Gustafssonin vammat
Harmin paikka, kun kirjoittaja Ron Burgundy ei voi awan ja allekirjoittaneen takia voi kirjoittaa palstalla, kyllä on valitettavaa.
Hän kun on antanut niin monia avartavia uusia ideoita, joihin muut eivät ole pystyneet.
Uskaltaisin melkein sanoa, että awa on kanssani asiasta samaa mieltä, mutta eihän sitä koskaan ihmisistä ihan varma voi olla.
Tuon kyllä panin pahakseni, kun burgundy väitti minun peesailevan kirjoituksissani awaa, no kenties olemme awan kanssa samaa mieltä useissa kohdin ja inhoamme, kun vääryyttä tehdään uhreja kohtaan ja heitä suorastaan pilkataan muutamien kirjoittajien toimesta.
Ehkä se onkin parasta, että herkkätunteinen Ron lopettaakin kirjoittelunsa täällä, kun hermo ei kestä.
Hän kun on antanut niin monia avartavia uusia ideoita, joihin muut eivät ole pystyneet.
Uskaltaisin melkein sanoa, että awa on kanssani asiasta samaa mieltä, mutta eihän sitä koskaan ihmisistä ihan varma voi olla.
Tuon kyllä panin pahakseni, kun burgundy väitti minun peesailevan kirjoituksissani awaa, no kenties olemme awan kanssa samaa mieltä useissa kohdin ja inhoamme, kun vääryyttä tehdään uhreja kohtaan ja heitä suorastaan pilkataan muutamien kirjoittajien toimesta.
Ehkä se onkin parasta, että herkkätunteinen Ron lopettaakin kirjoittelunsa täällä, kun hermo ei kestä.
-
papillon
- Perry Mason
[quote="Ron_Burgundy
Tässä ainakin on yksi kirjoittaja jota ei jaksa kiinnostaa kirjoitella tänne etenkin awan venkoilujen takia. Suoranaista valehtelua ja muiden kirjoittajien vähättelyä, joten ei jaksa kiinnostaa juuri sen takia.
Hessu kyllä lähtee vähän turhan helposti puoltamaan awan suoltamia tekstejä.
No. Tässäpä tämä keskustelu minun osalta, koska ei tälläkään keskustelulla ole mitään annettavaa[/quote]
--- Ron on tasan oikeassa. Awa tekee tuota myyräntyötään käsittämättömällä innolla, vuodesta ja palstasta toiseen.
Se on suunnitelmallista vääristelyä, vaatii onnistuakseen oikeaakin tietoa asiasta jotta voi väännellä sitä mieleisekseen.
Kahta asiaa ihmettelen: Miksi Awa jatkaa ja jatkaa vaikka on jäänyt kiinni tuosta lukemattomat kerrat.
Toinen on se että miksei esim Hessu honaa sitä että awa vedättää sen kun kerkiää?
Tässä ainakin on yksi kirjoittaja jota ei jaksa kiinnostaa kirjoitella tänne etenkin awan venkoilujen takia. Suoranaista valehtelua ja muiden kirjoittajien vähättelyä, joten ei jaksa kiinnostaa juuri sen takia.
Hessu kyllä lähtee vähän turhan helposti puoltamaan awan suoltamia tekstejä.
No. Tässäpä tämä keskustelu minun osalta, koska ei tälläkään keskustelulla ole mitään annettavaa[/quote]
--- Ron on tasan oikeassa. Awa tekee tuota myyräntyötään käsittämättömällä innolla, vuodesta ja palstasta toiseen.
Se on suunnitelmallista vääristelyä, vaatii onnistuakseen oikeaakin tietoa asiasta jotta voi väännellä sitä mieleisekseen.
Kahta asiaa ihmettelen: Miksi Awa jatkaa ja jatkaa vaikka on jäänyt kiinni tuosta lukemattomat kerrat.
