Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Hihah. Itse luulin että tää mun itsekseen hihittely on jotenkin outoa mutta onneks muutkin :P
Ei mut parhaat naurut tulee vähän väsyneenä ja just sillon kun muita ei oo nauramassa mukana. Eli kihisee sitten itsekseen.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Onko nuo "argumentum ad milloin kenellekin" -fraasit Latinaa humanisteille -teoksesta vai Latinaa hoitohenkilökunnalle -teoksesta? Muistaako joku? 8)
Nothing is quite what it seems
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ei se kyllä "latinaa hoitajille" ole, koska mulla on se eikä siellä mistään populuksista puhuta....*hirnuu*

Rimma, ihan totta puhut, parhaat naurut tulee väsyneenä ja niin, ettei joko ole ketään läsnä, jolle kertoa tai sitten ympärillä olevat on niin takakireitä etteivät ymmärrä kun yrität selittää. Vähän niin kuin alkaisit selittää monty pythonin juttuja sellaiselle, joka ei ole koskaan katsonut niitä eikä oikein puhu englantiakaan kovin hyvin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Hahahaha. Juupajuu. Samaa luonnontuotetta suollatte tänne, kommentoimatta tietenkään itse asiaa tai kirjoitustani. Kuten aiemminkin. Kuten jo kirjoitinkin.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Kalessin
Adrian Monk

"faktamiehen" ymmärrys on rajallinen, kaikkihan sen nyt tietää. ei kukaan viitsi saippuapalan kanssa pania, se on ihan yhtä hedelmätöntä kuin...no niin, keskustelu "faktamiehen" kanssa. k.o miehen kannattaisi jatkaa pyrkimyksiään eduskuntaan, sieltä tulee enemmän vastakaikua kuin täältä. pysyisit katsos touhukkaana jne. mitä nyt ikinä oletkaan.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

markja kirjoitti:
Ylipäätää se, että ihminen ei kykene keskustelemaan mielipiteistään ja ottamaan vastaan kritiikkiä niitä kohtaan, sekä muuttamaan näkemystään tarpeen tullen, kertoo paljon ko. tyypistäkin. Tällöin on minusta kyseenalaista, onko kyseessä edes enää mielipide, lähinnä tuntuu että kyse on silloin uskonnosta.

Hyvä esimerkki ovat viherhörhöt. Heille esimerkiksi ydinvoiman vastustaminen on dogmi, joka pysyy vaikka mitä faktoja ydivoimasta vyöryttäisi niskaan tai vaikka miten kumoaisi kerta toisensa jälkeen heidän valheesa siitä. Lopulta jää jäljelle vaan "mutta kun mä nyt oon tätä mieltä" ja "ei se noin ole" ja tietenkin se, että aloitetaan taas uudestaan perustelemaan omaa kantaa jo kertaalleen-muutamaankin kertaan kumotuilla väittämillä! HAH!
kaikilla on oikeus olla haluaamaansa mieltä
Niin, ihmisillä on täysi oikeus olla idiootteja ja juntteja.
Tuo teksti on todella, TODELLA ironisen kuuloista sinun suustasi, koska itse olet juurikin tuollainen! Keskustelukyvytön, omia faktojaan herjojen voimalla heittelevä hörhö. Etkö hyvänen aika näe itsesi ja parjaamiesi viherhörhöjen välillä pelottavaa samankaltaisuutta?

Ja voisit oikeasti jo luopua noista latinankielisistä lainauksista, ne eivät tee sinusta yhtään fiksumpaa eivätkä palvele keskustelua mitenkään.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

markja kirjoitti:Hahahaha. Juupajuu. Samaa luonnontuotetta suollatte tänne, kommentoimatta tietenkään itse asiaa tai kirjoitustani. Kuten aiemminkin. Kuten jo kirjoitinkin.
Oletko huomannut toistavasi itseäsi aika usein?
markja
Adrian Monk
Viesti:

Bambinos kirjoitti:Keskustelukyvytön,
= En suostu nöyristelemään juntteja.
omia faktojaan
Et tajua mikä on fakta. Faktat ovat faktoja. Eivät mitään kenenkään "omia" tai subjektiivisia.
Ja voisit oikeasti jo luopua noista latinankielisistä lainauksista, ne eivät tee sinusta yhtään fiksumpaa eivätkä palvele keskustelua mitenkään.
EIvät varmaan sinunkaltaiselle juntille ne mitään kerrokaan, kun et tajua argumentoinnista mitään. Googleta argumenttivirheitä.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Niin ja jälleen taas hyvä perustelu juntille, se että ei osaa latinankielisiä sanoja. Salli mun nauraa taas kerran :lol: Taitaa sinunkin viisaus aika hyvin perustua tuohon googlettamiseen. Aina kun on aukko sivistyksessä niin äkkiä googleen niin johan lähtee taas. Vai olitko syntymäviisas?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Kalessin
Adrian Monk

