Retkipöytä ei siitä taatusti mitään ymmärrä, jopa minä( se toinen tyhmä) sen tajuan.
Siitä lehmästä en voi mennä takuuseen, ymmärtääkö se seksin päälle
Mutta tosiaan elukoillahan se on parittelua ja meillä immeisillä seksiä.
Wooooth?Käkä kirjoitti: Mutta tosiaan elukoillahan se on parittelua ja meillä immeisillä seksiä.
Neih!Maybrick kirjoitti:Mikä ihmeen rakastelu, ei eläimet rakastele. Eläimet parittelee niinkuin Käkä kirjoitti. Oikeesti. Jos ihmiset on eläimiä, ei nekään mitään rakastele. Turhaa kaunistelua ja sanahelinää...Minnes se rakastelu muuten jäi
Eikö elukoille, hienoille rotuelukoille, tuoda sulho tai morsmaikku kuonon eteen, että siitä vain kiinni. Kuulemma jotkut eläimetkin ovat niin "ihmismäisen" juonikkaita, etteivät kelpuutakaan tyrkylle tuotua yksilöä. Mutta siinä lienee syynä vain väärä haju tms.Mä haluan ainakin rakastella, en paritella. Kyllä niillä joku ero on
faktamiehen vastauksissa on kaikissa leima "haastan kanssasi riitaa, kun en osaa muulla tavalla keskustella".markja kirjoitti:Tämä on suorastaan klassinen läppä, joilla homot ja biseksuaalit koettavat "normalisoida" oman käytöksensä -> koettavat selittää, että kaikki muutkin ovat kuin he.esmes- kirjoitti:väittäisin että kaikki ihmiset on enempi tai vähempi biseksuaaleja. ja eniten homoseksuaaleista vaahtoaa ne jotka on itse jotenkin epävarmoja seksuaalisuudestaan.
Oletko nussinut päästäisen kanssa? Jos et - mene kokeilemaan vaan, voithan tykätä siitä eiks vaan?!? HALLOO! Kyllä ihmiset osaavat käyttä mielikuvitustaankin ja pohtia mistä tykkäävät ja mistä eivät, ilman että heidän tarvitsee itse konkreettisesti kokeilla sitä.kaikkea kannattaa kokeilla, mistäs sitä muuten tietää mistä tykkää ja voi ainakin sit sanoa kokeilleensa
Niin. Ihme kun ei ole sulhasta löytynyt. Se taitaa olla tämä haju. Meillä kun on vesimittari niin ei viiti turhia suihkussa käydä.Maybrick kirjoitti:Eikö elukoille, hienoille rotuelukoille, tuoda sulho tai morsmaikku kuonon eteen, että siitä vain kiinni. Kuulemma jotkut eläimetkin ovat niin "ihmismäisen" juonikkaita, etteivät kelpuutakaan tyrkylle tuotua yksilöä. Mutta siinä lienee syynä vain väärä haju tms.Mä haluan ainakin rakastella, en paritella. Kyllä niillä joku ero on
Mulle kävi kanssa hiukan samalla tavalla.Maybrick kirjoitti:Muuten, joku tuossa kyseli suhtautumisesta lesboihin. Tunnen muutaman sitä sorttia (julkilesboja), ennen oltiin vuosikausia hyviä kavereita, mutta kun lesboilu tuli julkiseksi, ei kerta kaikkiaan niiden kanssa voi enää paljon kaveerata.
Aika hirviöfemakkoja te tunnetteMaybrick kirjoitti:Tuntemieni lesbojen elämä on rajoittunutta. Missään ei uskalleta juuri käydä, kun sairas mustasukkaisuus ja kyttääminen on paljon pahempaa kuin yleensä heteropareilla.
Jos toinen edes juttelee vanhan tuttunsa kanssa, toinen pillastuu heti ja uusi raivoisa riita on valmis.
Toivottavasti en "löydä itseäni" lähitulevaisuudessa...