Elokuva-arvosteluja
Hitman 4/5
Varsin hyvä räiskintäpläjäys, jossa ei tuhlattu turhaan aikaa kaikenmaailman pakollisiin romansseihin (vaikka sellaisen poikanen olikin mukana), jotka ovat mm. saastuttaneet viimeaikaiset bondit raivostuttavuuteen asti. Tuntemattomat näyttelijät plussaa.
Michael Clayton 5/5
Jos olet joskus tuntenut elämäsi ja työsi turhaksi ja stressaavaksi aina siihen asti, että tuntuu ettet enää näe etkä tunne yhtikäs mittään, niin katso tämä raina, sillä se puhuu samaa kieltä. The beauty is in the details...
Varsin hyvä räiskintäpläjäys, jossa ei tuhlattu turhaan aikaa kaikenmaailman pakollisiin romansseihin (vaikka sellaisen poikanen olikin mukana), jotka ovat mm. saastuttaneet viimeaikaiset bondit raivostuttavuuteen asti. Tuntemattomat näyttelijät plussaa.
Michael Clayton 5/5
Jos olet joskus tuntenut elämäsi ja työsi turhaksi ja stressaavaksi aina siihen asti, että tuntuu ettet enää näe etkä tunne yhtikäs mittään, niin katso tämä raina, sillä se puhuu samaa kieltä. The beauty is in the details...
Every ship must sail a world.
-
combat18
- Martin Beck
Oli kyllä hyvin selitetty uskonnosta,world trade centeristä, ja Vietnamista. Mietityttää kyllä uudestaan nämä tapahtumat.apollo kirjoitti:Kai tämä tähän osastoon kuuluu, katsokaa ihmeessä. Loistopätkä mielestäni.
Zeitgeist: Dokumentti siitä, kuinka meille valehdellaan. Se, mitä yhteiskunnassa tapahtuu, ei automaattisesti ole hyvää tai oikein, eikä edes välttämätöntä. Mikä onkaan elämässä tärkeintä?
Tästä linkistä löytyy koko dokkari suomenkielisillä teksteillä: http://video.google.com/videoplay?docid ... 1354002750
http://www.imdb.com/title/tt1166827/
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

Stay Alive
Elokuvan juoni on, että eräs pelaaja saa käsiinsä Stay Alive -nimisen pelin betaversion. Tietenkin hän pelaa sitä illalla fiilisten takia, ja pelin päätyttyä tyyppi kuolee samalla tapaa kuin pelihahmonsa. Myöhemmin kuolleen tyypin kaverit löytävät vainajan jäämistöstä saman pelin, ja tietenkin sitä pitää itsekin pelata.
Pidin elokuvasta paljon jo ideansa takia (itse kun olen pelaaja) ja historiaan viittaavien taustojensa kanssa. Vaikka elokuvan näyttelijät ovat vähemmän tunnettuja (suurin osa on näytellyt kyllä tv-sarjoissa aiemmin, mutta valkokankaalla harvemmin), osasivat he edes jotenkuten näytellä tarvittavat osat. Ainoa, mikä häiritsi, oli klassiset kirkumiset mitä kauhuleffoissa (valitettavasti) on oltava aina. Tunnelmallisesta musiikista ja muista efekteistä tälle elokuvalle annan plussaa, sekä lisäksi aitoudesta sen suhteen, että peleistä puhuttiin niin kuin ne oiikeassa elämässäkin ovat. (Eli siis ei tehty mokia väittämällä vaikka että Mario on kauhupeli!)
Suosittelen lämpimästi jokaiselle, joka pystyy katsomaan kauhuleffan jossa on kasa teinejä taistelemasta elämässään. Hyvä "aivot pois päältä" leffa.
4/5
Elokuvan juoni on, että eräs pelaaja saa käsiinsä Stay Alive -nimisen pelin betaversion. Tietenkin hän pelaa sitä illalla fiilisten takia, ja pelin päätyttyä tyyppi kuolee samalla tapaa kuin pelihahmonsa. Myöhemmin kuolleen tyypin kaverit löytävät vainajan jäämistöstä saman pelin, ja tietenkin sitä pitää itsekin pelata.
