Tauollakin ollessa voin lyhyesti vastata väitteisiin, jotka liitetään suoraan minuun. Täällä olisi nyt tilaa keskustella vapaasti itse aiheesta, mutta tietyllä nimimerkillä alkaa toiminta vaikuttamaan valitettavasti jo narsistisen manipulatiiviselta. Ehkä jatkan omaan keskusteluani toukokuun alusta Lukkarinen ketjussa tai sitten tässä. Asiaa täytyy vielä pohtia. Avoimeksi jääneisiin seikkoihin postaan toki vastaukset tähänkin ketjuun.
Ja sitten itse damfinin väitteisiin, joissa tosiseikkojen puute joltain osin ei tunnu häiritsevän damfiniä niitä postaamasta.
damfin kirjoitti: To Huhti 01, 2021 7:53 am
Juu no
riihitontulla vaan näytti menevän tunteisiin
Olihan tuo hieman turhauttavaa vääntöä
Turhautuminen on tunne eli tässä tunnustut itse, että asia meni tunteisiisi. Minulle asia aiheutti ihmetystä ja sekin on toki tunne.
kun esitin ihan perustellusti että se tukkipino-kuva voisi aivan hyvin olla otettu siitä Hikiäntien risteyksestä vaikka
se ei sopinut hänen teoriaansa
Se, että asia ei sopinut minut teoriaani on sitten jo ihan
häpeilemätön valhe. Minullahan ei ollut teoriaa asiasta vaan ensimmäinen tulkintani oli, että kuva voisi olla siitä risteyksestä mistä esitit. Pidin sitä jopa lähestulkoon ainoana vaihtoehtona kunnes saatiin lisää faktoja. Alla kommentistani lainaus, jonka voi käydä tarkistamassa ketjusta.
riihitonttu kirjoitti: Ma Maalis 22, 2021 3:16 pm
tulkinta täysin mahdollinen ja jos kyseinen ura on kartassa, niin näkisin, että tämä on ainoa mahdollinen tulkinta siinä tapauksessa. Mutka vastaa Hikiäntielle kaartuvaa mutkaa. Eli kuvanotto suunta hiekkakuopan läheisyydestä poispäin ja puukasojen kohdalta käännytään vasemmalle jossa Hikiäntie välittömästi 15 metrin päässä.
Ja se mitä teorioiden puolustamiseen tulee, niin ainoa jonka olen nähnyt asiasta nostavan huomion näkyy alla olevasta lainauksesta. Tämänkin voi käydä tarkistamassa ketjusta
damfin kirjoitti: Ma Maalis 29, 2021 10:52 pm
mutta jos omat teoriani tyrmätään jollain
naurettavalla väitteellä
ja siksi kai siitä piti yrittää vääntää
mitä erikoisimpia väitteitä kuinka ne tukkipinot ei voisi siihen paikalle sijoittua... vaikka kuitenkin samasta risteyksestä oli olemassa myöhemmin otettu valokuva jossa niiden tukkipinojen sijoitus on hyvin todettavissa.
Itse muutin mielipidettäni. En teorian vuoksi vaan esille tuotujen faktojen vuoksi. Yksi fakta on, että tukkipinokuvan kanssa samalta päivältä otettu rikospaikkakuva Hikiäntieltä osoittaa ettei kyseisessä risteyksessä ollut tukkipinoja. Tämä on ilmeisesti damfinin mielestäsi niitä
mitä erikoisempia väitteitä.
Tai naurettavia väitteitä. Mainitsemani rikospaikkakuvat alapuolella liitettynä, kuvat jotka otettu Hikiäntien suunnasta on merkattu violetilla nuolella.
.

- kuva_hikiäntieltä.jpg (24.23 KiB) Katsottu 1422 kertaa

- risteys_hikiäntiensuunnasta_kuvattuna.jpg (39.64 KiB) Katsottu 1422 kertaa
tukkipinokuvassa näkyvä yksinäinen kivi täsmää melko tarkalleen samalle paikalle siinä riihitontun kuvassa puun takaa erottuvaan harmaaseen muotoon.
Tämä harmaa muoto eli ns. damfinin kivi tullaan kyllä lumien sulattua maastossa kuvaamaan varmasti useamman kuin yhden henkilön toimesta ja omasta puolesta voin luvata, että ainakin itse ottamani kuva tullaan julkaisemaan tällä palstalla riittävällä näkyvyydellä, niin saadaan tähänkin asiaan varmuus.