On silti hieman ihmeellistä,että julkisesti pitää täällä arvuutella toistensa tekosia. Molemmat ovat mielestäni näistä kahdesta jo ylittäneet herjausten ja muiden rajat,mutta jatkakaa lapset, saatte karkkia
Hyvää kesän odotusta teille=)
Olet julkaissut runoni ilman minun lupaani. Asia on täysin selvä.supernova kirjoitti:Toki tunnen. Sä et vaan ole kirjoittanut mitään joka olisi edes sun mielestä tekijänoikeuksilla suojattu jos asiaa mietit.
No voi saakeli... Riita poikki ja voita väliin, kumpikin nurkkaan häpeämään. Tästä ketjusta saa melkein yhtä hauskan avauksen päivälle kuin ketjusta "markja vastaan naiset"Maza kirjoitti:Tekijänoikeuksieni rikkominen tulee johtamaan toimenpiteisiin. Tulen vaatimaan asiamiehieni välityksellä sinulta korvauksia, koska olet julkaissut runoni ilman minun, oikeudenomistajan, lupaa. Tulen kohtuullistamaan korvaussummaa ottamalla huomioon amis-taustasi, mutta siitä huolimatta vaatimus on 4-numeroinen summa. Olet varmaan samaa mieltä, että se on ihan asiallinen korvaus.
Edit: Syytä kaveriasi mazaa. Hän tuon viestin minulle lähetti.Maza kirjoitti:Ymmärrän varsin pitkälle käyttäytymisesi, koska olet tottunut amis-tason
seuraan. Urhon kanssa rupattelu oli sinulle varmasti hivelevä kokemus. Pääsit kontaktiin sinua huomattavasti korkeammassa luokassa olevan sivistynen ja korrektisti käyttäytyvän yksilön kanssa. Vahinko vain, että uskot Urhon satuihin. Hänen loputtomaan Hasse-saagaansa ja kaikenlaisiin hettoihin tyyliin "Maza on multinikki", "Pharaoh on xxxxx" jne. Ihme, ettei mitään tarttunut hipiääsi Urhosta. Jatkat omaa junttilinjaasi.