Toinen on se että miksei esim Hessu honaa sitä että awa vedättää sen kun kerkiää?
Nyt hyvä perhonen liitelet tovereittesi konstan ja Sariolan peesissä.
Minulla on aivan omat mielipiteeni, enkä anna kenekään niitä ohjailla.
Se, että olemme joistakin asioista awan kanssa samaa mieltä, ei toki tee minusta vedätettävää, miten sitten on oma laitasi.
Kun tuolla aiemmin joku kysyi lehtikirjoitusksesta, jossa bongareiden ilmestyessä teltalle, joku sanoi heille "antakaa heidän olla rauhassa", niin luin sen Lokan jostain Ilta-Sanomista lainaamasta lehtileikkeleestä ja luin sen tänään, joten ei tuo juttu voi kakana olla, mutta Lokahan sen varmasti tietäisi parhaiten, joten Loka please.
Minulla on aivan omat mielipiteeni, enkä anna kenekään niitä ohjailla.
Se, että olemme joistakin asioista awan kanssa samaa mieltä, ei toki tee minusta vedätettävää, miten sitten on oma laitasi.
Kun tuolla aiemmin joku kysyi lehtikirjoitusksesta, jossa bongareiden ilmestyessä teltalle, joku sanoi heille "antakaa heidän olla rauhassa", niin luin sen Lokan jostain Ilta-Sanomista lainaamasta lehtileikkeleestä ja luin sen tänään, joten ei tuo juttu voi kakana olla, mutta Lokahan sen varmasti tietäisi parhaiten, joten Loka please.
^^Voi papillon, kun nikki toistaan tukien nilkuttaa..
Gustafssonin vammoista voin kertoa, että hänen yleisesti tiedossa olevat kasvovammat vaikuttavat, vahvan huhun mukaan, saman verran liikuntakykyyn, kuin polven mustelma puhekykyyn.
- hymm -
Gustafssonin vammoista voin kertoa, että hänen yleisesti tiedossa olevat kasvovammat vaikuttavat, vahvan huhun mukaan, saman verran liikuntakykyyn, kuin polven mustelma puhekykyyn.
- hymm -
Viimeksi muokannut awa, Pe Touko 16, 2008 12:24 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
-
papillon
- Perry Mason
Hessu, tuota en nyt ole oppinut käsittämään tuota horinaasi " tovereista"
Mitä se tarkoittaa?
Jos nyt olet tarkkaillut kirjoituksia, niin ei täällä juuri muita perässähiihtäjiä ole näkynyt kuin awa ja sinä, teillä on suksissa varmuuden vuoksi kärjet molemmissa päissä, menette eestakasta, lipsuu ei lipsu, vaan ei pidä.
Mutta samalla ladulla. Lienee sukuvika kun suksi ei luista?

Mitä se tarkoittaa?
Jos nyt olet tarkkaillut kirjoituksia, niin ei täällä juuri muita perässähiihtäjiä ole näkynyt kuin awa ja sinä, teillä on suksissa varmuuden vuoksi kärjet molemmissa päissä, menette eestakasta, lipsuu ei lipsu, vaan ei pidä.
Mutta samalla ladulla. Lienee sukuvika kun suksi ei luista?
^Papillon - tässä topiccissa keskustellaan Nils Gustafssonin vammoista.
Totuus on faktojen tunnustamista.
Katsos tuo toverit sanan olen jo aiemmin selittänyt, koska me olemme muutamien kirjoittajien kanssa ystäviä, niin ihan joukkioiden erottamiseksi, käytän teistä toisin ajattelevista nimitystä toverit, etten vahingossa yhdistäisi ystäviäni teihin.
Ethän haluaisi, että teitä kutsuttaisiin esim. joukkioksi, joka ei anna oikeaa kuvaa teidän järjetelmällisestä haukkumisetanne, meitä oikein ja järjellä ajattelijoita kohtaan.
Me olemme ystäviä ja te tovereita, ei siinä sen kummempaa.
