Uhri jakanut twitterissä kuvan Mensan kotitestistä saadun tuloksen 145 (Mensan raja 130). Voi olla huijattu, jonkun toisen testi ja toki kotona tehty, mutta kun lukee kirjoittelua somessa, ei tuo nyt totaalinen yllätys olisi.Päärynä1 kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:26 pm Vaikuttaa lukemani perusteella fiksulta ja mukavalta pojalta tämän uhri. En voi kuvitella äitinsä ja perheensä tuskaa. Oliko paikalla siis tämän uhrin äiti V ja uhrin nykyinen mies? Äiti oli vaihtanut profiilikuvaansa ja kuitannut saamansa suruvalittelut. Jos on nähnyt ja kuullut poikansa kuoleman paikan päällä, niin miten ihmeessä voi olla tolkuissaan?
Onko K.K surmaaja vai kuka?
Turku, Perno: Kaksoismurha 3.4.2021 - syyntakeeton ampuja pakkohoitoon
Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä
Kyllä Markus ihan itse on kertonut olevansa opiaatti- ja bentsonisti.Skloddi kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:48 pmEnsin täällä liikkui huhu, sitten eräs "alan mieheksi" ilmeisesti tiedetty nicci alkoi pommittamaan kuinka "uhri sai mitä tilasi", ja viimeisen silauksen antoi joku joka tiesi, että tuo mesoava nicci olisi itsekin joskus uhria aseella uhkaillut. Soppa oli valmis "faktaksi"...Ocasionaly123 kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:34 pm Mistä se tieto tähän ketjuun muuten alunperin edes tuli siitä että Markus on/oli subunisti? Eli onko varmaa tietoa vai onko joku heittänyt arvauksena ja homma alkanut elämään omaa todellisuuttaan? Teon kannalta huumeet ja velat selittäisi todella paljon, mut jos aineet ei kuulu kuvioon niin ainoa järkevä syy olis mustasukkaisuus tai katkeruus. Mut kyllähän tänne toisaalta vaan hullujakin mahtuu.
it's my car !
Eri asia kuin subunisti. Kertonut itse käyttäneensä väärin reseptilääkkeitä.CharlesBronson kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:55 pm Kyllä Markus ihan itse on kertonut olevansa opiaatti- ja bentsonisti.
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
Ei ole.
Subutex on opiaatti, joten subunisti on opiaattinisti.
it's my car !
Tämä. Subunisti "säätökämpässään" on kuitenkin kovin eri kuin reseptilääkkeitään väärinkäyttävä larppaaja.tturpo kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:56 pmEri asia kuin subunisti. Kertonut itse käyttäneensä väärin reseptilääkkeitä.CharlesBronson kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:55 pm Kyllä Markus ihan itse on kertonut olevansa opiaatti- ja bentsonisti.
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
Vähänpä tiedät.Skloddi kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 5:00 pm Subunisti "säätökämpässään" on kuitenkin kovin eri kuin reseptilääkkeitään väärinkäyttävä larppaaja.
it's my car !
-
Ocasionaly123
- Aloitteleva Besserwisser
Ulkonäkö voi todellakin hämätä mut ensinäkemältä Markuksen kuvan kohdalla oli tosi vaikea uskoa että kyseinen henkilö olis ollut velkaa huumeista joka suuntaan, kuten täällä joku sanoi olleen. Ihan kyllä itekin lähdin mukaan uskomaan että uhri on ollut nisti, kunnes äsken aloin miettimään ja aloin pitämään sitä aika epätodennäköisenä.tturpo kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:56 pmEri asia kuin subunisti. Kertonut itse käyttäneensä väärin reseptilääkkeitä.CharlesBronson kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:55 pmKyllä Markus ihan itse on kertonut olevansa opiaatti- ja bentsonisti.Skloddi kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:48 pm
Ensin täällä liikkui huhu, sitten eräs "alan mieheksi" ilmeisesti tiedetty nicci alkoi pommittamaan kuinka "uhri sai mitä tilasi", ja viimeisen silauksen antoi joku joka tiesi, että tuo mesoava nicci olisi itsekin joskus uhria aseella uhkaillut. Soppa oli valmis "faktaksi"...
Enemmän näyttää vähän yhteiskunnan rattaiden ulkopuolelle tippuneelta, rankkoja asioita läpikäyneeltä syrjäytyneeltä, mut ei nistiltä. Tietty voin olla täysin väärässä, usein olen.
