Madeleinen tapaus ( ketju 2)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Harriet Makepeace kirjoitti:
Loka kirjoitti:^Surkeaa propagandaa. Kuvitteleeko joku, että McCanneilla ei olisi oikeutta nauraa enää koskaan? Kyllähän elämä jatkuu ja sen on pakko jatkua. Se ei tee kenestäkään syyllistä. Onnekasta että naurua alkaa jo pikkuhiljaa tulemaan moisen tragedian jälkeen.
En ole väittänyt että McCannit surmasivat Madeleinen, joten älä vääristele sanojani. Mielestäni kyseeessä on mielenkiintoinen materiaali josta jokainen voi tehdä omia päätelmiä.

Tuletko nyt Loka ampumaan minutkin kuten olet uhannut joidenkin keskustelijoiden kohdalla :shock:
Hey, sähän olet herkällä tuulella tänään. Mä en kohdistanut tekstiäni millään muotoa Sinua kohtaan, vaan Kuvia kohtaan. En oleta että sinä olet noita kuvia levittänyt muualla kuin täällä -vaikka propagandaahan sekin on. Varmasti kuitenkin tahatonta, haluat ehkä kuitenkin jakaa tietoa.

Etsippäs mulle kohta, jossa olen uhannut ampua yhtään ketään..? Tämähän menee mielenkiintoiseksi. :shock: Se, että kertoilin voivani painaa liipaisimesta mazan kohdalla, oli täysin hypoteettista enkä ole häntä koskaan uhkaillut ampumisella. Sen kyllä viestistäni saa selville jos ei irrota juttua kontekstista. Muutoinkin on arveluttavaa lähteä tuolle polulle, Harriet. Vetää juttuja toisista ketjuista jotka eivät liity oikeastaan edes koko palstalle.

Semmosta.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Tämä meni hieman överiksi myös sinulta, sillä olet saanut viime aikoina bannia bannin perään ja olet aika agressiivisesti muiden kimpussa.

NS 'behavioral evidence' on aina tärkeää, joten minusta ilman muuta McCannien käyttäytymistä eri tilanteissä kannattaa tarkastella/analysoida.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Mun bannien todellinen syy on tiedossa ainoastaan mulla. Ei muilla tällä palstalla. Mä en myöskään hyökkäile ketään vastaan ilman syytä. Mutta se siitä.
Viimeksi muokannut Loka, Su Touko 11, 2008 7:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Harriet Makepeace kirjoitti: Mielestäni kyseeessä on mielenkiintoinen materiaali josta jokainen voi tehdä omia päätelmiä.
Juu. Kyllä nauraminen on siinä määrin erikoinen ilmiö, että päätelmiä voi vetää moniin suuntiin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Ei ole tullut pitkään aikaan tänne kirjoiteltua. Uutta tietoa ei vissiin ole paljoa herunut ja vanhatkin taitavat olla loppuun kaluttuja. Jääköhän tää ikuiseen pimentoon, surkeaa monen ihmisen kannalta. :(
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Pikkasen jyrkät portaat.
http://www.newsoftheworld.co.uk/1105_maddie_3.shtml

Aika surullisia kuvia muutenkin.
Minä en haluaisi tuohon asuntoon lomalle.
:cry:
Nuotio & Äreät Tiput
Harriet Makepeace

Marsalkka kirjoitti:
Harriet Makepeace kirjoitti: Mielestäni kyseeessä on mielenkiintoinen materiaali josta jokainen voi tehdä omia päätelmiä.
Juu. Kyllä nauraminen on siinä määrin erikoinen ilmiö, että päätelmiä voi vetää moniin suuntiin.
Kyllä se jää vielä nähtäväksi kuka tässä loppupeleissä nauraa ne kaikista makeammat naurut.
Harriet Makepeace

ja Loka:
ei tosiaankaan tälläisestä pikkuasiasta kun lapsen katoaminen kannata vielä yöunia menettää saati sitten elämäniloa.