Ethän haluaisi, että teitä kutsuttaisiin esim. joukkioksi, joka ei anna oikeaa kuvaa teidän järjetelmällisestä haukkumisetanne, meitä oikein ja järjellä ajattelijoita kohtaan.
-
papillon
- Perry Mason
Hessu52 kirjoitti:Katsos tuo toverit sanan olen jo aiemmin selittänyt, koska me olemme muutamien kirjoittajien kanssa ystäviä, niin ihan joukkioiden erottamiseksi, käytän teistä toisin ajattelevista nimitystä toverit, etten vahingossa yhdistäisi ystäviäni teihin.
---- Nyt ylitit jo Paavo Lipposen tämän päivän lausunnon, jossa hän lukee itsensä suomalaisten älyköiden joukkoon:
" meitä oikein ja järjellä ajattelijoita kohtaan. "
Hehe jollei tuota käsittäisi itseironiaksi niin nauraisi katketakseen, no ei mitään, humooria pitää olla, vetäydyn nauramaan
Ps. nimittele vaan kaikkia muita huoletta toisinajattelijoiksi, poislukien awa ; ei se ole ollenkaan aliarvioiva nimitys, päinvastoin
*Tuohon aikaan lehtien reportterit kirjoittelivat omaakin "mielikuvitustaan" käyttäen. Olen lukenut tuon lehtileikkeen jo vuosia sitten. Kyllä sellainen on olemassa. Vanhoissa keskusteluissa tuon on arveltu olevan lehtimiehen "oman mielikuvituksen tuotetta", sillä kuulusteluissa pojat eivät ole mitään sellaista kertoneet.Hessu52 kirjoitti: .......
*Näihin virheellisiin lehtitietoihin kuuluu myös se, että joku lehti kirjoitti lintupoikien lähteneen liikkeelle jo noin klo 3. Virallisissa kuulusteluissa sekin aika on mainittu olleen noin klo 5.30.
*Kolmas merkittävä virhetieto on se, että erään lehtitiedon mukaan mukaan "lintupojat näkivät teltan pystyssä vielä noin klo 4". Sehän merkitsisi, että he olisivat olleet liikkeellä jo siihen aikaan. Myös tämän tiedon mm. Merivuokko on pontevasti kumonnut. Siihen on selitetty, että jotkut kalamiehet olivat nähneet teltan pystyssä noin klo 4. Ei ole kerrottu, keitä nuo kalamiehet olivat. Tämäkin tieto saattaa olla täysin mielikuvituksen tuotetta. Poliisi saattaa tietää tämän asian, kuka se mahdollinen näkijä on ollut.
On se kumma, että kun puhutaan lehdissä kirjoitetuista Gussen saamista vammoista, niin te toverit olette suurena turpana huutamassa, että ne pitivät paikkansa ja Gussella oli tosi pahat vammat.
Ilman tuollaisia liioiteltuja lehtikirjoituksia juttu olisi varmaan sitten sevitettykin, kun poliisi olisi ottanut järjen käteen, eikä olisi uskonut vammakirjoitteluihin, vaan silkkaan faktaan.
Kukaan ei ole pystynyt todistamaan sitä, etteikö Gusse olisi ollut toimintakykyinen murhayönä, ei edes kaikkitietävä Tenovuo.
Aivoruhjeesta ei ole sen enempää todisteita, kuin näyttöäkään ja painotan vielä sitä, että keskivaikeasta aivoruhjeesta jää aina, siis aina jotain jälkiä, sen on nykylääketiede todistanut, vaikka Espoon käräjäoikeus ei siihen uskonutkaan, vaan vapautti Gustaffsonin, kun näytti vahvasti siltä, että niemellä oli ulkopuolinen tekijä.
Aivoruhje ei parane niin, etteikö siitä jäisi arpeutumia, jotka sitten nykyaikaisin välinein pystytään todentamaan.
