Erittäin vakuuttavaa
Itse en tunne vieläkään ensimmäistä Corona diagnoosin saanutta. Ei ole horonat tarttunu vaikka kaikki mahdollisuudet siihen päivittäin olisikin.
Onneksi olkoon, enpä tunne minäkään. Ja toivotaanpa että tilanne voisi sellaisena pysyäkin ja ettei itse sairastuta. Pitääkös se varsinaisesti olla niin sanotusti "oma lehmä ojassa" tässä ennen kuin taudilla vasta olisi jotain merkitystä?sikakoira kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 6:54 pm ^
Erittäin vakuuttavaa![]()
Itse en tunne vieläkään ensimmäistä Corona diagnoosin saanutta. Ei ole horonat tarttunu vaikka kaikki mahdollisuudet siihen päivittäin olisikin.![]()
Bussissa matkustaneella viruksen kantajalla ei ollut maskia, ja kuten muutaman kerran sanottu se maski ei niinkään suojaa käyttäjäänsä saamasta tartuntaa vaan levittämässä tartuntaa, ymmärsitkö?Alex Smith kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 6:13 pm Herra jankkajakin saatiin esille. Lautamiehissä loistava analyysi...
Kerro toki, miksi bussissa Savonlinnaan matkustaneet sairastuivat koronaan vaikka kaikilla oli maski?
Kerro toki, miksi korona levisi Oulun kaupunginsairaalassa vaikka kaikilla oli maski ja sairaalassa työskentelevät osaavat käyttää sitä?
Kerro toki, miksi korona leviää maskiPAKKO maissa?
Maskihan ehkäisee pisaratartunnan, kummasti vaan tarttuu.
Auts, ei ole vastausta, siksi kannattaa siirtää maalia ja puhua lautamiestä, kuten teet aina kun sinut jauhotetaan
Otatko venäläisen sputnikin jos tulee tarjolle?sikakoira kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 6:15 pm Kuinka mahtaa käydä Suomen "kansanrokotteen"![]()
Mielenkiintoisen helposti ihmisiä saadaan koe-eläimiksi kuitenkin melkoisen simppelillä systeemillä. Onnea vaan jokaiselle rokotteen ottaneelle. Itse en aio tähän hätäilyyn mukaan lähteä.![]()
Taatusti ennemmin kuin jonkin mRNA rokotteen jos jossain välissä niin pitkälle päästäisiin.Mustasurma kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 7:12 pmOtatko venäläisen sputnikin jos tulee tarjolle?sikakoira kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 6:15 pm Kuinka mahtaa käydä Suomen "kansanrokotteen"![]()
Mielenkiintoisen helposti ihmisiä saadaan koe-eläimiksi kuitenkin melkoisen simppelillä systeemillä. Onnea vaan jokaiselle rokotteen ottaneelle. Itse en aio tähän hätäilyyn mukaan lähteä.![]()
Lähinnä nyt kummastelin eräiden tuntemia kuolemantapauksia asian tiimoilta . Meinaan että saa olla aika fakiiri jos tuntee kolmekin vainajaa tämän nuhan tiimoilta.Virdon kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 7:05 pmOnneksi olkoon, enpä tunne minäkään. Ja toivotaanpa että tilanne voisi sellaisena pysyäkin ja ettei itse sairastuta. Pitääkös se varsinaisesti olla niin sanotusti "oma lehmä ojassa" tässä ennen kuin taudilla vasta olisi jotain merkitystä?sikakoira kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 6:54 pm ^
Itse en tunne vieläkään ensimmäistä Corona diagnoosin saanutta. Ei ole horonat tarttunu vaikka kaikki mahdollisuudet siihen päivittäin olisikin.![]()
Johnson&Johnsonin yhdellä kerralla annettava rokote sopisi parhaiten. Heille täytyisi kertoa, että rokote ei estä sairastumasta tautiin mutta lieventää sen oireita. Yhdysvallat ei lupaa tällä hetkellä Johnson&Jonsonia maansa ulkopuolelle eli se on sitten AstraZeneca ja Herran haltuun!napalanko kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 4:25 pm Kyllä se on toiveajattelua että puikulapäille annettaisiin a-z sekundarokotetta jota nyt varmaan saadaankin Suomeen runsain mitoin, kun ei muille kelpaa.
Kunniakansalaisille varataan varmaan sitä parasta![]()
Että oikein "jonkin mRNA" rokotteen. Kai toveri röhkijä tietää että Sputnikissakin immuunivasteen aiheuttava piikkiproteiini valmistetaan mRNA:n avulla aivan samoin ja samassa solun osassa kuin röhkijän kauhistelemassa mRNA-rokotteessaa.sikakoira kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 7:18 pmTaatusti ennemmin kuin jonkin mRNA rokotteen jos jossain välissä niin pitkälle päästäisiin.Mustasurma kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 7:12 pmOtatko venäläisen sputnikin jos tulee tarjolle?sikakoira kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 6:15 pm Kuinka mahtaa käydä Suomen "kansanrokotteen"![]()
![]()
Käynyt jo takuulla ottamassa Venäjän puolella aikoja sitten. Kunhan täällä yrittää trollata, että mahdollisimman moni suomalainen sairastuisi.Mustasurma kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 7:12 pmOtatko venäläisen sputnikin jos tulee tarjolle?sikakoira kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 6:15 pm Kuinka mahtaa käydä Suomen "kansanrokotteen"![]()
Enemmän kuin promille amerikkalaisista on kuollut jo koronaan. Enemmän kuin yksi tuhannesta siis. Aika fakiiri saa olla, jos tuntee amerikkalaisia, muttei yhtään, joka on kuollut koronaan.sikakoira kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 7:22 pmLähinnä nyt kummastelin eräiden tuntemia kuolemantapauksia asian tiimoilta . Meinaan että saa olla aika fakiiri jos tuntee kolmekin vainajaa tämän nuhan tiimoilta.Virdon kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 7:05 pmOnneksi olkoon, enpä tunne minäkään. Ja toivotaanpa että tilanne voisi sellaisena pysyäkin ja ettei itse sairastuta. Pitääkös se varsinaisesti olla niin sanotusti "oma lehmä ojassa" tässä ennen kuin taudilla vasta olisi jotain merkitystä?sikakoira kirjoitti: Ma Maalis 15, 2021 6:54 pm ^
![]()
https://www.psychologynoteshq.com/split ... onalities,Split Personality Disorder, more formally known as Multiple Personality Disorder (MPD) and currently referred to as Dissociative Identity Disorder (DID), is a mental disorder wherein one person hosts at least two or more noticeably dissociated/ separate identities, personalities, or alter egos that dictate or control that person’s actions, behavior, and even memories. These split personalities can often be starkly different from the personality of the host and are theorized to have been created or “born” from the host as defense mechanisms, protecting the original personality from whatever traumatic experience he or she has or might endure.