Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

noh... hitto ... kun täyty takaoa teille päähään ! noh miksi oslissi tärkeä... missä, tai miten se on täpähtunut ?, onko teille ihan sama sen ja se vois olla ihan minne vaan ? VITTU OLETTE TYHMÄT HMISET ! sen tarina sen ! te ette valitatte missa mitten ja mitä on tapahtunut. hän oli nuori kaunis tytö... kuvitelkä ! minä välitän ja ajon saada selvä. capisci ?
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2263
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Ukolta tais palaa kaami, kun ei loyda kamojaan maastosta.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5344
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

dumitru kirjoitti: Ke Heinä 07, 2021 3:51 pm ainahän jonkun mielestä mitä tai minkän mielestä minä saan tehdä tai mitä en saan tehdä, OLEN AINA VÄÄRÄSSÄ ,te satte tuomita mutta minulta pyydetin kuva ! saaiitte sen , nyt te tiedätte minkäläiset kuvija me menemme nukumaan

ne koira ihmiset ! please otakka yhteyttä !
Jos Andreean löytäjät oli koiranulkoiluttajia, kannaisi varmaan liittyä paikallisiin facebook-ryhmiin ja kysellä niistä.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Omaiset haluaa tutkia paikan , siitä syystä jos poliisilla jäi jotain huomaamatta. Läheiset epäilee murhaa.

Mikä taho voisi auttaa heitä , löytämään tuon Andreean löytöpaikan ?? Auttaakaa nyt Helsinkiläiset?!
Autetaan hädässä olevia ihmisiä.
Avatar
K9Wifey
Jack Bauer
Viestit: 915
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Kiitos dumitru kuvasta - se tuo sen rumankauniin lopun tälle caselle. En ole niitä ihmisiä, jotka postailevat 'jaksamista suureen suruun', mutta nyt voin ensimmäistä kertaa sanoa sen Sinulle täydestä sydämestäni <3
Mitä kuvaan tulee niin sehän on otettu yläviistosta, ja itse asiassa tarkemmin katsottuna, tuo on lehtipuu, johon Andreean pää sijoittuu. Minun pitäisi osata sanoa mikä, mutta en osaa. Jalava tuli ekana mieleen. Ehkä tuo karahka voisi antaa osviittaa löytöpaikasta, mutta sekin on voitu siirtää ruumiin kuljetuksessa - ja toisaalta tuollaisessa ikääntyneessä metsäluonnossa niitä on siellä täällä. Mutta tosiaan tuo kaide(?), joka on tuossa alareunassa ei kuulu muutoin perinteiseen metsäluontoon. Onko siellä jossain siis jotkut kävelysillat tai muut tuennat? En yhtään tiedä, kun en asu lähelläkään löytöpaikkaa. Kunpa se oikea paikka vaan löytyisi! Kun kattoo murhasarjoja niin se on itse asiassa lähiomaisille todella tärkeää, missä kaikki tapahtui. Myös oman puolisoni suku halusi välttämättä käydä paikalla, missä heidän veljnsä/poikansa ajoi ulos maantieltä ja kuoli. Plus kulttuurisidonnaiset seikat.
Jos jaksat vielä dumitru vastata niin miksi uskot, että tämä ei ollut itsemurha? Lohduton kuva, kaunis nainen ruumiinakin ja käsilaukku vierellä. Toivottavasti saatte pian kuolinsyyn selville; tosin sehän kertoo vaan faktat, ei miksi?
It's mind over matter. I don't mind and you don't matter!
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3147
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Calamity Jane kirjoitti: Ke Heinä 07, 2021 9:15 pm Auttaakaa nyt Helsinkiläiset?!
Autetaan hädässä olevia ihmisiä.
Miten luulet, että heseläiset osaavat/uskaltavat mennä metsään?

Jotain tolkkua nyt näihin spekulointeihin. :D
it's my car !
Don MC

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Kuvan reunassa ei ole mitään kaidetta, vaan paperinen valokuva on kuvattu pöydällä kännykän kameralla.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5344
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Calamity Jane kirjoitti: Ke Heinä 07, 2021 9:15 pm Omaiset haluaa tutkia paikan , siitä syystä jos poliisilla jäi jotain huomaamatta. Läheiset epäilee murhaa.