Ilman tuollaisia liioiteltuja lehtikirjoituksia juttu olisi varmaan sitten sevitettykin, kun poliisi olisi ottanut järjen käteen, eikä olisi uskonut vammakirjoitteluihin, vaan silkkaan faktaan.
Kukaan ei ole pystynyt todistamaan sitä, etteikö Gusse olisi ollut toimintakykyinen murhayönä, ei edes kaikkitietävä Tenovuo.
Aivoruhjeesta ei ole sen enempää todisteita, kuin näyttöäkään ja painotan vielä sitä, että keskivaikeasta aivoruhjeesta jää aina, siis aina jotain jälkiä, sen on nykylääketiede todistanut, vaikka Espoon käräjäoikeus ei siihen uskonutkaan, vaan vapautti Gustaffsonin, kun näytti vahvasti siltä, että niemellä oli ulkopuolinen tekijä.
Aivoruhje ei parane niin, etteikö siitä jäisi arpeutumia, jotka sitten nykyaikaisin välinein pystytään todentamaan.
Kaikenkaikkiaan vamma-asiassa mietityttää se, miksi Nils jäi vähemmille vammoille kun muut. Tuuria? pääsi karkuun? Oli maannut liikkumatta ja tekijä oli luullut kuolleeksi ja purkanut tappamistarmonsa vielä liikehtiviin?
Ja itseassa, miksi ihmeessä ne kengät oli pitänyt tappamisen jälkeen viedä pois. Olisiko niillä voitu hakata, vaikka ei kyllä tosin kovin tehokkaalta aseelta kuulosta lainkaan.
Ja oli Nilsin vammat kuinka vakavia hyvänsä, nopeasti ja hyvin on toipunut. Ei ole ilmeisesti jäänyt epilepsiaa tms, joka aivovammojen jälkeen valitettavasn usein jää. Olisi ainakin luullut, että puolustus olisi tuonnut vammojen kuvailussa epilepsian esiin, jos sellainen olisi jälkiriesana jäänyt.
Ja itseassa, miksi ihmeessä ne kengät oli pitänyt tappamisen jälkeen viedä pois. Olisiko niillä voitu hakata, vaikka ei kyllä tosin kovin tehokkaalta aseelta kuulosta lainkaan.
Ja oli Nilsin vammat kuinka vakavia hyvänsä, nopeasti ja hyvin on toipunut. Ei ole ilmeisesti jäänyt epilepsiaa tms, joka aivovammojen jälkeen valitettavasn usein jää. Olisi ainakin luullut, että puolustus olisi tuonnut vammojen kuvailussa epilepsian esiin, jos sellainen olisi jälkiriesana jäänyt.
> Kaikenkaikkiaan vamma-asiassa mietityttää se, miksi Nils jäi vähemmille vammoille kun muut. Tuuria? pääsi karkuun? Oli maannut liikkumatta ja tekijä oli luullut kuolleeksi ja purkanut tappamistarmonsa vielä liikehtiviin?
Muita teorioita:
1) Murhat suoritettiin juuri ennen lintupoikien tuloa. Murhaaja ei ehtinyt "viimeistellä" NG:tä eikä TM:ää puukoniskuin, koska huomasi, että paikalta on poistuttava hyvän sään aikana.
2) NG rotevana ja ilmeisen luupäisenä kaverina nyt vain jäi henkiin sellaisesta käsittelystä. Tähän vielä ripaus moukan tuuria.
Muita teorioita:
1) Murhat suoritettiin juuri ennen lintupoikien tuloa. Murhaaja ei ehtinyt "viimeistellä" NG:tä eikä TM:ää puukoniskuin, koska huomasi, että paikalta on poistuttava hyvän sään aikana.
2) NG rotevana ja ilmeisen luupäisenä kaverina nyt vain jäi henkiin sellaisesta käsittelystä. Tähän vielä ripaus moukan tuuria.