Kitarisa kirjoitti: Ti Kesä 01, 2021 3:31 pm
poikani kirjoitti: Ti Kesä 01, 2021 11:51 am
Kitarisa kirjoitti: Ti Kesä 01, 2021 10:51 amMielellään täällä halutaan nähdä, että Marin on ollut itse aktiivinen tässä aamupala-asiassa, koska muita vaihtoehtoja ei haluta uskoa, milloin syynä on tissit milloin tissittömyys.
Ilmoitin sinut väittelemisen MM-skaboihin Kinshasaan 2023. Vedät vain aina tuon naiskortin esiin, niin et voi hävitä.
Kitarisa kirjoitti: Ti Kesä 01, 2021 10:51 amKertoo sekin omaa kieltään joidenkin palstalaisten järjen tasosta.
Katso
Vanhan kansan sananparsia ja viisauksia -teoksesta (Virtanen & Wirtanen, 1968) P-kirjaimen kohdalta. Sieltä sitten teksti "Pata kattilaa soimaa".
Voit vitsailla asiasta ihan miten sinua huvittaa, mutta totuus silti on, että tässäkään keskustelussa ei näiltä mainitsemiltani asioilta ole vältytty. Nyt kun siitä mainitsen, niin se olen tietenkin minä joka sen kortin vetää esiin. Tuntuu että Marinia voi tästä aiheesta kommentoida henkilönä miten huvittaa ja silti saa pisteet kotiin. No, paskahousut ovat aina menneet riman alta.
Mitä jos nyt sattuisi käymään niin, että tässä ei ole todettu tapahtuneen mitään väärää, niin hattu kourassako palstan väki pyytelee täällä anteeksi? Muahahaha.
En ymmärrä miten tässä voitaisiin päätyä siihen, ettei mitään väärää ole tapahtunut.
Siinä vaiheessa, kun etuudet eivät koske enää pääministeriä vaan tämän perhettä ollaan hyvin selkeästi ulkona siitä, mitä voitaisiin pitää mitenkään kohtuullisena tai hyväksyttävänä. Samalla logiikalla voidaan laittaa vaikkapa miljardi Marinien suojeluun, kun kummin serkun kaimatkin ovat 24/7 suojeluksessa.
Itse olisin sen veroilmoituksen täyttänyt niin, että olisin siinä ilmoittanut myös Kesärannan asuntoedun ja laittanut edun arvoksi nolla euroa, jolloin jopa se olisi ollut verottajan kontolla.
Nyt taasen etuudet ovat pimennossa, ja tavaraa vaan tulee aivan kuten Masalle lautakasoja.