Turku, Perno: Kaksoismurha 3.4.2021 - syyntakeeton ampuja pakkohoitoon
-
AnitaBlake
- Remington Steele
Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä
Mä olen ymmärtänyt, että näissä turreilijoissa on kahta koulukuntaa. Toiset on tämä vähän anime-henkinen jengi niin kuin mihin varmaan tämä uhrikin kuului, eli ihan hyväntahtoista pukeutumisleikkiä hahmoiksi. Toinen koulukunta on se kinkympi, missä tämä on fetissi.
Re: Turku, Perno: Kaksi henkilöä surmattu ja kolme haavoittunut - tutkitaan murhina ja kolmena murhan yrityksenä
Noh. Ei nyt kannata yleistää. Itellä ei esim. oo mitään ongelmaa, vaikka saunoa kahestaan homon kanssa jos tuttuja ollaan. Eihän siinä mitään eroottista ole. Se harmittaisi, jos joku alkaisi selän takanana kuiskimaan "onkohan sekin".
Viranomaisilla on vaitiolovelvollisuus, eli jos tuo on totta niin paljasta vielä tietolähteesi.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 5:36 pm Mediassa ollut väärää tietoa. Naapurin homo kuoli ja tappajan exä. Näin kuulin viranomaisilta.
Tappaja suomalainen nisti ja sai myös itse osumaa.
Tosin uskon että tekstisi on tyhjää ja sitä itseään.
- CharlesBronson
- Jessica Fletcher
Sama asia.Muurahainen kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 5:24 pm subu eli buprenorfiini ei ole opiaatti vaan opidoidi
it's my car !
-
Kaivonkatsoja
Juuri näin; itsekin olen saanut kuolinviestin puhelimitse. En tosin usko, että viesti olisi ollut yhtään helpompi ottaa vastaan, jos konstaapeli olisi pyörähtänyt ovellani sen kertomassa. Puhelinsoitto tuli sieltä, missä asia oli todettu tapahtuneeksi, ja hyvä niin. Siihen en ota kantaa miten tässä Turun tapauksessa on toimittu.poikani kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 11:51 am Tuo on varmasti se kaunis tavoite, mutta omista kokemuksistani (enemmän kuin yksi täysin yllätyksenä tullut kuolema, en avaa asioita sen enempää) tiedän, että ei poliisi välttämättä vaivaudu.
Tämä nyt on jo täällä monesti todettu ettei tuo liity mitenkään tähän.Muurahainen kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 5:38 pm eli k.k voidaan unohtaa nyt kokonaan tapauksesta. miten kukaan ei tiedä tekijästä vieläkään enempää?
Mutta ikävää, että ihmisen pitää erikseen tuollainen ulostulo tehdä kun vääriä nimiä leviää.
Vaitiolovelvollisuus, joka nyt sitten pitäisi paljastaa. No ei tätä pakko uskoa on.Hermione kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 5:54 pmViranomaisilla on vaitiolovelvollisuus, eli jos tuo on totta niin paljasta vielä tietolähteesi.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 5:36 pm Mediassa ollut väärää tietoa. Naapurin homo kuoli ja tappajan exä. Näin kuulin viranomaisilta.
Sen verran luotettavasta lähteestä kuultu, etten itse ainakaan epäile. Eiköhän tämä tieto huomenna selviä virallisestikin.
-
Ocasionaly123
- Aloitteleva Besserwisser
Ihan sama vaikka olisikin totta, mä en silti ymmärrä viestiä.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 6:03 pmVaitiolovelvollisuus, joka nyt sitten pitäisi paljastaa. No ei tätä pakko uskoa on.Hermione kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 5:54 pmViranomaisilla on vaitiolovelvollisuus, eli jos tuo on totta niin paljasta vielä tietolähteesi.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 5:36 pm Mediassa ollut väärää tietoa. Naapurin homo kuoli ja tappajan exä. Näin kuulin viranomaisilta.
Sen verran luotettavasta lähteestä kuultu, etten itse ainakaan epäile. Eiköhän tämä tieto huomenna selviä virallisestikin.
Eli kohde olikin nainen, joka oli tappajan exä? Ja nainen ilmeisesti löytyi rapusta/ulkoa ja sen nykyinen mies löytyi puukotettuna.
Ja jostain syystä oikean kohteen tappamisen jälkeen tekijä on sitten eksynyt Markuksen kämpille missä on Markuksen puoliso ja sen äiti painellut piiloon mutta Markuksen on tullut ampumaan siihen kämpille sisään?
