Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Mä olen vielä niin juntti, että mulla on ihan tavallinen kamera, joten paperikuvathan niistä pitää ekaksi teettää. Samalla tilaan kyllä kuva-CD-nkin, jotta sitten voin tallentaa koneelle ja tulostella lisää...
Olisikohan digikamera hyvä äitienpäivälahjatoive?
Olisikohan digikamera hyvä äitienpäivälahjatoive?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Aamulla saan lapsilta lahjat, jos ovat malttaneet olla antamatta niitä jo perjantaina, kun tuovat ne koulusta kotiin....
Sitten omalle äidille käymään ja sitten anopille.
Mässäilyä...
Loppuilta rentoutusta telkan ääressä...
Jos hyvin käy ja onni myötä niin lasten isä voi ehkä antaa saman lahjan kuin edellisinäkin vuosina.
Uskaltaisiko joku kuitata äitienpäivän textarionnittelulla?
Sitten omalle äidille käymään ja sitten anopille.
Mässäilyä...
Loppuilta rentoutusta telkan ääressä...
Jos hyvin käy ja onni myötä niin lasten isä voi ehkä antaa saman lahjan kuin edellisinäkin vuosina.
Uskaltaisiko joku kuitata äitienpäivän textarionnittelulla?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tapojeni vastaisesti sotken ketjurakennetta ja totean, että noinhan se taitaa mennä meilläkinTiina kirjoitti: Jos hyvin käy ja onni myötä niin lasten isä voi ehkä antaa saman lahjan kuin edellisinäkin vuosina.![]()
Jatkakaa Andyn kysymyksellä...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
'Katjushka kirjoitti:Mikä on turhin lahjaksi saamasi esine/laite?
Auton renkaiden venttiilihatut! 18-vuotislahja, ja muuten olisivat hyvät, mutta ovat sekundaa ja hajosi jo yksi venttiili kun ko. hattu jäi kiinni liian tiukasti. Murh.
Onko kirkko mielestäsi niin pyhä, ettei sitä kohtaan saisi kohdistaa rikollista toimintaa? (Kysymyksen perustana eilinen 45min)
En keksi yhtä, mutta moni "People versus markja" -ketju on ollut parasta viihdettäHowler kirjoitti:
Mielenkiintoisin ketju koko m.infossa ja miksi?
Mitä piirsit viimeksi?