Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Ärsyttää jauhaminen. Pikkuasioihin takertuminen ja niiden loputon pyöritteleminen. Sekä turhaa että raivostuttavaa seurata vierestä. Näiden ohella ilmenee myös tietynlaista besserwisseriyttä, esitetään älykkäämpää ja paremmin koulutettua kuin mitä oikeasti ollaankaan.

Mutta tuo nyt ärsyttää muuallakin, tosin :D

Täällä ärsyttää se, että kun monilla on asioista vahva ennakkokäsitys, ovat nämä Monet usein täydellisen kykenemättömiä seuraamaan keskustelua järkevästi. Kommentit luetaan sieltä-täältä ja huudetaan väliin turhaa hapatusta tyyliin: "EI REISKA KETÄÄN TAPPANU EIKÄ MUA KIINNOSTA VAIK TAPPOKI HANKKIKAA ELÄMÄ!!!!!! MÄ TIIÄN!!!!!!!!!!!1111".
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

joey kirjoitti: väliin turhaa hapatusta tyyliin: "EI REISKA KETÄÄN TAPPANU EIKÄ MUA KIINNOSTA VAIK TAPPOKI HANKKIKAA ELÄMÄ!!!!!! MÄ TIIÄN!!!!!!!!!!!1111".

:lol: :lol: Alkaa olla jo joka aiheessa näitä tutuntutuntuttujen vuodatuksia.
Lopettakaa tästä aiheesta keskustelu!!!1111. Mä tiiän miten se oikeesti meni!!111111.
Mutta mitään "perusteluja/tietoja" ei kuitenkaan tule.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Gear777 kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Mua ärsyttää jostain syystä käsittämättömästi "Tiina":n avatar, tekisi mieli ampua se kissa. :D
Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä :lol:
Mäkään en tykkää geer777in pinguista, mutta en mä sentään ampumaan menis. :o 8) Oon rauhaa/eläimiä rakastava immeinen. :)
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

rimma kirjoitti:Miten minut sotkettiin tähän keskusteluun??! :roll: En ole kumpaakaan noista sanonut. Jotta kiitti vaan :shock:
Joku ei osannut käyttää quoteja oikein, sen takia tuo yksi lausahdus on sinun nimissäsi vaikket sitä kirjoittanut.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Napinaa ja jupinaa taas täältä :wink:
Miksi otsikoita ei voida miettiä tarkemmin? Ajankohtaista - osiosta kuitenkin osa jutuista siirtyy muualle ja aika se vaan menee eteenpäin kokoajan, niin miten ihmeessä otsikko "Nainen surmattiin illalla Lapualla" kertoo mitään kenellekään? Eikä tämä ole ainut.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Tiina kirjoitti::lol: :lol: Alkaa olla jo joka aiheessa näitä tutuntutuntuttujen vuodatuksia.
Lopettakaa tästä aiheesta keskustelu!!!1111. Mä tiiän miten se oikeesti meni!!111111.
Mutta mitään "perusteluja/tietoja" ei kuitenkaan tule.
Etenkin Jyväskylä tuntuu viime aikoina kunnostautuneen tässä asiassa. Miksi kiistelyä siitä, kuka tuntee kenetkin parhaiten ja kuka on ihana ihminen, ei voida käydä yksäreillä? Harvaa täällä varmaan kiinnostaa suomi24 -tasoinen juorunlappo, joka ei mitenkään vie itse aihetta eteenpäin tai anna mitään uutta tietoa kenellekään.

Ja sitten harmittaa ja surettaa kun niitä järkeviä ja mielenkiintoisia kirjoittajia tuntuu lopettavan minfoilun yhtenään. :(
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

PaulaDrew kirjoitti: Ja sitten harmittaa ja surettaa kun niitä järkeviä ja mielenkiintoisia kirjoittajia tuntuu lopettavan minfoilun yhtenään. :(
Niin, harmittaahan se mutta... Ei tämä kuitenkaan koulua ole että täytyy kirjoittaa virallinen keskeytyspaperi alle jos lopettaa. Enkä oikeen edes ymmärrä tuota että "lopettavat m.infoilun". Eikö sitä voi vaan pitää hieman etäisyyttä jos sille tuntuu ja palata jos sille tuntuu. Tuntuu jännälle että siitä tehdään iso numero. Vähänkun marttyyrina poistutaan keskuudesta isoin elkein. No ei kaikki.
Jotenkin se on hassua. On ihan okei ilmoittaa jos aikaa häippästä niin ei tartte arvuutella mitä on käynyt. Mutta silti..
Heh, eipä tuosta tosin haittakaan ole. JOtenkin vaan mietityttää tuo "lopettaminen". Kuulostaa hassulle :P (en tätä pahalla kellekkään sano jottei tulis väärinkäsityksiä jälleen)
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