Pidin elokuvasta paljon jo ideansa takia (itse kun olen pelaaja) ja historiaan viittaavien taustojensa kanssa. Vaikka elokuvan näyttelijät ovat vähemmän tunnettuja (suurin osa on näytellyt kyllä tv-sarjoissa aiemmin, mutta valkokankaalla harvemmin), osasivat he edes jotenkuten näytellä tarvittavat osat. Ainoa, mikä häiritsi, oli klassiset kirkumiset mitä kauhuleffoissa (valitettavasti) on oltava aina. Tunnelmallisesta musiikista ja muista efekteistä tälle elokuvalle annan plussaa, sekä lisäksi aitoudesta sen suhteen, että peleistä puhuttiin niin kuin ne oiikeassa elämässäkin ovat. (Eli siis ei tehty mokia väittämällä vaikka että Mario on kauhupeli!)
Suosittelen lämpimästi jokaiselle, joka pystyy katsomaan kauhuleffan jossa on kasa teinejä taistelemasta elämässään. Hyvä "aivot pois päältä" leffa.
4/5
-
bluerein
-
bluerein
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Hero Wanted 5/5
Cuba Gooding Jr pelastaa pikkutytön palavasta autosta ja pikkutyttö on tietenkin kiitollinen. Cuban roolihahmolla on pahiskavereita ja niillä on vähän bisneksiä mielessä. Bisnekset ei oikein mene putkeen vaan kusee ja tulee sitten kaunoja kovisten välillä. Cuban hahmo (jonka nimen kertoisin, jos muistaisin). Cubasta tulee kovishyvis, joka alkaa pistämään porukkaa matalaksi ja käänteitä riittää.
Kannattaa katsoa, koska elokuva on paljon parempi kuin tämä arvostelu.
Cuba Gooding Jr pelastaa pikkutytön palavasta autosta ja pikkutyttö on tietenkin kiitollinen. Cuban roolihahmolla on pahiskavereita ja niillä on vähän bisneksiä mielessä. Bisnekset ei oikein mene putkeen vaan kusee ja tulee sitten kaunoja kovisten välillä. Cuban hahmo (jonka nimen kertoisin, jos muistaisin). Cubasta tulee kovishyvis, joka alkaa pistämään porukkaa matalaksi ja käänteitä riittää.
Kannattaa katsoa, koska elokuva on paljon parempi kuin tämä arvostelu.
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
bluerein
-
bluerein
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
http://www.youtube.com/watch?v=V7zFg8IVXRobluerein kirjoitti:Oletteko katsoneet ELOKUVAN : THE PASSION OF THE CHRIST ??
Suosittelen katsoa, se on dvd:llä ollut jo kauan.vhs:lläkin voi ehkä saada.
Arvostelu ko. leffasta...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Aaa... Sulla on sellainen juttubluerein kirjoitti:Minä en avaa koskaan epämääräisiä linkkejä Mike Manner.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
En katso ko. elokuvaa, koska itse en usko Jumalaan enkä myöskään siihen, että Jeesus Kristus nousi kolmantena päivänä kuolleesta. Enkä myöskään usko, että kaikki Passion of the Christissä kuvatut jutut ovat totta, vaikka niin väität.bluerein kirjoitti:Howler miksi et katso passion elokuvaa ? Onko se pelottava ? vai raaka mielestäsi ? Vaikka se onkin raaka, on se silti todellisuutta, ja kaikki se Jeesukseen kohdistuva väkivalta ja Ristiin naulitseminen on ennustettu jo Vanhassa Testamentissä, hän oli niin runneltu meidän syntiemme tähden, meidän tähtemme hänet tehtiin synniksi. Mutta hän voitti kuoleman.
Gibsonilta tosi hyvin tehty Elokuva, hänelle merkitsi se paljon.
En myöskään kovin paljoa usko Raamattuun, koska siihen on valikoitu 4 "evankelistan" suht yhteensopivat tekstit ja todella monia muita tekstejä on jätetty Raamatun kansista pois. Miksi esim. Tuomaan evankeliumi ei päässyt neljän muun opetuslapsen kirjoitusten mukana Raamattuun? Mutta juu, uskonnolle on oma ketjunsa, jos bluerein tahdot jatkaa siellä tai laittaa YV:tä niin ole hyvä vain.
Ps. Elokuvat eivät pelota minua, koska ne eivät ole todellisia ja suurin osa ampuu aika kovasti yli. Myöskään raakuutta en hevillä enää säpsähdä, tähän mennessä pelottavin katsomani elokuva on Ichi the Killer. Niin ja Passion of the Christ ei kykene millään tavalla pelottamaan minua, enkä edes usko että se on raaka minun mittapuullani.