"faktamiehen" mielipiteet on vedenpitäviä "faktoja", ei niitä sovi epäillä.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

EIvät varmaan sinunkaltaiselle juntille ne mitään kerrokaan, kun et tajua argumentoinnista mitään. Googleta argumenttivirheitä.
Kyllä täällä muutkin osaa googlettaa, ja täällä on monia jotka ovat lukeneet latinaa enemmänkin kuin mitä nuo muutamat jatkuvasti toistamasi fraasit. Muut vain eivät koe tarpeelliseksi eivätkä yksinkertaisesti kehtaa suoltaa latinaa tänne, sillä miksi pitäisi? Mikä paikka latinalla olisi tällä palstalla? Ainoastaan jotain rikostutkimukseen liittyvää latinaa voisi pitää asiallisena tällä palstalla. Tivaat aina vastauksia esittämiisi kysymyksiin, mutta nyt huomaan ettet itse vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin.

Sinulla on se tyyli puhtaaksi viljeltynä, että kun joku asia on sinulle liian kipeä, ohitat sen kaikessa hiljaisuudessa niinkuin sitä ei olisikaan. Mitä tuollaisesta tulekaan mieleeni?
Nothing is quite what it seems
markja
Adrian Monk
Viesti:

Maybrick kirjoitti:Muut vain eivät koe tarpeelliseksi eivätkä yksinkertaisesti kehtaa suoltaa latinaa tänne, sillä miksi pitäisi?
Argumenttivirheistä huomauttaminen on järkevää, jottei joku luulisi paskaväitettä hyväksi.
Tivaat aina vastauksia esittämiisi kysymyksiin, mutta nyt huomaan ettet itse vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin.
Kuten mihin ja missä? Jos ei liity aiheeseen tms. niin en vastaa välttämättä.
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

markja kirjoitti:
Maybrick kirjoitti:Muut vain eivät koe tarpeelliseksi eivätkä yksinkertaisesti kehtaa suoltaa latinaa tänne, sillä miksi pitäisi?
Argumenttivirheistä huomauttaminen on järkevää, jottei joku luulisi paskaväitettä hyväksi.
Tivaat aina vastauksia esittämiisi kysymyksiin, mutta nyt huomaan ettet itse vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin.
Kuten mihin ja missä? Jos ei liity aiheeseen tms. niin en vastaa välttämättä.
Tuolta löytyy ainakin yksi aiheeseen liittyvä johon ei vastausta ole tullut,kiusallinen kysymyskö? http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 7&start=75 Niin ja argumenttivirheistä voi varmaan myös huomauttaa ihan suomeksikin,vai onko se jotenkin hienompaa latinaksi?
One,two,fuck you!
markja
Adrian Monk
Viesti:

tmk666 kirjoitti:Tuolta löytyy ainakin yksi aiheeseen liittyvä johon ei vastausta ole tullut,kiusallinen kysymyskö?
Ei, vaan typerä ja aiheeseen liittymätön. Minun henkilökohtaiset syyni vastata tai olla vastaamatta nettisivun X kyselyyn eivät vaikuta sen kyselyn kysymystenasettelun järjettömyyteen mitään.
Niin ja argumenttivirheistä voi varmaan myös huomauttaa ihan suomeksikin,vai onko se jotenkin hienompaa latinaksi?
Et siis ymmärrä miksi käytetään mm. sivistyssanoja? En ole yllättynyt. En todellakaan ole.
Kalessin
Adrian Monk

mutta kai muistat "faktamies", ettei niissä korkealle arvostamissa ylioppilastutkinnoissa saa yhtään lisäpisteitä vieraalla kielellä viljellyistä "sivistyssanoista", saattaapa rapsahtaa jopa miinuksia, jos oletetaan ettei käyttäjä tiedä niiden tarkotusta tai lukijalle jää epäselväksi tekstin sanoma näiden ylihienojen "sivistysanojen" takia.
Lukittu