rimma kirjoitti:[Niin, harmittaahan se mutta... Ei tämä kuitenkaan koulua ole että täytyy kirjoittaa virallinen keskeytyspaperi alle jos lopettaa. Enkä oikeen edes ymmärrä tuota että "lopettavat m.infoilun". Eikö sitä voi vaan pitää hieman etäisyyttä jos sille tuntuu ja palata jos sille tuntuu. Tuntuu jännälle että siitä tehdään iso numero. Vähänkun marttyyrina poistutaan keskuudesta isoin elkein. No ei kaikki.
Jotenkin se on hassua. On ihan okei ilmoittaa jos aikaa häippästä niin ei tartte arvuutella mitä on käynyt. Mutta silti..
Heh, eipä tuosta tosin haittakaan ole. JOtenkin vaan mietityttää tuo "lopettaminen". Kuulostaa hassulle :P (en tätä pahalla kellekkään sano jottei tulis väärinkäsityksiä jälleen)
No, tuohon täytyy vaan todeta, että ihan selvää huomionhakua jos oikein isoin hehkutuksin "poistuu keskuudestamme" :D Taisin itse asiassa todeta sen joskus jossain muuallakin täällä 8)
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Varmaan moni muutkin lueskelleet tuota Puukkokuningatar-topiccia, nyt kun se ylhäällä on. Siellä on kaksi nikkiä, jotka on muuttaneet (alkuperäiset) viestinsä "....."-tyylisiksi morsetuksiksi. Ei häiritsisi, jos se olisi vain kerran tai kaksi tapahtunut, mutta jokainen viesti siinä topicissa on sitä samaa pistepaskaa.

En tiedä mitä iloa ja hyötyä siitä on, kun kerran näitä viestejä on kuitenkin lainattu ja ne pystyy ainakin osittain lukemaan näistä lainauksista. :roll:

Eikö tuo ole lisäksi Minfon sääntöjen vastaista, viestin muokkaaminen sen jälkeen jos ja kun joku sitä on lainannut?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ärsyttää oma kuumuminen, sorry :) Ja kesäloma M-infosta ei jääny pitkäksi.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

VoDKa kirjoitti:Varmaan moni muutkin lueskelleet tuota Puukkokuningatar-topiccia, nyt kun se ylhäällä on. Siellä on kaksi nikkiä, jotka on muuttaneet (alkuperäiset) viestinsä "....."-tyylisiksi morsetuksiksi.

En tiedä mitä iloa ja hyötyä siitä on, kun kerran näitä viestejä on kuitenkin lainattu ja ne pystyy ainakin osittain lukemaan näistä lainauksista. :roll:

Eikö tuo ole lisäksi Minfon sääntöjen vastaista, viestin muokkaaminen sen jälkeen jos ja kun joku sitä on lainannut?
Kyseiset kirjoitukset ovat vanhoja seuraamukset voikin sitten lukea... ;-)

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=1764

Kirjoittaja: "Surku" onkin sitten poistunut keskuudestamme omatoimisesti...

Jokainen taplaa tyylillaan ;-)

RAID
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Katjushka kirjoitti: Ärsyttää ihan v***sti se, että kaikkia tuntuu niin ärsyttävän kaikki muut kirjoittajat ja koko ajan valitetaan miten paska saitti tää on.
Bombay kirjoitti: Totta, turhapa sitä on valittaa. En valita vaan äänestän jaloillani, notta morjens ja hyvää kesää>
Onneksi Bombay teit paluun - ja vielä Maailman Vahvimpana Nallena! En todellakaan tarkoittanut sua tolla kommentillani, ärsytti vaan katsella kun Ärsytysketju kasvoi aivan hallitsemattomalla vauhdilla. :oops: Tervetuloa takaisin *tarjoaa sovinnollisesti purkin jymy-hunajaa* :wink:
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Kieltämättä oma kuumuminen välillä ärsyttää minuakin. Joku ihan pikku juttu niin hyppii seinille jo. Se on vaan välillä vaikeeta "keskustella" kirjotusten kautta kun kaikki eleet ja muut jää pois. Joku viaton heitto saattaa saada aikaan väärinkäsityksen. Kun taas suoraa vittuilua voi puolustella jälkeenpäin loputtomiin kun muuttaa mieltään. Toista se on irl.
Aih, inhoon tuota lyhennettä ja nyt ymppäsin sen tuohon. *Murinaa* :?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Bombay, sun nalles ärsyttää ja pahasti :twisted:
Tuo antaa susta ihan hömppäpömppäkuvan.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Se on tietysti tarkoituskin! Bombay johtaa vastustajan harhaan ja iskee sitten yllättäen nalleuden takaa :D
Lukittu