Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Ja nyt Tiinankin uusi avatar. Anna mun kaikki kestää. :roll: :lol:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

On alkanut tässä lähipäivinä ihan toden teolla vituttamaan nämä uudet foorumilaiset, joilla ei oikeasti ole mitään muuta kommentoitavaa ketjuihin kuin "vähäx kauheeta niinku! toivottavasti tekijät niinku kidutetaan kualiaax!". Aikaisemmin olen jotenkin onnistunut ummistamaan silmäni moisen imbesilliyden edessä.

Jos ei oikeasti halua varsinaisesti osallistua mihinkään keskusteluun eikä ole keskusteluille mitään annettavaa, minkä ihmeen takia pitää rekisteröityä koko foorumille, kun ketjuja pääsee lukemaan muutenkin?
Kuusikonmies
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kuusikonmies »

Tyhjänpäiväinen kinastelu :evil:
Kuusikonmies
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

ärsyttää se että tää on niin pirun koukuttava paikka! kaverit ihmettelee et missä oon ollu ku ei oo näkyny: no kotona verhot kiinni ja foorumia lukemassa! nytkin pitäis olla jo vaatteet päällä ja kaupungilla asioita hoitamassa..
kyllä pitäis lailla kieltää näin addiktoivat jutut, tää kuuluis vähintään nikotiinin kanssa samaan sarjaan. ja korvaushoitoa pitäisi myös alkaa kehitellä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
SVC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SVC »

Kannattaa hankkia känny millä voi surffata, tulee kauppareissut tehtyä.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Täällä on hiljaista. Pelottaaa.... :shock:
Primavera
Jane Marple

Vastaukset kestää niin saakelin kauan. Ei kai ne muut nuku jo. :roll:
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

joey kirjoitti:On alkanut tässä lähipäivinä ihan toden teolla vituttamaan nämä uudet foorumilaiset, joilla ei oikeasti ole mitään muuta kommentoitavaa ketjuihin kuin "vähäx kauheeta niinku! toivottavasti tekijät niinku kidutetaan kualiaax!". Aikaisemmin olen jotenkin onnistunut ummistamaan silmäni moisen imbesilliyden edessä.

Jos ei oikeasti halua varsinaisesti osallistua mihinkään keskusteluun eikä ole keskusteluille mitään annettavaa, minkä ihmeen takia pitää rekisteröityä koko foorumille, kun ketjuja pääsee lukemaan muutenkin?
Enkö minä sanonut tästä jo aiemmin, niin!

Hyvähyvä. Lisää vain ihmisiä tähän klaaniin, poltetaan uudet jäsenet pää alaspäin puussa. :wink:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^joo, naulitaan kaikki uudet ristille ja heitetään akkuhappoa päälle!!!!!..voi hyvänen aika...kaikkihan me ollaan joskus oltu "uusia" ja aloitettu näillä mitäänsanomattomilla kommenteilla. suotakoon se jatkossakin kaikille.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Primavera
Jane Marple

^Hyvä Kalessin! Olen täysin samaa mieltä.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Kalessin kirjoitti:^joo, naulitaan kaikki uudet ristille ja heitetään akkuhappoa päälle!!!!!..voi hyvänen aika...kaikkihan me ollaan joskus oltu "uusia" ja aloitettu näillä mitäänsanomattomilla kommenteilla. suotakoon se jatkossakin kaikille.
Älä nyt viitsi. Tuo on ehkä mahdollista jos kyseessä on ensimmäinen foorumi mille ikinä on rekannut, mutta ei kyllä päde läheskään kaikkien kohdalla. Enemmän foorumeita käyttäneet osaavat kyllä hillitä moi-oon-uusi-enkä-osaa-kommata-mitään-järkevää -kommentointia.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Ärsyttää Murhainfossa:
- kun ei ole moneen päivään käynyt, on ihan sekaisin uusista aiheista
- samasta syystä jää paljon asiaa lukematta
- joutuu lukemaan paljon turhia viestejä ketjuissa, joka lisää lukuaikaa

Muuten kaikki Etelä-Rintamalla hyvin!

edit: vähän asian muutosta
A man's got to do what a man's got to do.
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

VoDKa kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:^joo, naulitaan kaikki uudet ristille ja heitetään akkuhappoa päälle!!!!!..voi hyvänen aika...kaikkihan me ollaan joskus oltu "uusia" ja aloitettu näillä mitäänsanomattomilla kommenteilla. suotakoon se jatkossakin kaikille.
Älä nyt viitsi. Tuo on ehkä mahdollista jos kyseessä on ensimmäinen foorumi mille ikinä on rekannut, mutta ei kyllä päde läheskään kaikkien kohdalla. Enemmän foorumeita käyttäneet osaavat kyllä hillitä moi-oon-uusi-enkä-osaa-kommata-mitään-järkevää -kommentointia.
Näinpä. Myöskin jos nämä uudet käyttäjät vaivautuisivat lukemaan ne muutamat ketjut, joissa tämän foorumin tavoista ja etiketistä kerrotaan, olisivat varmasti vasta-alkajatkin vähän valistuneempia. Tai ylipäänsä lukisivat mitään foorumille kirjoitettua ennen kuin syöksyvät postaamaan "Hei mäki tiesin Andyn tai niinq ainakii oon joskus jossain kaupassnähny! hei älkääx ny viittikö hei tuollain sanoo ko mä tiiän mitä niinku oikeesti hei siel tapahtu hei!" -viestinsä. Luulisi, että asiallista foorumikeskustelua seurattuaan siitä tarttuisi edes jonkinlaisia vaikutteita.

Nimim. Jälleen yksi suvaitsematon foorumilainen
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

esmes- kirjoitti:kyllä pitäis lailla kieltää näin addiktoivat jutut, tää kuuluis vähintään nikotiinin kanssa samaan sarjaan. ja korvaushoitoa pitäisi myös alkaa kehitellä.
Ainoa tunnettu korvaushoito on toistaiseksi oikea murha.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

No kyllä normaalisti on auttanut 9mm burana. Äänet eivät enää käske.
Lukittu