, mistä on prototyyppejä jo kymmenien vuosien takaa, kuten suihku+biopolttoainetta käyttävä voimalaitos. Tai giljotiini ja roviot.
Onhan se epäilemättä voimaannuttavaa elää ajatuksessa, että itse on perillä ja ettei nuo maailman vaikutusvaltaisimmat ja ahneimmat ihmiset pystyisi tekemään heille mitään, kun nämä kerran tietävät sanovat ei sirutukselle. Onhan se jo pyhissä kirjoituksissa kerrottu pahan merkki, joten kyllä nuo NWO:n metkut tiedetään!
Pelkästään sillä, että linkittäisi rokotteen kelan rahoihin, rokotevastaisuus tippuisi merkittävästi.
Ihmiset, uusiutuva luonnonvara.
Se on muuten myös oletettua, valitettavasti, että jättimäisessä rokotuskampanjassa joku menehtyy. Toki itsekin olen hieman kriittisellä kannalla rokotteen hyötyjen ja haittojen kanssa, kun itse tauti ei ole kovinkaan vaarallinen kuin vasta yli 70-vuotiaille (jos johonkin ikärajan nyt haluaa vetää). Tilastoja löytyy tuota kautta ympäri maaiman.
- Onko esim. ylellä ollut syksyn aikana ohjelmia, missä on purettu dataa nykytietämyksen ja uusien hoitomuotojen valossa (kuolleisuus komplikaatioihin on saatu alas merkittävästi)?
https://covid19.who.int/
Elämä on riskejä täynnä, mutta tämä on paisuteltu. Kukaan yli 20v ei voi tietää olevansa turvassa, mutta ei kyllä voisi ilman koronaakaan ja kiitos median, jotkut elävät tässä harhassa. Siis, että korona on pahin uhka hänelle tai yleensä, vaikka nyt on monelle käymässä niin, että toimenpiteet ovat ne, jotka sen elämän tuhoavat, ei tämä virustauti.
- Voisiko olla niin, että ihmisen ei ole edes "tarkoitettu" loisivan kymmeniä vuosia eläkkeellä, antibiootteja vaan tarvittaessa apukäynnistykseen? Ehkä on ihan luonnolliset syyt, mitä voi pitää tarkoituksellisena olipa elämä sitten peräisin mistä vaan, että vastustuskyky alkaa laskea jyrkästi iän myötä?
Itse en omalle kohdalleni ainakaan mitään hoitokotilusmuamisia halua.