Ja miten mediaan päätyi niin pahasti väärää tietoa suoraan poliiseilta, että ne ilmoitti ettei menehtynyt nainen ja sen miesystävä liittynyt mitenkään asiaan, ja nyt sä sanot että liittyy? Joo vähän joku mättää.
Juoruämmiä ei viranomaisissa tarvita. Ne kun saattavat paljastaa tietoja muille juoruämmille.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 6:03 pm
Vaitiolovelvollisuus, joka nyt sitten pitäisi paljastaa.
On se hienoa saada internetissä repsejä siitä että tietää tai arvaa asioita ennen muita. Kissa se kiitoksellakin elää.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 6:03 pm Sen verran luotettavasta lähteestä kuultu, etten itse ainakaan epäile. Eiköhän tämä tieto huomenna selviä virallisestikin.
Ei tämä ole mitään bingoa kuka tietää tai arvaa parhaiten jostain kammottavasta teosta. Tässä on kyse kuitenkin tapahtumasta jossa ihmisiä on menettänyt henkensä, yksi loukkaantunut vakavasti ja erästä odottaa pitkä tiilenpäiden lukutuokio. Kyseessä on tapahtuma joka on päättänyt pari nuorta elämää ja muuttanut lopullisesti näiden läheisten elämän.
Mika Paaer on mahdollisesti liian lähellä tätä tapahtumaa, sillä ilmeisesti hänen sukulaisiaan liittyy jollain tavalla uhrin elämään. Tämä havainto on uhrin fb-kavereista huomattua.Ocasionaly123 kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 6:10 pm
Ja miten mediaan päätyi niin pahasti väärää tietoa suoraan poliiseilta, että ne ilmoitti ettei menehtynyt nainen ja sen miesystävä liittynyt mitenkään asiaan, ja nyt sä sanot että liittyy? Joo vähän joku mättää.
Toivottavasti poliisi ymmärtää vaihtaa toisen henkilön tutkintaa johtamaan.
Selittäisi kyllä paljon. Eli jos en itse tuota naista saa, niin ei saa kukaan muukaan ja kun ek pukkaa vien tuon homonkin. Ois eka "järkevä" selitys tapahtuneelle.
-
Ocasionaly123
- Aloitteleva Besserwisser
Kieltämättä aika mielenkiintoista jos saisi jatkaa tapauksen parissa sukulaissuhteen/läheissuhteen ilmetessä.Hermione kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 6:13 pmMika Paaer on mahdollisesti liian lähellä tätä tapahtumaa, sillä ilmeisesti hänen sukulaisiaan liittyy jollain tavalla uhrin elämään. Tämä havainto on uhrin fb-kavereista huomattua.Ocasionaly123 kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 6:10 pm Ja miten mediaan päätyi niin pahasti väärää tietoa suoraan poliiseilta, että ne ilmoitti ettei menehtynyt nainen ja sen miesystävä liittynyt mitenkään asiaan, ja nyt sä sanot että liittyy? Joo vähän joku mättää.
Toivottavasti poliisi ymmärtää vaihtaa toisen henkilön tutkintaa johtamaan.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Paavola- Perno kase on paljon syvempi kuin kukaan osaa arvatakkaan. Rauhoitutaas ja jatketaan sitten huomenna kun raportti valmistuu ja julkaistaan.
Poliisissa sitten herätystä ja hyviä tutkimuksia.
Poliisissa sitten herätystä ja hyviä tutkimuksia.
-
TooColdToRun
- Harjunpää
Jos todellakin näin, niin menikö väärälle ovelle ensin (ilmeisesti kahdessa ovessa sama sukunimi), ja teloitti erehdyksessä miesuhrin, tämä selittäisi sen, ettei kaksi muuta kyseisessä asunnossa ollutta saanut osumaa, mutta voineet aluksi luulla, että kyseinen miesuhri oli kohde, ja he kanssa. Ex-tyttöystävä ja hänen nykyinen poikaystävänsä toisessa kämpässä, avasivat oven melua tarkastaakseen, ja ex-tyttöystävä sai hauleja, ja hänen nykyinen poikaystävänsä puukosta. Sillonhan kyseessä olisi mitä todennäköisimmin mustasukkaisuusmurha, jossa meni sitten erehdyksessä myös sivullinen uhri.Carelin kirjoitti: Ma Huhti 05, 2021 5:36 pm Mediassa ollut väärää tietoa. Naapurin homo kuoli ja tappajan exä. Näin kuulin viranomaisilta.
Viimeksi muokannut TooColdToRun, Ma Huhti 05, 2021 6:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sen tytön velihän sanoi että sisko oli väärässä paikassa väärään aikaan. Miten tämä nyt näin kääntyi......