Lapsi voi olla vanhempiensa heitteillejätön seurauksena joko kuollut taikka pedofiiliringin raiskattavana, mutta mitäpä turhista murehtimaan. Itse tietysti olisin toivonnut että vanhemmat iloitsisivat vasta silloin kun ja jos Madeleine löydetään hengissä ja hyvässä kunnossa.

En todellakaan ymmärä ihmisiä, jotka suojelevat tälläsiä vanhempia.
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

Loka kirjoitti;
Onnekasta että naurua alkaa jo pikkuhiljaa tulemaan moisen tragedian jälkeen.
McCanneista on näitä hymynaama kuvia ollut jo vuoden verran lehdissä. Jos nämä viimeisimmät kuvat olisivatkin ensimmäiset, sopisi tuo Lokan lause paremmin.
noel
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja noel »

hoh-hoijaa, onkohan näiltä naurua ihmetteleviltä ihmisiltä itseltään kuollut edes yhtään läheistä?? niin ohutta tuntuu olevan ihmisen käytöksen tuntemus..
Harriet Makepeace

noel kirjoitti:hoh-hoijaa, onkohan näiltä naurua ihmetteleviltä ihmisiltä itseltään kuollut edes yhtään läheistä?? niin ohutta tuntuu olevan ihmisen käytöksen tuntemus..
Mikäli tämä oli osoitettu minulle, niin vastaan että kyllä on.
Kaksi on kuollut henkirikoksen uhreina.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

mankeli kirjoitti:
McCanneista on näitä hymynaama kuvia ollut jo vuoden verran lehdissä.
Siis hei ihan kauheaa!!!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Marsalkka kirjoitti:
mankeli kirjoitti:
McCanneista on näitä hymynaama kuvia ollut jo vuoden verran lehdissä.
Siis hei ihan kauheaa!!!

Syyllisiä!
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

noel kirjoitti;
[/quote]hoh-hoijaa, onkohan näiltä naurua ihmetteleviltä ihmisiltä itseltään kuollut edes yhtään läheistä?? niin ohutta tuntuu olevan ihmisen käytöksen tuntemus.. [quote]

kommentoin Lokan kirjoitusta, koska hänellä tuntui olevan se käsitys, että tämä olisi ensimmäinen "iloinen" kuva McCanneista.

Minun menetysteni kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

Ja sitäpaitsi vaikkakin näitä hymynaama kuvia on ollut paljonkin julkisuudessa, minä en lauseessani mitenkään syyllistänyt vanhempia, kunhan vain ilmoitin tälläisia kuvia olleen paljonkin.
Viimeksi muokannut mankeli, Ma Touko 12, 2008 1:46 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Tottakai ihmiset voivat myös nauraa ja voivat hymyillä.
Usein suuri suru ja ennenkaikkea suuri EPÄVARMUUS syö ihmiseltä kokonaan pois hymyn ja naurun.

Moneen otteeseen on todettu, että pahinta mitä vanhemmalle voi tapahtua, on se, että lapsi katoaa, mutta kohtalo jää epäselväksi.
Tämän ovat todenneet psykologit ja ne jotka omakohtaisesti ovat tuon joutuneet kokemaan. Ja sen sanoo myös tervejärkikin.

Tuollaisen paineen alla, kun 24h/7 mietit pienen tyttösi kohtaloa ja pelkäät hetkittäin niitä hirveimpiä mahdollisia mahdollisuuksia, saa pahimmillaan ihmisen vanhenemaan vuodessa kymmenen vuotta. Se syö hymyn, se syö ilon. Ja ajaa monet hulluuteen tai juoppouteen.

Kyse on varmasti siitä, että mitään tuon kaltaisia ''oireita'' ei ole päällisin puolin pariskunta McCannissa havaittavissa.
Nuotio & Äreät Tiput
Lukittu