Mikä taho voisi auttaa heitä , löytämään tuon Andreean löytöpaikan ?? Auttaakaa nyt Helsinkiläiset?!
Autetaan hädässä olevia ihmisiä.
Suunnistajat? Mahtaiskohan heistä olla apua?
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5118
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Hermione »

:shock: Koska Dumitru on osannut liittää kuvan tänne foorumille, niin olisi varmaan osannut myös peittää ruumiin kuvasta, mikäli juuri sen paikan löytäminen on tärkeää, ruumiin kuvan levittämisen sijaan.

Kiitos kuvan julkaisun, se on luultavasti jo nyt kopioitu moneen paikkaan ja voi tulla netissä vastaan vielä vuosienkin päässä. Tämänkö te Andreean omaiset halusitte läheisenne muistolle tehdä?
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2263
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Taas samaa mielta Hermionen kanssa :shock:

Ja jos poliisi ei ole viela pyorinyt tuolla loytopaikalla huumekoirien kanssa, ehka kannattaisi.

Tosin uskon, etta poliisi on fiksumpi kuin mina.
Viimeksi muokannut aivoriihi, To Heinä 08, 2021 12:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1346
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Muistanko ihan väärin vai oliko jossain vaiheessa puhe hirttäytymisestä? Kaulassa ei ainakaan mitään jälkeä näy ja tuossa vaiheessa "prosessia" pitäisi jäljen kyllä näkyä. Andreea näyttää nukkuvalta, asentokin on tyypillinen joko siihen tai putoamiseen. Kuolinsyy olisi kyllä mielenkiintoista tietää.
Onko Andreeaa siirretty ennen kuvan ottoa?

Mitä tuohon paikan löytämiseen tulee, maantasalta paikan tunnistaminen voi olla yllättävän vaikeaa tottumattomalle, kun kuva on otettu korkeammalta. Kävisin todennäköisesti jyrkänteiden reunoja kuva kädessä hitaasti läpi jokaista puuta yksitellen katsoen. Puuduttavaa, mutta taitaa olla ainoa vaihtoehto mikäli Andreean löytäneitä koiranulkoiluttajia ei löydy.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
Jokujoku123
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: La Touko 29, 2021 7:40 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Jokujoku123 »

Kuvan ei mielestäni missään nimessä pitäisi olla täällä. Dumitru: voisitko poistaa kuvan? Voisit vähän myös rauhoittua ja odotetaan poliisin rapirttia - jooko?

T: TS
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2263
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Jokujoku123 kirjoitti: To Heinä 08, 2021 12:46 pm Kuvan ei mielestäni missään nimessä pitäisi olla täällä. Dumitru: voisitko poistaa kuvan? Voisit vähän myös rauhoittua ja odotetaan poliisin rapirttia - jooko?

T: TS
Dumitru on itse postannut kuvan tanne, koska on kiire loytaa Andreean kuolinpaikka. Sukulaistyton ruumiin kunnioituksesta ei tietoakaan.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

olen pyytänut sivuston poistamaan kuva ja mun puh nr

sen on nähtävä miten ne hoita asia

olen kaatunut että laitoin tänne kuva ! teidän täyty ymmrtä että toiseet on pyytänut se kuva. toisaltä toinen sano että olen " levinyt " sen kuva ...
sarkasmi ja huonot komentiiit provokatiiot... niile saan sano : haistaka paska ! ja tiedätte minne löydöte mun ! en ole levinyt mitään ! teille ei voi olla molempiipäin että haluattte tiedä ja sittenkin ette haluatte tiedä ! hyvää ihmiset... päätäkää miten asiat hoidetaan ! ok ? äläkä ennä leikii mun ajatus maailmaan ka ! se riiitä ! STOP
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2263
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Minne havisi nimimerkki Koson (3 viestia) joka taman ketjun sivulla 5 vaitti olevansa Andreean isa? Suomen kielikin taipui paljon paremmin kun Dumitrulta.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Lukittu