Jännä kun uhrin elämä on jo aika selvillä mutta syyllisen ei. Mikä ajoi tappamaan? Kiltin näköinen tuo uhri on minunkin silmään.
Mulla ei ole aavistustakaan mitä on tuo mainittu turritouhu, kuulostaa sekopäiseltä! Mutta tuon luettuani mainitsen, että vajaa viikkoa ennen kuolemaansa, tämä Markus heittää videoidussa pätkässä naureskellen roskiin pörröisen pehmolelun.
En ajatellut asiaa sen kummemmin, ennen kuin nyt.
Wtf?

Wtf?
Missä tää video on?Sfo kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 5:13 pm Mutta tuon luettuani mainitsen, että vajaa viikkoa ennen kuolemaansa, tämä Markus heittää videoidussa pätkässä naureskellen roskiin pörröisen pehmolelun.
No ikinä en kyllä ole kuullut, että narkkaamisen lopettaminen ketään suututtais "noissa piireissä"Skloddi kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:13 pmNoi vartijakurssi ja etsivätoimistohaaveet täällä jo oli aikaa sitten, mutta ei tota, että olisi päässyt kuiville. Voisko kuiville pääsy ja käytön lopettaminen suututtaa jonkun noissa piireissä ihan surmaan asti? Entisen diilerin tai kaverin joka ei onnistu samassa? "Piireissä" siksi, että pelkillä reseptilääkkeillä ei tainnut kuitenkaan olla liikkeellä, vaikka somessa niin sanookin.cherryblossom kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:00 pm
"I'd like to share something personal that would kind of explain things, but it's something I'm a bit hesitant to post here... Long story short is that I very recently got off of an opiate/benzodiazepine addiction (all doctor prescribed, all legal, but I was overmedicated for a long time) and I feel like I've woken up from a coma and I want to start working. Doing my own thing.
...
Viestit 2-6kk takaa.
Ei hän jotenkin vaikuta kyllä "perusnarkilta". Jäsenneltyä ajattelua varsin hyvin englanniksi kirjoittaen, tulevaisuuden suunnitelmia, vaikkakin hyvin epärealistisia, jne.
Ehkäpä huomenna olemme taas astetta fiksumpia vangitsemisoikeudenkäynnin jälkeen.
Markuksen lähipiirillä. Ei julkisessa levityksessä.
En ole ikinä kuullutkaan tuosta turritouhusta. Mihin se eläinasuihin pukeutuminen liittyy? Mikä siinä on se juttu? Voisiko joku valsista asiaa? Toteuttaako ne ns itseään tuollaisen maskin takaa? Onko siinä jotain pervoa, vai mitä tuo on?
-
Ocasionaly123
- Aloitteleva Besserwisser
Lahja joltain exältä tai entiseltä ystävältä, halus provota ja ärsyttää?Sfo kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 5:13 pm Mulla ei ole aavistustakaan mitä on tuo mainittu turritouhu, kuulostaa sekopäiseltä! Mutta tuon luettuani mainitsen, että vajaa viikkoa ennen kuolemaansa, tämä Markus heittää videoidussa pätkässä naureskellen roskiin pörröisen pehmolelun.
Wtf?
![]()
Alkaa menemään niin spekuloinniksi kyl että ehkä tässä vaan täytyy odottaa virallisempi tietoja.
Hämmentävää kun yleensä joku aina tietää ja juttua tekijästä tai motiivista liikkuu pakostakin. Nyt on ihan ihmeen hiljaista, talon asukkaatkaan eivät tunnu tietävän mistään mitään. Viittais siihen että uhri on pysynyt omissa oloissaan eikä aiheuttanut sen kummempaa hämminkiä talossa.
Tosta turreilusta, se on mulle täysin vieras alue enkä tajua siitä käytännössä mitään. Sen verran kuitenkin olen lukenut että turreilevat tyypit kokee ton touhun lohduttavana ja joukossa on paljon kiusattuja ja lapsena kaltoinkohdeltuja, kai siinä joku yhteisöllisyys on vahvaa sitten ja mikäs siinä. Mä en oikein osaa suhtautua, jokainen voi mun puolesta tehdä elämässään mitä haluaa mut kaikkea en ymmärrä, eikä mun tarviikaan.
-
Muurahainen
- Susikoski
subu eli buprenorfiini ei ole opiaatti vaan opidoidiCharlesBronson kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 4:58 pmEi ole.
Subutex on opiaatti, joten subunisti on opiaattinisti.